![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De Belgische popo, de knuppelgarde van hun corrupte regime, jaagt tevergeefs op de mocro pimpernel. Popo zette afgelopen dag de zware middelen in. De hele wijk Notebom werd hermetisch afgesloten, alle in- en uitrijdende wagens werden gecontroleerd en agenten met speurhonden kamden de buurt uit. "En aangezien er net een politiehelikopter vrij was, hebben we die ook ingezet", vertelt bromsnor Huub Vermeulen. Tevergeefs uiteraard. Nabil Zammouri uit Maaseik heeft inmiddels Vlaamse sletjes bij de vleet, en het aantal fans op zijn FB pagina neemt met het uur toe. "100 man, één helikopter, 4 �* 5 zwaantjes en wat weet ik nog allemaal. Ze hebben me niet kunnen pakken. Zelfs heel de wijk afgesloten en toch kunnen weglopen. Ja dat noem ik 'voor lul gezet'. Ben in elk geval weg, dat is het belangrijkste." De wijk Noteborn was volledig solidair met deze held. https://www.facebook.com/nabil.zammouri Laatst gewijzigd door Akira : 11 april 2014 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat dezelfde vriendelijke jongen die een cipier in mekaar sloeg omdat hij geen mayo op zijn frietjes kreeg?
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is de facebookpagina van de crimineel: https://www.facebook.com/nabil.zammouri.10
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is hij naar Syrië om er te gaan sneuvelen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jivetalk.2
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 11 april 2014 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() jah, hij heeft fans
-- Zieke shit hahaha insha'allah wordt je niet gevonden, je hebt engeltje op je schouders die hebben jou gewaakt onzichtbaar gemaakt -- Hahahaha Nabil Zammouri neefie never gaan ze u pakke die joden -- KUTWOUTEN.....dit toont maar weer es lekker aan hoe incompetent de politie maasland is, vooral lekker doorgaan zo.....dikke pluim voor de Zammouris....tip voor de burgemeester van maaseik, i.p.v zoveel geld in een falend politie apparraat te steken, zou je beter es kunnen gaan denken aan wat meer geld te stoppen in het culturele potje,, heb je op den duur mss geen last meer van deze beruchte maar welwillende marokkaanse familie en alle andere marokkaanse families, die de laatste jaren alleen maar onder vuur liggen en worden uitgekost door heel de stad Maaseik....ik ben in iedergeval blij dat ik weg ben uit dat racistisch klote dorpje...Stay strong Zammouris, ze kunnen jullie niet aan!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, wat 'n afgrijselijk lelijk smoelwerk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() T'is toch een verrijking hoor die kereltjes. Allez, dat vertellen mij dagelijks de aan de macht zijnde linkiewinkie en traditio's. Of ik ze geloof , dat is een andere zaak, dat zal dan blijken op 25 Mei 2014, nog 45 dagen........................................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dan dat beeldmooi blond meisje erbij....
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, die stemt volgende maand wel op het VB. Tegen dan zal zij haar moslimvriendje wel leren kennen hebben ....
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme mutz wiens ogen (hopelijk) ooit zullen opengaan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() @SDX: Was je onder invloed van drank of drugs of onder bedreiging van iemand met een wapen toen je schreef dat die gast nog voor mijn pensioen gaat werken?? Of was het een graptjen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk wel een feit: de politie komt daar met man en macht en een heli die wijk afzetten en hij kan ontsnappen. Onschuldige burgers die zich kapot betalen aan belastingen in dit land worden dagelijks geflitst maar een zware crimineel kan zomaar ontkomen... Proficiat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aan drank & drugs doe ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Ok SDX, maar de vraag blijft, wie gaat dan wel voor mijn pensioen gaan werken als het zover is dat ik met pensioen mag gaan? Of zouden er ook Zammouri's bestaan die wel gaan werken en eerlijk belastingen betalen en mee ons sociale zekerheid onderhouden??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |