![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb op mijn e-mail volgend berichtje gekregen (van iemand in wiens adresboek ik in "groepen" zit) Ik ben de éérste om criminaliteit aan te klagen en er véél tam-tam over te maken, maar onderstaand bericht lijkt zelfs mij "iets te veel van het goede"
Heeft iemand dit òòk gekregen, of weet iemand hier iets meer van ? Subject: GEEN GRAP: bendes op parking UGC en Metropolis > Hallo iedereen, > > Ik wil jullie verwittigen voor een bende Marokkanen die op de > parking van UGC en van Metropolis wat verminkings-praktijken > verrichten. Ik wil niet racistisch klinken door te zeggen dat het > Marokkanen zijn maar deze keer kan ik er echt niet onderuit om het > te zeggen... > Dit is écht geen grap, ik ga jullie nu dingen vertellen die écht > gebeurd zijn en dit nog maar een paar weken geleden! > > Een vrouw die in't stad werkte, zette haar auto altijd in de parking > van de UGC. Op een avond rond 5u, zoals elke werkdag, ging ze haar > auto halen om naar huis te gaan. Er zat daar een groepje Marokkanen > wat onnozel te doen en toen ze de vrouw zagen zijn ze erop > afgestapt. Ze hebben haar wat zitten dreigen en vroegen haar dan > "EEN GLIMLACH OF VERKRACHTING" ge moogt kiezen... > De vrouw wist niet goed wat ze daarmee bedoelden maar heeft dan voor > een glimlach gekozen. Ze hebben haar gezicht verminkt door met een > mes haar mond open te snijden tot bijna aan haar oren. > > Een paar weken geleden ging een vriendin van iemand die ik goe ken > naar Metropolis met haar vriend. Ze was haar GSM in de auto > vergeten en is ie dan alleen gaan halen. Ze heeft JUIST HETZELFDE > meegemaakt...een groep Marokkanen wilde haar GSM en hebben haar ook > gevraagd wat ze wou "EEN GLIMLACH OF VERKRACHTING". Daar zij ook > niet wist wat er ging gebeuren heeft ze voor een glimlach gekozen. > Ook zij is nu verminkt in haar gezicht! Zij is nog maar 20 jaar! > Metropolis wou deze slechte reclame niet en heeft een grote som geld > betaalt zodat ze niets aan de pers zou vertellen! > > Ik vind persoonlijk dat de mensen mogen weten wat er aan de hand is > en dat ze weten wat er gebeurt als ze zich in zo'n situatie > terechtkomen! > De mensen moeten verwittigd worden!! > > Dit is echt GEEN GRAP!!! Dit is serieus!!! > > Wil jij de mensen die je kent ook verwittigen? Stuur deze mail dan > naar iedereen door die je kent...Het kan jou ook overkomen dus denk > eraan voor je deze mail gewoon delete! > > En ik zeg het nog eens: DIT IS GEEN GRAP!!! DIT IS EEN PAAR WEKEN > GELEDEN ECHT GEBEURD!!!! .
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik wil niet politiek correct doen, maar dit lijkt me duidelijk een hoax. En een vrij gruwelijke.
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Het Nieuwsblad van vandaag heeft het erover
is een verhaal dat een half jaar geleden circuleerde in Gent, nu in Antwerpen: dit is een stadssage, een broodje aap dus. maw, niks van aan ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dom verhaaltje trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() héél subtiel gebracht ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() hoax = mythe, urban legend
en dat is het ook. Is in Gent ook een tijdje geleden opgedoken, net als in Leuven. Wordt al meer dan een jaar verteld, maar is dus niets van aan. In een andere versie gaat het om "engelenoortjes", waarbij het slachtoffer puntoren wordt gesneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() "Si non e vero, é ben trovato...".
Ik heb er nog één: groepjes jonge Marokkanen staan doelbewust rond te lummelen bij de schoolpoorten van liefst Katholieke meisjesscholen. Ze zijn daar voor de bel gaat natuurlijk want zelf spijbelen ze het hele schooljaar...De Imam heeft hen opgedragen om zoveel mogelijk onbeschermde sexuele contacten met Vlaamse maagden te onderhouden in opdracht van hun Geloof...degene die binnen de maand 10 kippetjes heeft binnengedaan wordt ontslagen van de plicht om de reis naar Mekka van zijn vader te betalen... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zielig
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() boskabouters verkleden zich eens graag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach, ik ken ook iemand die iemand kent die in de kliniek werkt waar een slachtoffer was binnengebracht en dat het dus écht waar moest zijn, en dat het een schande is dat de overheid zo iets wil toedekken. Nah ja... ![]() Ik hoop alleen dat dit geen pippo's op ideeën brengt.
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ik weet dat dat verhaal de ronde doet maar heb het zelf nog niet binnengekregen. Ik vermoed dat zoiets al wel in het buitenland heeft plaatsgegrepen maar betwijfel of dat bij ons al het geval is geweest. Zoiets zou men toch niet kunnen stilhouden.
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() het probleem met die verhalen is dat het slechts een kwestie van tijd is voor er mensen opdagen met de kutopmerking "bewijs eens dat het niet waar is".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() zeg jongens, jullie helpen mij niet met m'n probleem hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "glimlach" is een Westerse praktijk.
Mocht dit verhaal waar zijn, dan is het enkel een bewijs dat de Marrokaanse jeugd zich goed aan het inburgeren is.
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |