![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heel lang heb ik gepoogd om gelijkheid, broederlijkheid, coöperatie, en altruïsme als hoogste waarden te aanschouwen. Lang heb ik ervan gedroomd een samenleving te zien waarin mensen uit verschillende etnische groepen vredevol naast elkaar samenleven.
Maar met alle omwentelingen die we de laatste 10 �* 20 jaar meemaken -- perfect geïllustreerd door zo'n fait divers als een Pegida-varkentje dat een bruinmens uitmaakt -- besef ik dat dit alles een illusie is. -er is geen toekomst in het naast elkaar leven, als aparte rassen, dat is ongezond, en iedereen wordt daar inferieur door -er is geen toekomst om van vreemdelingen te eisen dat ze zich integreren of aanpassen aan onze cultuur, dat heeft totaal geen zin, noch voor hen, noch voor ons -een toekomst van voortschrijdende inteelt leidt onverbiddellijk tot genetische debiliteit (zoals bij dieren en zelfs bij planten) Er bestaat dus slechts één leefbaar toekomstperspectief, en dat is er een van de verplichte rassenvermenging van alle inferieure rassen, om alsnog te kunnen overleven. -het moet bij wet verplicht worden een superras met heterozogote voordelen te stichten, door genetische uitwisseling tussen zwakke rassen verplicht te maken -de voortschrijdende inteelt van inferieure rassen -- leidend tot genetische zwakkelingen en homozygote eenvormigheid -- kan nooit leiden tot een ras dat realistisch kan omgaan met de steeds extremer wordende complexiteit in een geglobaliseerde wereld; laat staan dat ze een tripke naar Mars kunnen overleven Kortom, als nieuw racist claim ik dat het onze morele plicht is om alle inferieure rassen af te schaffen (we kunnen ze niet "terugsturen", want ze leven reeds als planten onder hun eigen kerktoren, voortdurend die gruwelijke inteelt bedrijvend). Afschaffen kan op een humane manier, door dus bij wet rassenvermenging verplicht te maken. Alle seksuele verkeer moet daarom met body-cams gemonitored en gereguleerd worden door de staat. En er moet een sanctieregime komen om overtreders op een meer morele manier te laten broeden en bevruchten. Zo'n onnozel bestel van varkenskleurige zeurteven in Europa, maghrebijnse grauwelingen en hangjongeren in hun steden, negers die lijden onder het geknoei van de zeurteven, plus wat aziaten die als slaaf werken zonder ooit creatief te worden -- dat is een rampzalige toestand voor de mensheid. Gegeven deze uitzonderingstoestand moet men vandaag het nieuwe racisme volledig moreel onderschrijven en kordaat uitvoeren. Jetzt und sofort!
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Een neger die geadopteerd is functioneert hier prima, heeft dus niks met ras te maken maar met cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf uw Mein Kampfke, en zie of ge evenveel succes hebt als uw voorganger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Biologen weten dat. Zo'n systeem van aparte rassen is niet duurzaam. Het is zelfs schandalig dat wij de enige biologische soort zijn die inteelt toelaat. Alle andere biologische soorten worden steeds krachtiger door de opstapeling van heterozygote voordelen, opgedaan door uitteelt. Wij zijn gedoemd zolang we inteelt blijven bedrijven. We kunnen natuurlijk ook gewoon wachten tot er eens een radicaal virusje de zwakke rassen uitroeit en er enkel halfbloeden overleven. Maar dat wil ik u, noch de neger waarover ge het hebt, niet aandoen. Le nouveau racisme est un humanisme.
Laatst gewijzigd door C2C : 16 april 2015 om 20:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier is over nagedacht geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Niet alleen nagedacht. Ook de wetenschap durft beetje bij beetje het onderwerp (terug) aan.
Er bestaat al wel wat onderzoek over dit simpele feit, dat halfbloeden enorm superieur zijn. Genetisch onderzoek. Geen menswetenschappelijke zever ofzo. Maar wetenschappers vinden dat de bevolking nog niet rijp is voor deze resultaten, omdat het dus ook over zwakke rassen gaat -- en een draagvlak van zwakkelingen is problematisch (varkenskleurigen en aziaten kijken veel TV, zitten veel hun tijd te verdoen op onzinnige internetfora, etc...). Zij wachten liever tot er meer métissen zijn. En dan zullen ze hun wetenschappelijk bommetje wel eens gooien.
Laatst gewijzigd door C2C : 16 april 2015 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Beter zorgen dat mensen geen racisten hoeven te zijn.
Een gelijk bestuur voor iedereen waarin culturen religies elkaar niet onderscheiden, waar normen en waarden van de autochtonen centraal staan. Is dit Utopia of een secularisme? Allochtonen hoeven onze cultuur niet te adopteren, maar ze staat wel centraal en dus logischer gezien is het maar normaal dat je nageslacht er in evolueert aangezien je daar gehuisvestigd bent. Hoeft je nageslacht alles in het leven te adopteren? Neen, maar het hoeft ook niet aangeleerd krijgen na te wijzen. In de toekomst zijn er nog meer inwoners per m² en zijn de problemen alleen maar groter. Dus best nu iets doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Een goed racist spreekt over genetica. Niet over cultuur en nurture. Ik vind het gewoon vuil dat al die zwakke rassen in hun aparte slaapkamers elkaar zomaar ongestraft mogen blijven bevruchten. Dat levert enkel schlemielen op. Racisme gaat over een discours waarin je een onderscheid maakt tussen mensen op basis van biologische factoren (ge wordt als varken of neger geboren, daar kiest ge niet voor). Wanneer we praten over multicul, integratie, hangjongeren of hangkapitalisten, dan is dat geen racisme, want aan al die onzin kan je iets doen. Mensen kunnen kiezen niet langer als hangkapitalist van onze welvaartsstaat te profiteren. Maar ze kunnen niet kiezen géén varken of neger te zijn. Tenzij de Staat dus op racistische wijze inteelt uitroeit, en uitteelt verplicht. Om zo de volgende generaties krachtiger, gezonder, mooier en verstandiger te maken. U bent geen racist. Omdat u een zwakkeling bent.
Laatst gewijzigd door C2C : 16 april 2015 om 21:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Fuck you kerel
![]() Ik ben inderdaad geen racist. Maar wel voorstander voor geboortebeperking en wanneer de limiet overschreden wordt ... zwaar belasten. Nu is het andersom. En ik begrijp dat je dan gefrustreerd wordt toe te kijken hoe al wat men opbouwde ontnomen wordt. In normale omstandigheden had ons Europees partituur een mooi lied geweest. Laatst gewijzigd door Peche : 16 april 2015 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je nu spontaan aan Wouter Van Bellinghen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Voortplanten binnen rassen moet onverbiddellijk en onverwijld een halt toegeroepen worden. Enkel voortplanting gebaseerd op rassenvermenging moet nog mogen kunnen. Bij uw tweede paragraaf heb ik twijfels: over welke Europese partituur hebt ge het? Het scheppen van lelijke blanke, bloedarme, magere wijven? Over het opstarten van de twee grootste, meest waanzinnige, debiele, gewelddadige, primitieve en brutale mensenslachtingen uit de wereldgeschiedenis? Het stimuleren van het hangkapitalisme, waarbij ondernemingen zomaar kosteloos gebruik kunnen maken van de grote meerwaardes van de welvaartsstaat? Pardon, maar ik vind dat geen verwezenlijkingen. En dat komt allemaal door die aanhoudende inteelt. Le cinquième race, om Fally Ipupa te citeren, zou dat allemaal veel beter aanpakken. Nog even volhouden, want de opmars van de superieure halfbloeden is onstuitbaar (de snelst groeiende raciale groep ter wereld, en de meest succesvolle, maar dat laatste is logisch). Patience.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zaken veel belangrijker dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: om toekomstige generaties daarvoor te behoeden, en gezonder te maken, moet inteelt verboden worden. Un humanisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben heel benieuwd wat er nu belangrijker is dan de toekomst van het menselijke ras. Of zijt ge een neurotische ornitholoog ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan ik geen afspraak maken want ik ben nu wel heel ongerust? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het antwoord op volgende vragen: Wat was/ waren - de favoriete auto - het favoriete gerecht - de favoriete vakantiebestemming - het favoriete waspoeder - de favoriete coureur ... van Belgicisten in de jaren '50?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, er was altijd criminaliteit, en er waren bendes etc... Maar ons gerecht was zelf nog een evoluerend instituut. Waarmee we nu geconfronteerd worden vereist echter een hervorming van een heel ander niveau. Ik hoor Dewever wel hard roepen over Berbers, maar waarom gaat hij niet in debat met hen over ritueel slachten? Het lijkt verdoofd te kunnen. We moeten gewoon hervormen zodat we samen leven. We kunnen niet anders. En ja het is niet altijd even gemakkelijk, en daarom zullen er nu consequente maatregelen getroffen moeten worden. Geen financiële treffingen, maar moreel ethiek verantwoorde knopen doorhakken die prior staan met Europese waarden en ethiek. Gemeenschap en religie scheiden. |
|
![]() |
![]() |