![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
Quelle tristesse!
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerst nog het verbod op onverdoofd slachten arrangeren, Ben!
Laatst gewijzigd door dalibor : 18 april 2015 om 18:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach, ze noemen hem niet voor niets "Ben Zwets".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Bart De Wever gaat een wandeling langs het Albertkanaal gidsen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
Gelukkig is de titel in K&K-stijl.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
+ hij komt van onze Mok...
Hij ligt al in scherven voor dat je de eigenlijk tekst leest. Hoeveel IQ zou Mok halen ? Laatst gewijzigd door Boduo : 18 april 2015 om 20:26. |
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar Weyts de aandacht op trekt wordt bewezen door een ander gevolg van de zelfmoord van Stevaert. Citaat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het Albertkanaal is trouwens wat minnetjes als de Schelde vlakbij is.
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het Oosten, bedoel je?
|
|
|
#12 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch heeft deze flutdraad zin gehad want nu snap ik waarom de politie gisteren op de derde verdieping een deur intrapte. De moeder van een jonge medebewoonster kwam mij om vijf uur s'ochtends vragen of ik niets gehoord had. De voordeur van het appartement van haar dochter was vernield. Ze was doodsbenauwd omdat de politie haar had gebeld met de vraag of haar dochter bij haar was. Niet dus. Maar in haar appartement was ze ook niet. Ik was een uur eerder idd wakker geworden van een hard klap maar dacht dat het de dronken buurman was die altijd een stuk in de nacht thuiskomt en steevast met zijn deur slaat. De moeder durfde het appartement van haar dochter niet verlaten omdat ze de deur niet meer kon sluiten. Ik heb dan het nodige gedaan om het appartement te beveiligen. Pas om 19 u s' avonds kwam de moeder mij bedanken voor de hulp. De deur was intussen hersteld, maar ze nam haar dochter een paar dagen mee om te bekomen. Haar dochter was depri (niet de eerste keer...) en had een vriendin gebeld en geklaagd hoe slecht ze zich voelde. Midden in de nacht vertrok ze naar haar vriend, waar ze overnachtte. Haar moeder wist niet eens dat ze een vriend had. De politie was gealarmeerd door het bange telefoontje van de vriendin. Die dacht dat er van vlakbij de spoorrails gebeld werd omdat ze treinen hoorde rijden. Daarop belde de politie naar de moeder. Zonder resultaat. Haar dochter was onbereikbaar dus ging de politie haar zoeken in haar appartement, hierboven. Haar overbuur hoorde haar bel meermaals overgaan en liet de politie het appartementsblok binnen. Het waren drie agenten, waaronder één vrouw. Toen niemand antwoordde heeft de politie de voordeur van mijn medebewoonster ingetrapt. Zo te zien denkt de politie hetzelfde als "Ben Zwets". Bovendien bevestigt de zelfmoordlijn de invloed van Stevaert op andere mensen met zelfmoordneigingen. Maar voor bepaalde onnozelaars zijn alle middelen goed om op de N-VA te zeiken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 april 2015 om 21:16. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
Leuke blok, zo te horen...
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn leven lijkt in alle geval niet zo saai als dat van jou.
Veel leven komt er in alle geval niet uit jouw brouwerij. Wat jennen, zeuren en vitten, ja. Maar tot één zinnige bijdrage aan discussie ben jij niet in staat.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 april 2015 om 21:21. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Banneling
|
Mis je de tijd niet dat je nog rustig met je emmerke naar het pompke kon gaan?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Minister-President
|
elk jaar plegen wereldwijd ruim 1 miljoen mensen zelfmoord en dat is de wil van god denk ik vaak.
ook veel lange, superieure, grootgeschapen blanke mannen schijnen toch verdomd vaak zelfmoord te plegen, terwijl hun problemen vaak relatief gezien veel kleiner zijn dan van inferieure, kleinere, kortere, niet blanke mannen, die mini piemels hebben en een duizend maal harder leven leiden. ja als je jezelf een letterlijk deadline stelt: Succes of miljonair zijn voor 31 december 2015 om 00:01 of dan precies tegen die tijd de DOOD, dan is het logisch dat je dit niet zal overleven en om 00:13 van 1 januari 2016 gegarandeerd zelfmoord gepleegd zal hebben. daarom vind ik Wieroe zo slim, hij zegt mij vaak van, ach dewa aapje eet een surinaamse banaan, klim in je hoge boomtakken en slaap er nog een nachtje over, voor je zelfmoord pleegt. En zo redde Wieroe tientallen keren mijn leven toen ik suicidaal en eenzaam was en echt wilde springen van de zestiende in mijn luxueuze zelfmoord flat hier bij delft zuid. dewa en wieroe |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van emmeren heb jij duidelijk meer kaas gegeten.
En daar lopen Raf en Pandareus zo hoog mee op.....
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dreigen is voor mietjes.
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
Vandaag hebben ze ook weer ene in de Z-Willemsvaart gevonden. Ik heb de ambulances/brandweer/politie zien staan. Stond kort ook een artiekel van online, maar is nu verwijderd.
|
|
|
|