![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog steeds dat mooie golvende rode haar!
Twee jaar waren we onafscheidelijk. Zal ik met haar......of toch maar niet. ![]() Helaas ze woont in één of ander gehucht in Canada. Voor haar: https://www.youtube.com/watch?v=ThTplavLL7w Voor mij: https://www.youtube.com/watch?v=2K7jMLS-7iw
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het maar niet.
Download stiekem een foto van haar op je desktop en open 'em eens om de zoveel maand, om huilerig voor je uit te staren - peinzend over wat had kunnen zijn. Klaar.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iid. Ik kan me niet in een avontuur storten waarvan het einde onvoorspelbaar is. Toch leuk dat ze me niet vergeten is.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Derk ... Neen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ... dilemma ... hilariteit of medelijden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen man, doen.
Leven!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Curiosity killed the cat.
Je hebt de eerste stap al gezet, het kan al te laat zijn.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees blij dat het niet uw laatste lief is die u toevallig tegenkwam
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe één ding aub zeker niet en dat is beginnen jammerklachten en het op een zuipen zetten.
Ik heb die 'fout' in een ver verleden wel eens gemaakt daar mijn eerste liefje voor mij mijn alles was en nog enorm knap was ook. "Het leven is als een schaakspel, elke zet is anders" ![]() p.s. Gelukkig weiger ik Fakebook te gebruiken, stel dat mijn eerste daar ook een leuke foto zou gepost hebben, weer alles overhoop ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 maart 2015 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.kerknet.be/parochie/2103/...t.php?ID=16104 "Veel kan ons hart vertroebelen of bezwaren, al laten wij het niet gemakkelijk blijken. Dan gebruikt bisschop Johan een mooie moderne beeldspraak: "Vaak lijkt ons hart op het icoontje ‘prullenbak' van ons computerscherm". We blijven immers dikwijls oude ervaringen en ongepaste boodschappen meesleuren als overtollige ballast. Maar een hart weer zuiver maken, vraagt tijd en geduld. Daarin zou de leegte van onze woestijn een hulpmiddel kunnen zijn, dat we met Pasen als een herboren mens, als een nieuwe feniks uit de asse van onze vastentijd ons leven vredig verder kunnen zetten. Dat in deze nieuwe lente, een nieuw, blijvol lied mag klinken, een zuiver Hallelujah ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben mijn eerste grote liefde ook tegengekomen op Facebook. Meer dan af en toe een bijdrage liken en mekaar gelukkige verjaardag wensen is daar niet van gekomen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Ben nog niemand tegengekomen.Maar ben wel al tegen de zestig,dus op die leeftijd op F,zijn al grootmoeders hé.En begint niet wat is daar mis mee.
Maar ze zijn er niet op F die ik zoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens mijn moeder is 83 en heeft ook een skype en smoelenboekaccount.
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ja jong, dacht zoiets vanhm een paar weken geleden dat ik met An nog een klappeke gedaan heb, surf naar haar pagina en oeps allemaal RIP toestanden ze was potverdorie dood gevallen de dag er voor.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kan zijn dat ik F niet echt goed ken.Dat is misschien het probleem.Iemand een idee om F te leren kennen.Bv iemand te zoeken,zonder haar naam te kennen? |
|
![]() |
![]() |