![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Vreemdeling
|
Beste forumleden,
Ik ben een student en ben op dit moment bezig met een onderzoek naar beleggen. Hierbij wil ik erachter komen wat het beeld van beleggen is bij de consument. Daarvoor heb ik een enquête opgesteld. Zouden jullie deze voor mij kunnen invullen? Hiermee help je mij enorm!, Invullen duurt hoogstens 1-2 minuten! De link: www.thesistools.com/web/?id=458361 Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Burger
|
Jammer. Ik kan geen Belgisch opleidingsniveau selecteren en dat is een verplicht veld. Ik ga nu niet uitzoeken wat jullie equivalent is.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor mij met veel boter.
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
voor mij idem.
Overigens doe ik nooit mee aan enquêtes. De vraag is misbruik van het forum. Draad deleten aub. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
boterhammetjes met speculoospasta ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Gouverneur
|
De keuze van onderwijs in de enquête is, naar mijn mening, voor NL bestemd.
Als u een enquête wilt overheen de landsgrenzen waarbij u vindt dat de opleiding in het onderwijs van belang is, moet u ook rekening houden met betreffende richtingen/instellingen/types. En het eindigt niet daar. Personen hebben verschillende leeftijden, waarbij andere onderwijstypes voorhanden waren... Het opzoekwerk om al deze verschillende types in relatie te brengen met elkaar, zal enige tijd vergen. Dus: in welke mate is het onderwijs belangrijk voor uw enquête, en kan u dit (over de landsgrenzen heen) sterk vereenvoudigen/gelijkschakelen? Noot: u start deze topic op 09/05. "Vreemde" datum om een enquête te starten -op het einde van het schooljaar. Citaat:
.
- Stop de renovatieplicht - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 12 mei 2015 om 01:39. |
|
|
|
|