![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
50 | 74,63% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 25,37% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Een van de argumenten in de discussie over migranten en vluchtelingen is dat de extremisten slechts een minderheid zijn en dat we ons daar geen zorgen over moeten maken.
Maar als we naar de geschiedenis kijken zijn grootschalige oorlogen steeds gestart door extremistische minderheden, en speelde de meerderheid geen rol. Het grote merendeel van de Duitsers steunde de Nazi - ideologie niet. Beschouw je de Islamisering van Europa als angstaanjagend of denk je dat we overdrijven? Als 10% van die 3 miljoen (en ik geloof dat het er veel meer worden) vluchtelingen extremistische ideeën hebben, zitten we volgens mij met een probleem waar de politie machteloos tegenover staat. En als Geert Wilders gelijk heeft, is 50% van onze maatschappij binnen 20 jaar een moslim. Zweden en Noorwegen zien hun cijfers mbt verkrachtingen vertienvoudigen sinds de start van de Islamisering. 9 keer van de 10 zijn het moslims die zich vergrijpen aan niet - moslims. We zouden graag de andere kant op kijken, maar de religieuze inspiratie is niet langer te ontkennen. In Nederland komen Marokkanen 3 keer zo vaak in aanraking met het gerecht als autochtonen. Maakt u zich zorgen? Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 januari 2016 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga me voorlopig onthouden een antwoord te geven op de vraag of een burgeroorlog onvermijdelijk is. Ik ben wel geïnteresseerd te leren van de opinies van anderen.
Ivm verkrachtingen hoorde ik een profesor (Hudson als ik me niet vergis) zeggen dat uit een studie in Zweden bleek dat een autochtoon 5 keer zo waarschijnlijk een verkrachting pleegt dan een autochtoon. Die cijfers waren van 2005. Daarna is Zweden blijkbaar opgehouden de afkomst te registreren. Met de recente ontwikkelingen en de toestroom van voornamelijk mannelijke migranten denk ik dat het niet overdreven is te stellen dat de kans dat migranten een verkrachting plegen het tienvoudige is van dat risico bij een autochtoon. Dat is iets anders dan de aanrandingen in Keulen pogen onder tafel te vegen met manipulatieve onwetenschappelijke vergelijkingen met de October feesten. De politiek dient dit cultureel fenomeen niet te verbergen. De terugslag van dit volksbedrog zal des te dramatischer zijn. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 januari 2016 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er dan nog een alternatief om die islamisering tegen te gaan ???
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.dailysabah.com/nation/201...pkk-terrorists
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens de logaritme regels zal er ooit weer een burgeroorlog in Europa voorkomen.. Ervan uitgaande dat de wereld blijft bestaan. Burgeroorlog bestaat uit 2 of meerdere groepen die lijnrecht tegenoverelkaar staan. Het is niet aannemelijk dat de Islam zich buiten een burgeroorlog gaat houden. Dus zullen zij in een dergelijk conflict zijn of worden betrokken.
Er is een artificial intelligence programma waarbij alle krantenberichten vanaf 1945 staan opslagen. Dit programma heeft vrij nauwkeurig de Arabische lente/storm voorspeld. Ik ben benieuwd wat dit programma te melden heeft over Europa. De vraag is niet of er een burgeroorlog zal plaatsvinden, maar wanneer. Mede hierdoor ingegeven heb dan ik ook mijn stem niet laten gelden in deze enquete. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 januari 2016 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 januari 2016 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Zich niét verzetten (tegen extremisten, tegen de overheid) is doorgaans de weg van de minste weerstand. De meerderheid ondergaat de geschiedenis, ze schrijft ze niet. Met de meerderheid hoeft dus idd volstrekt geen rekening te worden gehouden. Het is een inert, onbezield stootkussen dat enkel maar incasseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag is alleen tegen wie of wat en mss nog belangrijker, voor wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Vraag jij je dat af? Op welke planeet heb jij de laatste 40 jaar geleefd?
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Doch laat mij je niet afleiden van de onwetende massa... ![]() Laatst gewijzigd door Reverberation : 27 januari 2016 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
BTW De Hersenen. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij U is het goed gelukt kennelijk... Wat zou een mens zijn zonder links of rechts niewaar? Men zou zowaar zelfstandig moeten gaan denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag alleen wat verder te denken want op het einde van de rit zal er wel iemand beter van worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |