![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() VLAAMS BLOK: 1 MILJOEN STEMMEN TEGEN RACISME EN ONVERDRAAGZAAMHEID !
Geen eerlijk verkiezingsdebat "Tijdens het voorzittersdebat op de verkiezingsavond liet Filip Dewinter zijn collega's alle hoeken van het podium zien. Er was een ondeontologisch optreden nodig van Phara de Aguirre - de Passionaria van de partijdige interviewtechniek - om te verhinderen dat hij zijn tegenstrevers verbaal buiten westen sloeg. Dat was geen leuke vertoning, maar de waarheid gebiedt toe te geven: ze hebben het zelf gezocht." Zelf gezocht "Ze zochten het door de kiezers afwisselend als domoren te benaderen - alles gratis en iedereen minder belastingen - en ze vervolgens, als ze daartegen reageren in het stemhokje, van laagheid te betichten." "De kiezer wordt benaderd als een gepest kind, dat je met een snoepje paaien kunt, als het maar zijn mond houdt." "Eén mogelijkheid zien noch deze politici - die een rechtbank nodig hebben om hun gelijk te halen - noch deze journalisten ooit onder ogen: dat een kwart van de bevolking gewoon boos is. Maar waarom toch. Het antwoord ken je als je af en toe eens - ook buiten verkiezingstijd - onder 'de mensen' komt." Waarom? Racisme! "De mensen zijn boos omwille van het racisme. Het racisme waarvan zij zich het slachtoffer weten, en dat uitgaat van overwegend Maghrebijnse jeugdbendes, die opgestookt worden door wahhabitische imams uit door Saoedi-Arabië gefinancierde moskeeën." Een stem voor het Blok is een stem voor democratie en tegen racisme "De stem van het volk voor het Blok is, paradoxaal genoeg, een stem die schreeuwt om democratie en tegen racisme en uitdrukken wil: 'Zet die intellectuele oogkleppen af, die je verhinderen om te zien wat een onverdraagzaamheid van buiten Europa op ons afkomt." De selectieve blindheid van het Centrum voor Racismebestrijding "Enkele weken geleden maakten lezers van Het Nieuwsblad melding van een incident op een Antwerpse bus. Een groep (allochtone) jongeren wilde nog mee. Enkele vonden er niets beter op dan twee meisjes uit de bus te stampen. Commentaar van het Centrum voor Racismebestrijding toen het hierover geïnterpelleerd werd: Er is zelfs bijna sprake van onverdraagzaamheid. 'Bijna'. Het is die mentaliteit die de mensen woedend maakt." Slachtoffercultus "Ze zijn het constante getreiter beu, van losgeslagen jongeren die zich onaantastbaar weten, want beschermd sinds Paula D' Hondt hen tot principiële slachtoffers uitgeroepen heeft." Anti-Vlaams racisme leidt tot Uilenspiegelstem "De mensen zijn dus woedend op het anti-Vlaamse racisme dat gesteund wordt door het Centrum voor Racismebestrijding en ze gebruiken het enige democratische wapen waar ze nog over beschikken: een Uilenspiegelstem voor de aartsvijand van die nieuwe inquisitie." Vlaanderen moet zich niet schamen "Moeten wij ons schamen, zoals Etienne Vermeersch stelde? Ik schaam me, omdat ik in een land leef waar de politici - en hun politiek-correcte acolieten uit de pers - al meer dan twaalf jaar lang zwarte zondagen beleven en zich nog steeds niet afvragen wat er onder de gewone mensen leeft." Eddy Daniëls in HR-square, juni 2004 Eddy Daniëls een nieuwe Vlaams Blok reporter ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Eddy Daniëls in HR-square, juni 2004 > Misschien wordt het tijd dat GK de klok eens bijsteld. Straks begint het winteruur, zorg dat je op tijd bent of je gaat de volgende zwarte zondag missen. WN. (goede raad is goud waard). |
![]() |
#3 |
|
![]() "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > Eddy Daniëls in HR-square, juni 2004 > > > Misschien wordt het tijd dat GK de klok eens bijsteld. > Straks begint het winteruur, zorg dat je op tijd bent of je gaat de volgende > zwarte zondag missen. heb je daar dan niets anders op te zeggen, of kan je niets anders bedenken, het is verdome de waarheid die GK schrijft. als men verder doet zoals men nu bezig is komen er nog veel zwarte zondagen. groetjes... |
![]() |
#4 |
|
![]() "Dino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > > Eddy Daniëls in HR-square, juni 2004 > > > > > Misschien wordt het tijd dat GK de klok eens bijsteld. > > Straks begint het winteruur, zorg dat je op tijd bent of je gaat de > volgende > > zwarte zondag missen. > > heb je daar dan niets anders op te zeggen, of kan je niets anders bedenken, > het is verdome de waarheid die GK schrijft. > > als men verder doet zoals men nu bezig is komen er nog veel zwarte zondagen. > > groetjes... > Heu ... "Geen eerlijk verkiezingsdebat" - "Juni 2004" Is dat geen ouwe koek ? Wat is daar nu nog wat zinnigs over te vertellen ? WN. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:kuZ9d.274032$%[email protected]... > > "Dino" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > > > > > > > Eddy Daniëls in HR-square, juni 2004 > > > > > > > Misschien wordt het tijd dat GK de klok eens bijsteld. > > > Straks begint het winteruur, zorg dat je op tijd bent of je gaat de > > volgende > > > zwarte zondag missen. > > > > heb je daar dan niets anders op te zeggen, of kan je niets anders > bedenken, > > het is verdome de waarheid die GK schrijft. > > > > als men verder doet zoals men nu bezig is komen er nog veel zwarte > zondagen. > > > > groetjes... > > > Heu ... > "Geen eerlijk verkiezingsdebat" - "Juni 2004" > Is dat geen ouwe koek ? Wat is daar nu nog wat zinnigs over te vertellen ? laat maar, als je niet ziet wat er gebeurd dan ben je een blinde. de mensen stemmen Vlaams blok omdat het zo niet verder kan. iets anders die uitspraak van een gentse burgemeester " de burkas wel ja dat moet kunnen dat zijn die mensen hun normen " als er zo iemand voor mijn winkel staat met een burka dan laat ik die zeker niet binnen, hoe kan ik weten of het een vrouw is of een bewapende man die mij wil overvallen, ben ik dan een rasist om dat ik die in burka gekleede niet wil binnen laten. groetjes... |
![]() |
#6 |
|
![]() "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:kuZ9d.274032$%[email protected]... > > "Dino" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> > > >> > > Eddy Daniëls in HR-square, juni 2004 >> > > >> > Misschien wordt het tijd dat GK de klok eens bijsteld. >> > Straks begint het winteruur, zorg dat je op tijd bent of je gaat de >> volgende >> > zwarte zondag missen. >> >> heb je daar dan niets anders op te zeggen, of kan je niets anders > bedenken, >> het is verdome de waarheid die GK schrijft. >> >> als men verder doet zoals men nu bezig is komen er nog veel zwarte > zondagen. >> >> groetjes... >> > Heu ... > "Geen eerlijk verkiezingsdebat" - "Juni 2004" > Is dat geen ouwe koek ? Wat is daar nu nog wat zinnigs over te vertellen ? > > WN. Ghingis is momenteel in Japan en dit zijn de kwalificatie-ronden om in pole-position te kunnen starten in de GP Verkiezingen. Wegens de tyfoon is deze echter drie maanden uitgesteld. Ik zal hem trachten te bereiken WijsNeus, maar zoals je weet, je kunt hem moeilijk afstoppen. ;-) Joske |
![]() |
#7 |
|
![]() > als er zo iemand voor mijn winkel staat met een burka dan laat ik die zeker
> niet binnen, hoe kan ik weten of het een vrouw is of een bewapende man die > mij wil overvallen, ben ik dan een rasist om dat ik die in burka gekleede > niet wil binnen laten. onder een regenjas kan je ook wapens verbergen hoor... en ik vermoed dat je sowieso geen allochtonen binnenlaat, want zeg nu zelf, hoe kan je weten of het een brave allochtoon is, of een moslimfundamentalist, desnoods vermomd in westerse kledij? herbo |
![]() |
#8 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> als er zo iemand voor mijn winkel staat met een burka dan laat ik die >> zeker >> niet binnen, hoe kan ik weten of het een vrouw is of een bewapende man >> die >> mij wil overvallen, ben ik dan een rasist om dat ik die in burka gekleede >> niet wil binnen laten. > > onder een regenjas kan je ook wapens verbergen hoor... > en ik vermoed dat je sowieso geen allochtonen binnenlaat, want zeg nu > zelf, hoe kan je weten of het een brave allochtoon is, of een > moslimfundamentalist, desnoods vermomd in westerse kledij? > Heb je een politiek correcte bril op ? Zie je dat opschrift niet *Vlaamse Blokkers only* -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#9 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>>als er zo iemand voor mijn winkel staat met een burka dan laat ik die >>>zeker >>>niet binnen, hoe kan ik weten of het een vrouw is of een bewapende man >>>die >>>mij wil overvallen, ben ik dan een rasist om dat ik die in burka gekleede >>>niet wil binnen laten. >> >>onder een regenjas kan je ook wapens verbergen hoor... >>en ik vermoed dat je sowieso geen allochtonen binnenlaat, want zeg nu >>zelf, hoe kan je weten of het een brave allochtoon is, of een >>moslimfundamentalist, desnoods vermomd in westerse kledij? > > Heb je een politiek correcte bril op ? > > Zie je dat opschrift niet *Vlaamse Blokkers only* Nee, ik hoor gewoon liever redelijke argumenten dan de door terrorisme-angst geinspireerde. herbo |
![]() |
#10 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: > >> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>>als er zo iemand voor mijn winkel staat met een burka dan laat ik die >>>>zeker >>>>niet binnen, hoe kan ik weten of het een vrouw is of een bewapende man >>>>die >>>>mij wil overvallen, ben ik dan een rasist om dat ik die in burka >>>>gekleede >>>>niet wil binnen laten. >>> >>>onder een regenjas kan je ook wapens verbergen hoor... >>>en ik vermoed dat je sowieso geen allochtonen binnenlaat, want zeg nu >>>zelf, hoe kan je weten of het een brave allochtoon is, of een >>>moslimfundamentalist, desnoods vermomd in westerse kledij? >> >> Heb je een politiek correcte bril op ? >> >> Zie je dat opschrift niet *Vlaamse Blokkers only* > > Nee, ik hoor gewoon liever redelijke argumenten dan de door > terrorisme-angst geinspireerde. > Opletten als je de woning verlaat, op 1 op 4 is een terrorist. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |