![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Jaren geleden bestonden er café's
die een Jukebox hadden. Daar kon je een muntje indoen en een muziekje bestellen, en dat was leuk en gezellig. Tegenwoordig met de moderne techniek is de evt muziekkeus enorm toegenomen, en zou zo'n Jukebox veel beter kunnen zijn dan jaren geleden. Of niet? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niemand geeft er nog om.
Muziek heeft an sich geen emotionele waarde meer. Je downloadt gewoon wat je wil horen, voor twee keer niets. Vroeger moest je dat plaatje effectief in een winkel gaan kopen, en dan kon je er thuis naar luisteren. Of in de auto, als het al op cassette raakte.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 19 april 2015 om 14:25. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bepaalde klanten dachten daar anders over toen wij met een kliekje van tien man een hele namiddag en avond steeds maar weer hetzelfde nummer draaiden......
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien ben je een beetje ambetant geboren, het is maar een gedachte die me te binnen schiet en die jij kracht bij zet. Gebruik uw ambetantigheid eens om te gaan tellen hoeveel Juke Boxen er nog in cafés staan waar iemand om geeft, en kom het daarna in mijn gezicht gooien
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 19 april 2015 om 14:44. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb jij de twee eerste zinnen van de opening post wel gelezen én begrepen? Of dacht je, ik ga gewoon even Paulus bezighouden en uitpakken met wat techniekjes die al een decennium meedraaien op dit forum? Nou, succes dan.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Beide voetjes terug op de grond dus. Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 19 april 2015 om 14:52. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In't begin van het café-gebeuren zei mijn vader zaliger: Ok: je mag straks 1 liedje kiezen. Maar naargelang de avond vorderde stopte hij zelf muntstukken in mijn hand met de boodschap: NieuwNoors, hier si, zet nog maar een muziekske op. Hahaaaaa, was hetzelfde met de zakjes chips. Vader zei op voorhand: NN, je krijgt een drankje en 1 zakje chips. Eéntje maar hoor! Maar naargelang de sfeer onder de volwassenen toenam blééf ik maar zakjes chips krijgen. Goeie herinneringen! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stonden Juke-Boxen vroeger nog in groezelige cafés en verzamelplaatsen van het plebs,dan is er nu sprake van een serieuze klim op de maatschappelijke ladder.
Tegenwoordig staan JB's in een heus museum! http://www.jukeboxmuseum.be/ |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vreemdeling
|
ik heb er eentje in mijn huiskamer staan,ne Century 21
En die heeft hier al voor veel plezier gezorgd. |