![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lees hier in 't pallieterke dat het Ijzerbedevaartcomité een uitverkoop doet van de authentieke heldenhuldenzerken! U weet wel de zerkjes van de Vlaamse Frontsoldaten uit de eerste wereldoorlog. Voor 125 euro mag u ze komen afhalen aan de ijzertoren! Wat u er daarna met doet is uw zaak!
Waarschijnlijk herinneren de zerkjes teveel aan het Vlaams nationale karakter die de ijzerbedevaart ooit had en passen ze niet meer in het multiculturele vrije verdraagzame en vredelievende imago van het nieuwe comité! Als u net als ik dit een ware schande vindt dan kan u altijd reageren op het e-mailadres [email protected] doen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me er aan denken dat ik nog wat steengruis nodig heb om een oprit aan te leggen.
![]() Nu ernstig. Grafzerken verkopen vind ik inderdaad niet kies. Die dingen horen niet thuis in de collectie van een verzamelaar. Gaat het echter om gebruikte grafzerken of om een ''overschot'' die ze nog ergens liggen hadden en waar ze nu van af willen. Misschien kan het ''onafhankelijk'' ijzerwakecomité er een aantal kopen om hun wei wat aan te kleden. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 12 oktober 2004 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() grafschennis goverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, waarom zouden jullie die dingen niet massaal aankopen? Ze zullen hun plannen dan wel vlug opbergen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() hoe laag ... top op de grond meestal ... daarvoor is het meestal ook niet pijnlijk... voor dat ge die grond raakt bedoel ik he.
Tja hoe laag kan het ijzerbedevaartcomite nog vallen.... ???? Zouden ze de beenderen die in de graven liggen ook niet kunnen verkopen ? Misschien zijn daar ook nog liefhebbers voor ? tjonge seffens breng ik ze nog op ideeën..... Is het kerkhof vol ondertussen ? Want op gewone begraafplaatsen doen ze dat wel natuurlijk als het vol ligt en ze moeten verse plaats hebben dan doen ze de tijdelijke vergunningen weg en dan worden die grafstenen ook wel verkocht aan firma's en kan je die tweedehands kopen op een vers graf... Maar voor zover ik weet is de ijzertoren geen officiële begraafplaats en worden er geen graven meer bijgemaakt. De oorlog is al effe gedaan dacht ik zo ... Dus plaatsgebrek kan geen motief zijn. Geld dan ?? Misschien te weinig volk gekregen op de ijzerbedevaart ... tjaaa ..... hoe zou dat komen ??? Ijzerbedevaartcomite : HOU ERMEE OP EN BOL HET AF.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Schandalig is 't ! Mijn bloed wordt ijs als ik het hoor ! Het IJzerbedevaartkomité verkoopt het allerheiligste, dat waarvoor geen prijs bestaat. Dat ze rotten in de hel, de Judassen !
![]() Protesteer massaal ! : [email protected] ! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() nieuwe voorzitter ijzerbevaartcomite ik stel mij kanidaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Als dat hun zerkskes zijn, dan mogen die daarmee doen wat ze maar willen. Een slimme beslissing is het echter niet.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Grafschennis? Ga eens op het kerkhof van Evere vragen hoe lang ge kunt verwachten van daar te liggen als ge een lapke grond koopt om u te laten begraven. Binnen de 20 jaar graven ze uw lijk op omdat er geen plaats meer is. (Tenzij de familie meer betaald etc.) Die mannen aan den Ijzer liggen er begot al bijna 100 jaar. Het wordt tijd dat die plaats eens voor wat anders benut wordt. Ik ben er zeker van dat de overgrote meerderheid van die graven door niemand noch worden bezocht. Consequentelijk is een monumentje ter herinnering van de gesneuvelden meer als genoeg. Belgie heeft 30 km kust. Door het aanbod aan grond te verhogen, kan je de kust weer iets democratischer maken.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() En gebeurt dat met al de soldatenkerkhoven? tja, veel grond zal er vrij komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Dan buig je het hoofd in stil respect voor de heldenmoed van zovele onschuldigen, en ontluikt er een gevoel van platte schaamte bij de wetenschap dat daar eigenlijk het prille Europa is ontstaan dat onze generatie nu gaat verkopen aan de Ottomannen, Traciërs, Berbers, Perzen, Oezbeken, Turkmenen, Kirgiezen, Tchetchenen en andere muzelratten... Als je Bert Blèter ziet collaboreren met de nieuwe bezetters en ik lees dan de post van Jan hierboven waar hij meldt dat Bert Blèter nog eens (letterlijk) gaat kakken op het graf van diegenen die hun leven hebben moeten geven voor degenen uit wiens hand hij nu na het zoveelste verraad zo gulzig eet... Bèèèk, laffe hond...hoe diep kan je vallen
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() triestig.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() We zullen eens een hartig woordje praten! Dit kan ik u verzekeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() SCHANDALIG!!!
Ik was een aantal weken nog in de streek van Ieper en Diksmuide. Heb er o.a. de IJzertoren + Tine Cot bezocht.
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |