![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik handig vind aan Skyscanner is dat je bv kan vragen om vluchten in heel de maand mei naar alle bestemmingen vanuit Brussel.
Je krijgt dan een mooi grafiekje waar je in een oogopslag de goedkoopste data kan vinden. Ook handig is de doorklikfunctie voor hotels tijdens de gekozen periode. Omdat ik echter niet graag op 1 paard wed vroeg ik me af of er nog meer van deze handige services zijn. Voorwaarden: -uitgebreide keuze in bestemmingen (bv 'overal') -uitgebreide keuze in data (bv 'heel de maand') -gebruiksvriendelijk (zodat je geen 85 keer de data en je reisgezelschap moet opgeven) Dank.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vergelijkbaar:
Ebookers.com Joker.be Wizzair.com Cheapflights.com Expedia.com (zelf nog niet getest) Hmm, afhankelijk van uw bestemming en het aantal boekingen dat je gaat doen, biedt een 'sjofel' reisbureautje soms wel de beste prijzen. Kom eens vanachter uw PC. ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 19 april 2015 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veruit de beste: https://matrix.itasoftware.com/
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En volgens mijn ervaring kan een sjofel reisburootje inderdaad voordelen bieden maar niet altijd. Citytrips naar bv Praag, Barcelona, Warschau,... boekte ik veel goedkoper bij Skyscanner dan dat het reisburo mij kon aanbieden. Een drieweekse autotocht door de USA met huurauto en vooraf geboekte vluchten en hotels kreeg ik dan zelf weer niet goedkoper bij mekaar. Daar heb ik dan ook het reisburo zijn gang laten gaan. Het verschil bedroeg ongeveer 15%. Bijkomend voordeel was hier bv ook dat zij nog wel aan moeilijk te boeken kamers geraakten (bv in Yellowstone) terwijl ik die zelf minstens een jaar vooraf zou moeten boeken.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thx!
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ma soit, we geven het nog wel eens een kans.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() tip : altijd anoniem/inprivate/incognito modus surfen naar vliegtuigprijzen ... anders stijgen de prijzen voor jou als je nog een paar keer zoekt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom dat zo is.
Ik vlieg regelmatig met Ryanair en heb er nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Geen vertragingen, geen afgelastingen, meestal spotgoedkoop en nog geen crashes meegemaakt. Dus, hoewel het tegenwoordig blijkbaar bon ton is om af te geven op Ryanair, ik heb er geen klachten over.
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de airhostessen zijn lelijker dan gemiddeld ?
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() kayak.com? Nog niet uitgetest.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is inderdaad vergelijkbaar maar Skyscanner is iets gebruiksvriendelijker naar mijn aanvoelen.
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vervoerkost Charleroi én Brussel is veel bereikbaarder ... meestal t zelfde op bestemming (kleine luchthaven ergens in een uithoek vd regio die je bezoekt) soit, voor mij is de conclusie dat Ryanair zelden of nooit beter is in het totaalplaatje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Results for Target: schijtlijster.com WHOIS Snapshots Created Date : 2012-08-06T19:30:31.0Z Updated Date : 2014-09-11T01:54:29.0Z WHOIS Server: whois.verisign-grs.com Discovered Nameservers Registrar Information ns1.hwnode.nl | 85.17.180.104 ns2.hwnode.nl | 85.17.180.38 Key-Systems GmbH Contact Information Registrant Registrant Street: Suze Robertsonstraat 1 Ede 6717 VA NL Administrative Contact Ede 6717 VA NL Technical Contact AHM van der Zanden Ede 6717 VA NL |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weet je van te voren eh? Wij gebruiken Ryanair bijna uitsluitend voor citytrips. Voor 2 of 3 dagen kom je met een handbagage makkelijk toe. En als ze je nog vangen met vloeistoffen in je handbagage... Ja, sorry eh, maar dat is nu al jaren zo. Elk shampooke enzo is tegenwoordig te krijgen in flesjes van max 100ml. Zakje errond, geen probleem. Overigens geldt dat voor elke maatschappij, niet enkel bij Ryanair. En verder; Brussel of Charleroi maakt mij niet zo veel uit. Charleroi is idd iets verder maar voor de rest is het wel een handige kleine luchthaven, geen eindeloos gedwaal door al even eindeloze gangen. Bovendien vertrekken er tegenwoordig best veel vluchten vanop Brussel. De luchthaven van bestemming is ook iets wat je vooraf weet en dat is ook niet altijd een probleem. Van onze laatste citytrips lagen bv de luchthaven van Lissabon en Dublin vlak bij het centrum. Enkel Warschau was iets verder (+/- 40km) maar daar reden bussen die afgestemd waren op de inkomende vluchten van Ryanair. En Ryanair is de enige maatschappij die op Warschau Modlin vliegt dus missen is niet mogelijk. Bovendien weet je ook hier weer perfect van te voren wat die bijkomende busreis gaat kosten dus kan je dat ook weer perfect in rekening brengen. Verder betaal je bij als je je zitje wil kiezen en niet naast een wildvreemde wil zitten. Maar dat kan je vooraf in rekening brengen. En dan nog; ik lig er niet wakker van als ik tijdens een vlucht van een anderhalf uurtje niet naast het vrouwke kan zitten. In de bus kan je ook vooraf geen zitjes reserveren en daar zeurt niemand over. In ieder geval; naar Lissabon (h/t 30 euro pp), Warschau (h/t 45 euro pp )en Dublin (h/t 40euro pp) was er geen enkele andere optie die nog maar in de buurt van de prijs van Ryanair kwam. En dat ik geen drankje of een hapje krijg op een vlucht van hooguit 2u maakt mij niet uit. Als wij met de auto naar bv. Amsterdam rijden stoppen wij onderweg ook niet om iets te gaan drinken of eten. Waarom moet dat dan op een vlucht van 2u wel? Kortom; voor mijn part rekent Ryanair voor elke extra geld aan. Zolang de basisprijs laag blijft maakt mij dat niet uit. Ik heb die extra's echt niet nodig.
![]() |