![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Geen sprake van belastingverhoging"
Hypocrieten! : geen belastingverhoging (= directe lastenverhoging) maar een indirecte lastenverhoging door bijkomende sociale bijdragen! Willen ze het sociale bijdragestelsel, dat ze dan de brugpensioenen eens aanpakken: waarom kan iemand tot het einde van zijn (pensioen)dagen parasiteren op de sociale zekerheid? Werk zoeken heeft zelfs niet meer? Wat een discriminatie inhoudt tegenover andere werklozen die WEL werk dienen te zoeken! En nu gaan ze nogmaals eens de 'bedrijfswagens' aanpakken. Wat met de wagens waar ministers, hun kabinetsleden en senators en volksvertegenwoordigers mee rondrijden op kosten van de belastingbetaler? Bedrijven die betalen deze uitgaven dan nog ten minste zelf! Wat met wagens waar personeel van vakbonden mee rondrijd en dat door de vakbond integraal bekostigd worden? Wat met wagens van de massa's politieke VZW die GEEN bijdragen dienen te betalen? Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! |
![]() |
#2 |
|
![]() <FreedomOfSpeech!> schreef in bericht news:[email protected]... > "Geen sprake van belastingverhoging" > > Hypocrieten! : geen belastingverhoging (= directe > lastenverhoging) maar een indirecte lastenverhoging door > bijkomende sociale bijdragen! > > Willen ze het sociale bijdragestelsel, dat ze dan de > brugpensioenen eens aanpakken: waarom kan iemand tot het einde > van zijn (pensioen)dagen parasiteren op de sociale zekerheid? > > Werk zoeken heeft zelfs niet meer? Wat een discriminatie > inhoudt tegenover andere werklozen die WEL werk dienen te > zoeken! > > En nu gaan ze nogmaals eens de 'bedrijfswagens' aanpakken. > > Wat met de wagens waar ministers, hun kabinetsleden en > senators en volksvertegenwoordigers mee rondrijden op kosten > van de belastingbetaler? Bedrijven die betalen deze uitgaven > dan nog ten minste zelf! > > Wat met wagens waar personeel van vakbonden mee rondrijd en > dat door de vakbond integraal bekostigd worden? Wat met wagens > van de massa's politieke VZW die GEEN bijdragen dienen te > betalen? > > Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! > Ge zijt goed op de hoogte, proficiat ! WN. |
![]() |
#3 |
|
![]() <FreedomOfSpeech!> schreef in bericht news:[email protected]... | "Geen sprake van belastingverhoging" | | Hypocrieten! : geen belastingverhoging (= directe | lastenverhoging) maar een indirecte lastenverhoging door | bijkomende sociale bijdragen! | | Willen ze het sociale bijdragestelsel, dat ze dan de | brugpensioenen eens aanpakken: waarom kan iemand tot het einde | van zijn (pensioen)dagen parasiteren op de sociale zekerheid? | | Werk zoeken heeft zelfs niet meer? Wat een discriminatie | inhoudt tegenover andere werklozen die WEL werk dienen te | zoeken! Iemand die in brugpensioen is MAG niet meer werken, dus achter werk zoeken is nogal nutteloos! | En nu gaan ze nogmaals eens de 'bedrijfswagens' aanpakken. Die bedrijfswagens zijn gewoon een deel van de wedde, dan nog een deel dat door de werkgever kan afgetrokken worden van zijn belastingen! | Wat met de wagens waar ministers, hun kabinetsleden en | senators en volksvertegenwoordigers mee rondrijden op kosten | van de belastingbetaler? Bedrijven die betalen deze uitgaven | dan nog ten minste zelf! | | Wat met wagens waar personeel van vakbonden mee rondrijd en | dat door de vakbond integraal bekostigd worden? Wat met wagens | van de massa's politieke VZW die GEEN bijdragen dienen te | betalen? | Nu ben je bezig over 'heilige huisjes', en begeef je je op gevaarlijk terrein! Die vakbonden en mutualiteiten zitten vol met vriendjes die veel verdienen om weinig te werken, dus gevaarlijk om daar aan te raken! Weet jij overigens waarom er die verschillende vakbonden en mutualiteiten zijn? Of de vakbonden nu rood - blauw of groen zijn, die doen allemaal hetzelfde. De mutualiteiten is nog slechter, die hebben in het geheel niets meer met kleur te maken, die geven het geld dat ze van de staat krijgen door aan hun leden, gewoonlijk met wat vertraging omdat ze die bedragen eerst op een rekening plaatsen waarvan ze de rente in hun eigen zak steken. | Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! | |
![]() |
#4 |
|
![]() "depol" <[email protected]> openbaarde zich in
news:[email protected]: > > <FreedomOfSpeech!> schreef in bericht > news:[email protected]... >| "Geen sprake van belastingverhoging" >| >| Hypocrieten! : geen belastingverhoging (= directe >| lastenverhoging) maar een indirecte lastenverhoging door >| bijkomende sociale bijdragen! >| >| Willen ze het sociale bijdragestelsel, dat ze dan de >| brugpensioenen eens aanpakken: waarom kan iemand tot het >| einde van zijn (pensioen)dagen parasiteren op de sociale >| zekerheid? >| >| Werk zoeken heeft zelfs niet meer? Wat een discriminatie >| inhoudt tegenover andere werklozen die WEL werk dienen te >| zoeken! > > Iemand die in brugpensioen is MAG niet meer werken, dus > achter werk zoeken is nogal nutteloos! > >| En nu gaan ze nogmaals eens de 'bedrijfswagens' aanpakken. > > Die bedrijfswagens zijn gewoon een deel van de wedde, dan > nog een deel dat door de werkgever kan afgetrokken worden > van zijn belastingen! > >| Wat met de wagens waar ministers, hun kabinetsleden en >| senators en volksvertegenwoordigers mee rondrijden op >| kosten van de belastingbetaler? Bedrijven die betalen deze >| uitgaven dan nog ten minste zelf! >| >| Wat met wagens waar personeel van vakbonden mee rondrijd >| en dat door de vakbond integraal bekostigd worden? Wat met >| wagens van de massa's politieke VZW die GEEN bijdragen >| dienen te betalen? >| > > Nu ben je bezig over 'heilige huisjes', en begeef je je op > gevaarlijk terrein! Die vakbonden en mutualiteiten zitten > vol met vriendjes die veel verdienen om weinig te werken, > dus gevaarlijk om daar aan te raken! Weet jij overigens > waarom er die verschillende vakbonden en mutualiteiten > zijn? Of de vakbonden nu rood - blauw of groen zijn, die > doen allemaal hetzelfde. De mutualiteiten is nog slechter, > die hebben in het geheel niets meer met kleur te maken, die > geven het geld dat ze van de staat krijgen door aan hun > leden, gewoonlijk met wat vertraging omdat ze die bedragen > eerst op een rekening plaatsen waarvan ze de rente in hun > eigen zak steken. > >| Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! >| > > > Ah ja, ik was al die wagens van de mutualiteiten nog vergeten ook! |
![]() |
#5 |
|
![]() <FreedomOfSpeech!> wrote in message news:[email protected]...
> Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! > .... ze wel is. Zolang je je moedertaal niet kent, beste blokker, verdwijnen je lamentaties in de donkerbruine nevelen des tijds. Al ingeschreven voor een inburgeringscursus? u. |
![]() |
#6 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > <FreedomOfSpeech!> wrote in message news:[email protected]... > > > Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! > > > > ... ze wel is. > Zolang je je moedertaal niet kent, beste blokker, verdwijnen je lamentaties > in de donkerbruine nevelen des tijds. > Al ingeschreven voor een inburgeringscursus? > u. > > |
![]() |
#7 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> openbaarde zich in
news:[email protected]: > <FreedomOfSpeech!> wrote in message > news:[email protected]... > >> Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! >> > > ... ze wel is. > Zolang je je moedertaal niet kent, beste blokker, > verdwijnen je lamentaties in de donkerbruine nevelen des > tijds. Al ingeschreven voor een inburgeringscursus? > u. > > typisch dat jij niets anders te zeveren hebt ... |
![]() |
#8 |
|
news:[email protected]: > <FreedomOfSpeech!> wrote in message > news:[email protected]... > >> Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! >> > > ... ze wel is. > Zolang je je moedertaal niet kent, beste blokker, > verdwijnen je lamentaties in de donkerbruine nevelen des > tijds. Al ingeschreven voor een inburgeringscursus? > u. > > linguistiek heb je misschien gelijk, voor mij bestaat een regering uit meer dan 1 politieke partij. Voor mij is het dus duidelijk te spreken van een meervoud (wat een regering ook is). |
![]() |
#9 |
|
news:[email protected]: > <FreedomOfSpeech!> wrote in message > news:[email protected]... > >> linguistiek heb je misschien gelijk, >> > > Linguïstisch, mijn beste, linguïstisch.. > (Freedom of speech geeft je nog niet het recht om alle > mogelijke onzin uit te kramen.) > u. > > > bruggepensioneerden en alikes hebben natuurlijk niets anders te doen dan terug te vallen op hun kleine regeltjes en daar anderen mee confronteren ... de immense leegheid van het bestaan van een brugepensioneerde en gelijkaardigen (vooraleer je kortzichtig zoals gewend reageert op het gebruik van een niet-nederlands woord. Zolang dit je maar gelukkig maakt... Het type voorbeeld waardoor dit land de verdommenis ingaat ... spellingsregeltjes zijn zeker belangrijker dan de boodschap? zeker als die boodschap het failliet en onbekwaamheid van een politiek regime aangeeft? |
![]() |
#10 |
|
> linguistiek heb je misschien gelijk, > Linguïstisch, mijn beste, linguïstisch.. (Freedom of speech geeft je nog niet het recht om alle mogelijke onzin uit te kramen.) u. |
![]() |
#11 |
|
> > bruggepensioneerden en alikes hebben natuurlijk niets anders > te doen dan terug te vallen op hun kleine regeltjes > Bruggepensioneerden? - mijn beste Blokker, ik zit op het hoogtepunt van mijn actieve loopbaan. Maar kom: leer eerst je moerstaal, en kom dan 's terug. u. |
![]() |
#12 |
|
news:[email protected]: > <FreedomOfSpeech!> wrote in message > news:[email protected]... >> >> bruggepensioneerden en alikes hebben natuurlijk niets >> anders te doen dan terug te vallen op hun kleine regeltjes >> > > Bruggepensioneerden? - mijn beste Blokker, ik zit op het > hoogtepunt van mijn actieve loopbaan. > Maar kom: leer eerst je moerstaal, en kom dan 's terug. > u. > > ik dacht eerder aan een bekrompen leraar op rust? niets anders meer te doen dan zijn schoolse manieren aan anderen te proberen opdringen? |
![]() |
#13 |
|
![]() "depol" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > <FreedomOfSpeech!> schreef in bericht > news:[email protected]... > | "Geen sprake van belastingverhoging" > | > | Hypocrieten! : geen belastingverhoging (= directe > | lastenverhoging) maar een indirecte lastenverhoging door > | bijkomende sociale bijdragen! > | > | Willen ze het sociale bijdragestelsel, dat ze dan de > | brugpensioenen eens aanpakken: waarom kan iemand tot het einde > | van zijn (pensioen)dagen parasiteren op de sociale zekerheid? > | > | Werk zoeken heeft zelfs niet meer? Wat een discriminatie > | inhoudt tegenover andere werklozen die WEL werk dienen te > | zoeken! > > Iemand die in brugpensioen is MAG niet meer werken, dus achter werk zoeken > is nogal nutteloos! > > | En nu gaan ze nogmaals eens de 'bedrijfswagens' aanpakken. > > Die bedrijfswagens zijn gewoon een deel van de wedde, dan nog een deel dat > door de werkgever kan afgetrokken worden van zijn belastingen! > > | Wat met de wagens waar ministers, hun kabinetsleden en > | senators en volksvertegenwoordigers mee rondrijden op kosten > | van de belastingbetaler? Bedrijven die betalen deze uitgaven > | dan nog ten minste zelf! > | > | Wat met wagens waar personeel van vakbonden mee rondrijd en > | dat door de vakbond integraal bekostigd worden? Wat met wagens > | van de massa's politieke VZW die GEEN bijdragen dienen te > | betalen? > | > > Nu ben je bezig over 'heilige huisjes', en begeef je je op gevaarlijk > terrein! Die vakbonden en mutualiteiten zitten vol met vriendjes die veel > verdienen om weinig te werken, dus gevaarlijk om daar aan te raken! > Weet jij overigens waarom er die verschillende vakbonden en mutualiteiten > zijn? Of de vakbonden nu rood - blauw of groen zijn, die doen allemaal > hetzelfde. De mutualiteiten is nog slechter, die hebben in het geheel > niets > meer met kleur te maken, die geven het geld dat ze van de staat krijgen > door > aan hun leden, gewoonlijk met wat vertraging omdat ze die bedragen eerst > op > een rekening plaatsen waarvan ze de rente in hun eigen zak steken. het % tje ben je gans vergeten. > | Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! > | > > |
![]() |
#14 |
|
![]() <FreedomOfSpeech!> schreef in bericht news:[email protected]... >> ik zit op het hoogtepunt van mijn actieve loopbaan. > > ik dacht eerder aan een bekrompen leraar op rust? Klopt, die zijn altijd op rust. Staf. |
![]() |
#15 |
|
![]() uncle wrote:
> <FreedomOfSpeech!> wrote in message news:[email protected]... > > >>linguistiek heb je misschien gelijk, >> > > > Linguïstisch, mijn beste, linguïstisch.. > (Freedom of speech geeft je nog niet het recht om alle mogelijke onzin uit > te kramen.) Waarom niet? We laten u toch ook uw ding doen? -- Karel "de Jazz" Jansens 'There is a deepness in the sky, and it extends forever.' (Sherkaner Underhill, in "a Deepness In the Sky" by Vernor Vinge) |
![]() |
#16 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote:
><FreedomOfSpeech!> wrote in message news:[email protected]... > >> Nogmaals bewijst deze regering hoe hypocriet ze wel zijn! >> > >... ze wel is. >Zolang je je moedertaal niet kent, beste blokker, verdwijnen je lamentaties >in de donkerbruine nevelen des tijds. >Al ingeschreven voor een inburgeringscursus? >u. > Lees beter de proza van je vriend Omarr alvorens te posten, stuk verdriet. |
![]() |
#17 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote:
><FreedomOfSpeech!> wrote in message news:[email protected]... >> >> bruggepensioneerden en alikes hebben natuurlijk niets anders >> te doen dan terug te vallen op hun kleine regeltjes >> > >Bruggepensioneerden? - mijn beste Blokker, ik zit op het hoogtepunt van mijn >actieve loopbaan. >Maar kom: leer eerst je moerstaal, en kom dan 's terug. >u. > Welke moerstaal?? Een actieve loopbaan? Wat ben jij toch een leugenaar. |
![]() |
#18 |
|
![]() V Sun, 10 Oct 2004 18:57:26 +0200, "uncle" <[email protected]>
napisaw(a) v <[email protected]> v be.politics: ><FreedomOfSpeech!> wrote in message news:[email protected]... > >> linguistiek heb je misschien gelijk, >> > >Linguïstisch, mijn beste, linguïstisch.. >(Freedom of speech geeft je nog niet het recht om alle mogelijke onzin uit >te kramen.) >u. > Eh, Onkeltje, bron vermelden volgende maal. Thomas Jefferson. -- Tak Yushchenko! Ni provokaciyam! http://www.razom.org.ua/en/news/cat/2/ |