![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Ook weer maar eens het bewijs dat die zich totaal niet willen aanpassen maar dat was al algemeen geweten dacht ik. Zoals ik in een andere draad al wist te schrijven denk ik dat 'racisme/racist' echt het eerste woord is wat die hun kinderen aanleren van bij de geboorte. Die vent zou beter zijn handje boven zijn hoofd houden en er eens goed gaan over nadenken wie er eigenlijk de racisten en de opdringerige types zijn in ons land. Gaat het u hier niet man in dit land waar uw 'troepen' nog steeds alle voordelen (moskeeën bouwen, rituele slachtingen, gemakkelijk aan werk geraken en vele andere dingen ... ) krijgen dan staat er echt niemand u in de weg denk ik om terug te keren naar uw eigen land. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk,
ik ben niet akkoord met die snelbelg wet enz. enz. maar vind toch dat als dan iemand hier legaal is, hij ook recht heeft op een vrije meningsuiting. Maar ergens wringt toch iets. Men kan ook misbruik maken van de vrije meningsuiting. Een gast gedraagt zich als gast, en niet als een imperialistische bezetter. Betogen tegen een democratisch verkozene ... dat doet ge niet zomaar. Toch niet in de meeste landen van de wereld. Als ge begrijpt wat ik bedoel. En ik bedoel het niet te extreem, maar wel zo van " mmm, 'k weet niet hoor ..." .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewever had ze klep moeten houden na dat interview in Den Standaard.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk weet De Wever dat de heren politici over elkaar gingen vallen om als eerste zijn woorden te gaan veroordelen. Zo hypocriet zijn ze wel, maar wat de heren politici niet beseffen is dat een significant deel van de bevolking het gewoonweg eens is met wat De Wever zegt en vooral dat deel dat in zijn kiezersdoelgroep ligt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 25 maart 2015 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de reacties van de andere politieke partijen te zien, is het nog altijd oud-politiek zoals voorheen:
geen goed woord kan er af. Ze weten het allemaal beter, maar de situatie is ondertussen toch maar pover. Populair samengeval: het zijn "wij" die het probleem zijn, of het zijn "zij" die het probleem zijn. Ik zie "ze" in ieder geval niet in grote drommen wegtrekken naar betere oorden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze spartelen nog wat tegen , maar als er geen probleem is, waarom staan de praktijktests, anti-discriminatie maatregelen, Bonte zijn 'lokale aanpak voor een mondiaal probleem' zo in de schijnwerpers?
Ofwel is er géén probleem, maar dan is het onnodig om met oplossingen op te draven. Ofwel erkent men dat er een probleem is, maar tegelijk dat BDW ongelijk heeft, wat dan neerkomt dat het enkel de schuld is/was van de bange blanke Vlaming. Dat BDW ongelijk zou hebben krijgt men makkelijk over de lippen. Het andere ligt wat moeilijker, maar dat komt wel.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 25 maart 2015 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat nu net die nuanceringsdrang en de fluwelen handschoentjes van de andere politici een doorn in het oog van heel wat kiezers zijn. Je hebt uiteraard nog heel wat politiek correcte geitenwollensokkers die liever hun kop in het zand steken. Maar heel wat mensen, en dan vooral zijn doelpubliek, zeggen ondertussen liever waar het op staat. Het leuke is dat de andere politieke partijen het niet meer kunnen afdoen als racisme zoals ze bij het VB wel doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik mis Hezbollah-strijder in de omschrijving.
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Wedden dat hij deze betoging niet verbied? Maar het maakt niet echt uit.
Als hij ze verbied dan bevestigd hij enkel dat hij een even grote angsthaas of collaborateur in het ontkennen van het echte probleem is; Verbied hij ze wel dan mag hij consequent ogen maar haalt hij zich de woede op de nek van de moslim-gemeenschap die zich dan voor de miljoenste keer geslachtofferd en geviseerd voelt... EN werkt hij zelf in de hand waar hij onlangs van leer tegen trok. In ieder geval, uitspraken doen maar zelf passief blijven of verkeerd aanpakken lost niks op en ondertussen blijft de boel verder in de soep draaien en bouwt de polarisering en spanning op.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
We zijn nog steeds in de ontkennende fase.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb meer en meer de indruk dat De Wever vindt dat heel zijn kiespubliek bestaat uit overgelopen VB'ers. Hij is goed bezig om die Vlaams-nationalisten die niets moeten weten van dat veralgemenen en gestigmatiseer, weg te duwen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 van de rechten is, gelukkig maar, betogen tegen oa democratisch verkozenen. Het moment dat dit niet mag, zitten we de facto in een dictatuur.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Abou is het levende bewijs van de niet willen integreren en toch kan hij overal zijn ei kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() De Wever legt de vinger op de wonde en dat doet vooral voor hen die zich gesneden hebben pijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Juist oma, maar we zijn voor de vrije meningsuiting. Toch zou ik stellen dat wie niet wil integreren, zeker niet moet kunnen profiteren. Meestal ziet men het omgekeerde en zijn zij die niet willen integreren de eersten om te profiteren van het OCMW van de wereld. Zij die zich integreren, vinden makkelijker een job, voelen zich niet racistisch behandeld en komen uit de Belgische hangmat die links hen als welkomstgeschenk met eeuwigdurende garantie gegeven heeft.
|
![]() |
![]() |