![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In De Morgen verscheen vorig weekend een interessant interview met Dalil Boubakeur. De voorzitter van de Franse moslimraad hekelt de grenzeloze naïviteit van Europa tegenover de islam. "Europa gedraagt zich tegenover de islam als een kip tegenover een slachtmes. Verkrampt en verlamd."
Boubakeur weet waarover hij spreekt. "Ik ben geboren in Algerije. Ik weet hoe mijn land geleden heeft onder de inmenging van de islam: baarden, hoofddoeken, verplichte kledij, venijnige toespraken in de moskee ... Ik weet in welke mate de islam binnenwringt in het leven van elke man, elke vrouw, elk kind." En Boubakeur heeft een niet mis te verstane waarschuwing aan ons adres. "Wanneer u het aanvaardt om bekeerd te worden, ga dan maar door, dat is uw probleem!", klinkt het hard. Boubakeur roept Europa op om keuzes te maken. "Europa moet 'nee!' zeggen tegen de politieke islam. Want als religie politiek wordt, krijg je antidemocratie en problemen." Zo hoort u het ook eens van een ander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En doel je hiermee nu op de hoefddoeken tolerantie of zo ? Want ik kan me niet meteen iets anders voorstellen bij ' politieke islam in Europa '.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Wat een onzin. Algerije staat bekend voor zijn gebrek aan mensenrechten he. Daar staat de Islam los van. Als er een gekke overheid regels wil opleggen aan haar bevolking, en die regels zijn van religieuse aard, dan ben ik daar ook tegen. De meeste Europese moslims ook omdat ze de scheiding Kerk en staat in Europa heel erg apprecieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zo zie je maar hoe verwaand, arrogant en onnozel al die moslimofielen zijn. Zelfs als een geleerd moslim over het gevaar van de politieke islam in Europa spreekt, proberen ze zijn boodschap te relativeren, minimaliseren of ridiculiseren.
Typisch hoe op deze topic nauwelijks gereageerd werd... Zeer typisch. Onze politiek-correcten hebben een zeer problematische relatie met de waarheid en de realiteit. Duidelijker: het zijn allemaal hypocrieten, opportunisten, broekschijters, leugenaars en zakkenvullers. En daarbij, ze kuisen hun gat nooit tegoei af... Laatst gewijzigd door Attiladehun : 14 oktober 2004 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |