![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() De jeugdbeweging Chiro stelt haar vacatures open voor mannen (m) en vrouwen (v), alsook voor wie zich niet tot één van die twee geslachten rekent (x). "Voor ons is dat een bewuste en een logische keuze", zegt Merijn Van de Gehuchte van Chirojeugd-Vlaanderen aan VRT Nieuws. "We zien dat de genderrollen in de maatschappij veranderen: het is niet enkel meer man of vrouw. Als Chiro willen we graag iedereen bereiken en dus vinden we het niet meer dan normaal dat we ook die "x" expliciet benoemen." http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2308324 Op een moment dat je denkt dat een land niet dieper kan zinken. ![]() ![]() Wanneer families sterk zijn, is een land sterk. Duurzame, heteroseksuele relaties is waar dit land nood aan heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je reinste onzin.
als men m/v/x specifieert, dan ook : homo, lesbisch, bi, transgender, borsten met penis, zonder borsten met baarmoeder.... etc... m/v zijn de standaardaanwijzingen voor menselijke geslachten. Wat men daarna in bed doet, daar heeft uw werkgever geen zaken mee. En als je je penis laat afknippen, je borsten laat opspuiten omdat je je zo vrouw wil voelen, zet dan "v". punt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2015 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SMI94 : 18 april 2015 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 18 april 2015 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt belachelijk, die angst om toch maar niet helemaal politiek correct over te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover dacht je dat ik het had? Heeft Uw werkgever zaken met uw sexualiteit? Dat bedoelde ik namelijk "met wat iedereen in bed doet". Zelfs als ik het vertaal naar lagere school woordjes begrijp je het niet zo te zien. wat dacht U wat ik bedoelde met "homo, lesbisch, transgender etc...."? de kleur waarin je living is geschilderd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2015 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus in dat opzicht snap ik inderdaad uw uitleg niet. Maar goed, de uitleg van iemand die zegt dat 3 + 2 gelijk is aan 27, begrijp ik ook niet. In dat opzicht maak ik me hoegenaamd geen zorgen dat ik uw uitleg niet snap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In dat geval zet je beter......niks
Die kennen blijkbaar het geslachtschromosoom X niet.... ![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
och nee, m/v/ transgender natuurlijk. Denk je nu echt dat de chiro het over mannetjes heeft die vrouwtje willen zijn? want dan moeten zij uiteraard specifiëren dat het ook voor vrouwtjes kan gaan die mannetje willen zijn. Of ga jij me op mijn 63 eens het verhaal van de bietjes en de bijtjes gaan uitleggen misschien ? Bottomline: men heeft TWEE geslachten (geen 7) Sexualiteit is iets anders dan geslacht. Wie van geslacht wil veranderen heeft daar het volste recht toe, zonder dat zijn werkgever daar iets mee te maken heeft. wie dus van m naar v wil of vice versa kan dat, zeker als de job m/v heeft vermeld. TENZIJ je van het stundpunt van Germaine Greer bent (google even), die vindt dat iemand geen vrouw wordt omdat hij zijn piemel heeft laten verwijderen en zichzelf vrouw "voelt". Een ladyboy is volgens Greer dus geen vrouw. Misschien is dat de gezocht "x" : wel boobs maar ook piemel? Begrijp je het zo jongen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2015 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 april 2015 om 12:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet het toch hopelijk niet letter per letter gaan spellen zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is op zich geen slecht idee voor de kindertjes, het beste voor hen is tenslotte dat ze zich zo snel mogelijk realiseren dat zij, als hetero, de abnormalen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet je niet aangevallen voelen, ik zeg niet dat er iets verkeerd is met homo's en dergelijke.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de zevende keer: transgenderisme heeft niks te maken met sexuele voorkeuren of met sexualiteitsbeleving. Laatst gewijzigd door SMI94 : 19 april 2015 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |