![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een Nigeriaanse bende had wel een zeer originele methode bedacht om meisjes uit hun thuisland te dwingen tot prostitutie. Het begint allemaal met een voodoo-ritueel aan een altaar waarbij hun hoofdhaar, schaamhaar en bloed in een buideltje wordt bewaard. Vervolgens moesten de meisjes dan zweren nooit hun pooier te verlaten en dienden ze 25.000 tot 60.000 Euro te betalen om terug hun vrijheid te krijgen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/09...ostitutienetw/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen grenzen meer. Grenzeloos !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (bij)Geloof, zo'n machtig wapen om de onwetenden en dommen in't gareel te houden.
Nu, onwetendheid kan aangepakt worden. Domheid is een pak moeilijker.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() dus voor de kostprijs vh flippen van één huis, kan je zo een tiental zwarte gaten aanschaffen???
en dat bezetten is hard werk hé! ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Nigerianen...
De p$'ers van Afrika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Nigeriaanse bendes, dat draait niet alleen om prostitutie hoor.
Ze halen hun centjes ook binnen via SPAM. U weet wel dat soort van mailtjes waar u een kapitaal zou bij gewonnen hebben of men melding maakt van dat u van een verre tante/nonkel een erfenis te goed hebt. Yeah right!!! ![]() WELCOME TO 419EATER The Trophy Room Wou VOODOO eigenlijk niet vous-deux zeggen? ![]() En dan zijn ze zelfs nog niet te verlegen om op een bootje te kruipen en zo uiteindelijk de EU verder te gaan bestelen. Online fraud: Top Nigerian scammer arrested Dus het gaat echt niet alleen om die meisjes waar men er daar misbruik weet van te maken, zo zie je maar. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2017 om 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() heb jij al eens zelf een muur geplaffoneerd? ... echt beestenwerk hoor, niet moeilijk dat je daar alleen nog Polen voor vindt!
bezetten, plakken, plaffoneren, stucadoorwerk quoi. Laatst gewijzigd door Anna List : 21 september 2017 om 06:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw hele handel en wandel thuis is tijdens die werkjes wel in kaart gebracht dan denk ik. ![]() Dat soort van werkjes, het kan mij bloed, zweet en tranen kosten maar dan doe ik ze toch liever zelf. ![]() p.s. Hou ook goed in het oog dat ze niet teveel met gsm aan het spelen zijn want uw verbinding tjah ... Ooit eens geweten bij iemand die ik goed ken dat die zo een bende in huis had om bepaalde opknapwerkjes uit te voeren. Die zei: die vroegen op een bepaald ogenblik hoe het kwam dat ze geen verbinding konden maken met het net. Mijn maatje zei: omdat ik mijn wi-fi afgezet heb misschien? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2017 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() de Polen die ik ken, zijn professionelen en heel harde werkers (met officiële BVBA's overigens). geen kwaad woord over hen hoor!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ging het hier niet over Nigerianen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() mijn Polen zijn helemaal niet goedkoop, ze zijn zelfs even duur als Belgische bouwbedrijven ... ze werken alleen dubbel zo snel, en veel perfectionistischer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zijn die werkjes allemaal volgens de regels gedaan? Is het in het zwart?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2017 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Polen zijn zo nillies...
Hongaren zijn de nieuwe Polen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() dat kan, en wsl goedkoper, maar ik ben content, ze werken compleet onafhankelijk, i.e. ik moet nooit iets gaan controleren of zorgen dat ik erop sta te zien om het vooruit te doen gaan ... dat is me veel waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2017 om 08:47. |
![]() |
![]() |