![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ziehier, interessante ontwikkeling, een man gilde 'fuck de koning' tijdens een bijeenkomst van zwarte piet en werd gearresteerd. de vraag is wat het verband is tussen zwarte piet en de koning, want er is in historische zin weinig verband.
maar hoe zit dit mbt vrijheid van meningsuiting? in de jungle hebben apen de absolute vrijheid om alles te brullen wat in hun domme apenkop opkomt en er is geen gedachte politie. Zo dacht ik ook vroeger als viesbruin koelie kwatta aapje uit de jungle van Kwatta in suriname. Ik was elke dag in de bossen om lekker te katten en te beesten als een bruine kwatta aap en klom van boom tot boom ja dat was meer dan 31 jaar geleden. Wieroe miauwt nu hier dat katten een absolute vrijheid van miaauwen hebben en dit is al miljoenen jaren zo. waarom hebben de mensapen in nederland, syrie, turkije, india, usa, enz enz dan geen absolute vrijheid van brullen, katten, mauwen, loeien, enz??? Kennelijk ging er iets mis met hen hele evolutie sedert zij uit de bomen klommen om op de grond te gaan seksen. Nou wie heeft zin in een aparte topic waarin wij de nederlandse koning maar gaan uittesten mbt majesteitsschennis???? Islam is al aardig kapot getest, denk aan texas en dat schietincident van isis. Ja in islam moet je alledrie scheurtjes stijf dicht houden, anders wordt Allah geil en boos. ![]() ![]() ![]() Ook hindoes zijn tegenstanders van vrijheid van meningsuiting, verstikkende zwijg cultuur en alles is taboe bij de zwarte hindoes. alles gaat in doofpot bij hindoestanen en uiteindelijk plegen zij maar zelfmoord omdat dan alle problemen echt voorgoed opgelost zijn. daarom is het hindoeisme letterlijk een zelfmoord geloof. dewa en wieroe -------------- cit hele tekst nu.nl: OM vervolgt activist voor uitspraak 'fuck de koning' ![]() ![]() ![]() Foto: ANP Gepubliceerd: 06 mei 2015 11:44 Laatste update: 06 mei 2015 14:01 Het Openbaar Ministerie gaat een activist vervolgen omdat hij vorig jaar tijdens een demonstratie tegen Zwarte Piet in Amsterdam ''Fuck de koning, fuck de koningin, fuck het koningshuis'' heeft gezegd. Dat heeft advocaat Willem Jebbink woensdag laten weten. Volgens het OM zijn de woorden van de activist beledigend voor koning Willem-Alexander en koningin Máxima. De demonstratie was op 16 november vorig jaar. Een woordvoerder van het OM laat weten dat de man een zogenaamde OM-strafbeschikking is voorgesteld. "Hij heeft een brief gekregen waarin werd uitgelegd dat hij 500 euro boete moet betalen voor het beledigen van de koning en de koningin. Daar is hij niet niet mee akkoord gegaan en dan is overgaan tot vervolging standaard de volgende stap." Advocaat Jebbink noemt het ''buiten alle proporties'' dat de man werd gearresteerd. ''Hij werd door de politie van het podium gehaald. Politie en Openbaar Ministerie snappen niets van de vrijheid van meningsuiting en demonstratievrijheid.'' Getuigen Jebbink zegt dat hij Willem-Alexander en Máxima wil laten getuigen. ''De mening van mijn cliënt komt neer op: weg met het koningshuis. Dat is vervelend voor Willem-Alexander en Máxima, maar het gaat veel te ver om te denken dat zij zich daardoor in hun eer aangetast voelen. We willen nu van hen persoonlijk weten of zij zich beledigd voelen of dat ze juist pluriformiteit en vrije meningsuiting van hun onderdanen ondersteunen.'' Jebbink zegt ook niet te begrijpen dat burgemeester Eberhard van der Laan de arrestatie niet heeft tegengehouden. ''Hij is daar als burgemeester voor verantwoordelijk.'' Ouderwets Van der Laan zei zaterdag tijdens het Festival van het Vrije Woord de opmerking "hoogst ordinair" te vinden, maar "niet erg strafbaar". De Amsterdamse burgemeester noemde het verbod op majesteitsschennis ouderwets. Hij stelde in De Balie niet te verwachten dat deze wet nog decennia standhoudt. "Ik ken deze koning een beetje en ik denk dat ook hij dit best wat democratischer ziet dan die wet", aldus Van der Laan. De man moet op 27 mei 2015 in Amsterdam voor de rechter verschijnen. Voor bij het nieuws Zie ook: Wat is majesteitsschennis? Door: ANP http://www.nu.nl/binnenland/4044175/...ck-koning.html Laatst gewijzigd door dewanand : 6 mei 2015 om 13:46. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Zwarte Piet die tegen Zwarte Pieten is maar het koningshuis beledigt... Ik begrijp hem eigenlijk niet goed ? Het is een betoging tegen onze Zwarte Pieten traditie, maar hij roept tegen het ( Nederlandse )Koningshuis ? Haalt die man gewoon alles door elkander, of is hij gewoon tegen héél onze cultuur ? Met Sinterklazen, Zwarte Pieten, koningen en heel de santenkraam ? Zou die Jongen niet beter zijn haat elders gaan uitbazuinen ? Op het slagveld bvb, in één of ander Ver Weg land... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
antw perfecte vraag Griezel: analyseer eens wat hij haat en wie hij is? Hij is een marokkaanse moslim toch? Dit is zijn naam: activist Abulkasim Al-Jaberi even verder zoeken, zie tweede citaat onder over deze figuur: 1. hij is een pro isis vent gewoon, keurt die aanslagen in parijs goed, verdedigt zielige moslims. 2. nou eigenlijk is hij geen zwarte, geen neger, heeft geen slavernij verleden, is geen zwarte hindoe aapje, is geen surinamer, heeft geen koloniale banden met nederland, geen affiniteit met 'zwarte piet', enz. geen ex nederlander. 3. maw hij maakt misbruik van ons naieve zwarten, incl domme zwarte surinaamse hindoes en al die afro mixen die zwarte koloniale nederlanders waren vroeger. concl er is geen direct verband tussen zijn persoonlijke verleden en zgn 'zwarte piet' discussie dus meneertje activist Abulkasim Al-Jaberi verstoort de orde daar door dit rond te bazuinen als provocatie naar de koning van nederland en het is terecht dat de politie daar loerde op hem en hem maar gelijk arresteerde. Zijn hele actie is nutteloos voor het hele slavernij debat en zgn 'zwarte piet' probleem waar de zwarte, koloniale nederlanders nu mee worstelen. mooie vraag en mooie stellingname griezel. gewoon heel gemene streek van deze moslim fundamentalist en pro isis ventje. Ja politiek mixen met een binair, radicaal religieus dogma is gewoon vragen om een Heilige Wereldoorlog in naam van de blote goden en godinnen. Kunnen mensapen niet liever janken van 'Donald Duck ho akbar' ipv 'Jai jai Shri Rama', in hindoe tempels of "Allah ho akbar' in moskeeen? enz enz ik als dewanist loei: 'Wieroe ho akbar', 'wieroe is groot', omdat hij mijn leven tientallen keren letterlijk redde sedert mijn echtscheiding in 2008, tijdens suicidale depressies in mijn zelfmoordflat delft zuid hier. Ik wilde zo vaak zelfmoord plegen door te springen van 16de hier en wieroe hield mij tegen of hij troostte mij en kwam knuffelen met mij, kalmeerde mij, gaf aandacht en redde mijn leven. ----------- zie dit eens, die vent is geen neger, geen surinamer, niet iemand met een slavernij verleden, geen hindoe toch??? inShare Redactie: 06-05-2015 11:45 uur TAGS: Abulkasim Al Jaberi, fuck de koning Het Openbaar Ministerie gaat activist Abulkasim Al-Jaberi vervolgen omdat hij tijdens een demonstratie tegen Zwarte Piet “Fuck de koning, fuck de koningin, fuck het koningshuis” heeft gezegd. Dat heeft Al-Jaberi’s advocaat Willem Jebbink woensdag laten weten. Volgens het OM zijn de woorden van de activist beledigend voor koning Willem-Alexander en koningin Máxima. De demonstratie was op 16 november vorig jaar. Advocaat Jebbink noemt het “buiten alle proporties” dat Al-Jaberi werd gearresteerd. “Hij werd door de politie van het podium gehaald. Politie en Openbaar Ministerie snappen niets van de vrijheid van meningsuiting en demonstratievrijheid.” Jebbink zegt dat hij Willem-Alexander en Máxima wil laten getuigen. “De mening van mijn cliënt komt neer op: weg met het koningshuis. Dat is vervelend voor Willem-Alexander en Máxima, maar het gaat veel te ver om te denken dat zij zich daardoor in hun eer aangetast voelen. We willen nu van hen persoonlijk weten of zij zich beledigd voelen of dat ze juist pluriformiteit en vrije meningsuiting van hun onderdanen ondersteunen.” http://nieuws.thepostonline.nl/2015/...koning-roepen/ ----------------------- Maagdenhuis: Abulkasim Al-Jaberi zet de aanslagen in Parijs ‘in perspectief’ Moslims worden ‘gedehumaniseerd’ inShare3 Chris Aalberts: 11-03-2015 11:33 uur TAGS: Abulkasim Al Jaberi, Charlie Hebdo, maagdenhuis Goed nieuws over de studenten van de Universiteit van Amsterdam (UvA). De laatste weken hebben zij een slecht imago gekregen omdat ze gebouwen bezetten, idiote eisen stellen aan het College van Bestuur en het Maagdenhuis vernielen. Dit beeld blijkt heel eenzijdig: de meeste UvA-studenten zijn dinsdagavond niet naar het Maagdenhuis gekomen voor de lezing van Abulkasim Al-Jaberi. Wij kunnen daaruit concluderen dat een ruime meerderheid van de UvA-studentenpopulatie wel degelijk over een gezond stel hersenen beschikt. http://politiek.thepostonline.nl/201...n-perspectief/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je pas "vrij" kunnen voelen als je "fuck" mag roepen.........
Echte vrijheidsdenkers hebben dat niet nodig. Dus FUCK je monopolie op respect. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ben benieuwd hoe die gozer reageert wanneer iemand zachtjes in zijn oor fluistert : fuck Abulkasim Al-Jaberi, fuck Abulkasim Al-Jaberi zijn zus en fuck Mohammed.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() kijk eens, wat zitten graven in archieven, deze vent uit 2012, van shariah4holland, nou is dit dezelfde die hier meedoet bij zwarte piet gejammer van analfabete, onderontwikkelde suri halfnegers??
hier heeft hij een andere naam. Is dit dezelfde kanker woestijn lijperd?? duidelijk is dus dan nu dat deze islamisten met besneden mini pikkies gewoon de boel zitten op te naaien en te misbruiken, die zwarten en koelies die nu dit doen zijn echt oerstom om zulke have gare psycho's mee te laten gillen. ach als deze surinaamse zwartjes gewoon echt anti zwarte piet zijn en dus anti OERholland dan moet de koning persoonlijk een convenant ondertekenen om hen te verplichten tot zelfdeportatie met een gulle oprot premie, en inleveren van hun zgn beschaafd 'wit hollands' paspoort. De tijd om hen maar eruit te kicken op HOOGbeschaafde wijze komt eraan joh, effe nog op het houtje bijten. Wieroe is druk bezig met het afratelen van zijn superieure schoonmaak strategie en wil er nog even een nachtje over slapen, lekker bloot in zijn warme, luie mandjes. Busje komt zo he surinaamse halfzwartjes om jullie te verlossen van die vreselijke gehate zwarte piet die je ziet in de spiegel elke dag als je je balharen kamt. ![]() ![]() ![]() dewa en wieroe ------------------ Boete voor woordvoerder Shariah4Holland Foto: ANP Gepubliceerd: 11 juli 2012 13:32 Laatste update: 11 juli 2012 13:26 AMSTERDAM - Abu Qasim, die zichzelf profileert als woordvoerder van de islamitische organisatie Shariah4Holland, is woensdag veroordeeld tot een geldboete wegens het bedreigen van Geert Wilders. De man dien 750 euro te betalen. Ook kreeg de 29-jarige uit Woerden een voorwaardelijke celstraf van een maand met een proeftijd van 2 jaar, maakte de rechtbank bekend. Qasim adviseerde de PVV-politicus tijdens een demonstratie op de Dam op 25 mei lering te trekken ''uit het geval van Theo van Gogh''. Celstraf Het Openbaar Ministerie (OM) had 150 uur werkstraf en een maand voorwaardelijke celstraf tegen de Shariah4Holland-woordvoerder geëist. Shariah4Holland pleit voor de invoering van de sharia (islamitische wetgeving) in Nederland. Tijdens de bijeenkomst op de Dam noemde de spreker Wilders ook ''de hond van de Romeinen'' met wie ''we dealen" als Nederland een islamitische staat wordt. Door: ANP http://www.nu.nl/binnenland/2856493/...h4holland.html |
![]() |
![]() |