![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die man en zijn gestoorde ideeën brengen dit continent en zijn bevolking rechtstreeks naar de afgrond.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2321645 Citaat:
Deze man dient zo snel mogelijk van het politieke toneel te worden gehaald. En liefst te worden geïnterneerd. "Als we de deur niet openzetten komen ze door het raam naar binnen." zegt hij ook. Jezus, wat een redenatie zeg. Ik zal voortaan maar de deur al openzetten, anders breken de inbrekers mijn raam nog open. ![]() Laatst gewijzigd door poekieJ : 29 april 2015 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar waarschijnlijk had u toch al op een extreem-rechtse partij gestemd en schijt u op het Europees Parlement. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom die moeite doen? Geweten sussen? Het is toch een druppel op een hete plaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom de paniek het zou voor landen als Zweden, Duitsland of België juist verlichting zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bedoelt u dit? Duitse economie naar catastrofe? Enkel massale immigratie kan redding brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een verlichting is hier totaal irrelevant. West- en Zuid-Europa zijn toch al een verloren zaak. Hier kan geen hulp meer baten. Maar landen als Polen, Tsjechië en heel die regio zijn verademingen. Oost-Duitsland voorlopig ook nog maar het zal niet lang meer duren voor het ook daar langzaam maar zeker verandert in een open riool.
Die link over de economie is trouwens van de pot gerukt. Immigranten om economische groei te verzekeren is een niet bestaand probleem bestrijden met een zeer reëel probleem. Het fabeltje dat er altijd maar groei moet zijn dient om bepaalde mensen hun zakken te vullen, daar heeft de man in de straat niets aan. Bovendien biedt een krimpende bevolking ook mogelijkheden. Niet-westerse migranten hebben nog nooit ergens een positieve bijdrage geleverd in welk opzicht dan ook. Op Oost-Aziaten na misschien. En dan wik ik mijn woorden nog zorgvuldig. Laatst gewijzigd door poekieJ : 1 mei 2015 om 17:25. |
![]() |
![]() |