![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Veronderstel dat ik ruzie heb met iemand
en ik kom dat persoon tegen en ik zing de volgende tekst: Wat ben jij een schoft wat ben jij een schoft etc. Is dat dan strafbaar of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laatst gewijzigd door ron kreike : 5 mei 2015 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , zeg eens tegen een moslim iets verkeerd ,
en wacht effe op het tegenresultaat !! ![]() Serieus nu , zegt iemand tegen mij: He lul , of bleekscheet , of blinde mol !! Wel , het hangt af van de context !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ze moeten het nog doorhebben ook dat ze beledigd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ze moeten het nog doorhebben ook dat ze beledigd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is geen gewoonte van me
om iemand uit te schelden en degenen met wie ik ruzie heb zijn volgens mij tamelijk verkeerd bezig. Het is min of meer nieuw voor me om iemand te willen uitschelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Wel, dat hangt er dan van af tegen wie je dat zegt. Er zijn er die dat zullen willen bestraffen, en anderen niet.
Hoe strafbaar word eveneens bepaald door die personen. Dat kan gaan van beledigingen in retour, tot handtastelijkheden en soms zelfs de dood. Indien het flikken betreft, kun je op boete's rekenen, en in zekere gevallen slaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan altijd een bestaand liedje zingen met zo'n tekst.
Bv, 'die you bastard' van -hoe toevallig- motorhead
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moslim zal u eerst aanvallen, uw keel oversnijden en dan de politie erbij halen om u aan te klagen voor racisme ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stomme idioot, genie van de Karpaten Mottige malloot, rattekop vol gaten Kikvors, potentaat, hansworst, cervelaat Lulverhalenrecensenter, liberale potloodventer Héhé, wat een feest Lang genoeg beleefd geweest Thermische zak, koekejoe, boletenvreter Kermisklabak, ratjetoe, beterweter Borgworm, Aartselaar, projektontwikkelaar Dilettante vlooientemmer, degoutante V.T.-emmer Héhé, dat lucht op Ram het in hun domme kop Slappe stalagtiet, suffe klussenklooier Stijve zwarte piet, hobbelpaard van Troje Boskoe, aasgarnaal, emoe, bergkwabaal Spruitjesluchtverspreider, bokkenrijder Héhé, zie je wel Die daar springt al uit z'n vel Driewielertoerist, omnivoor, achterpoter Verlepte bloemist, komfoor, kroonontbloter Wisigoot, reptiel, afstoot, hydrofiel Variététroubadour, chansonnier, liedjesboer Over 't paard getilde Jan De Wilde Héhé, wat een lol Ik viel even uit m'n rol Jan De Wilde hebben ze er nooit voor aangeklaagd dus kunt u deze tekst ook eens uitproberen tegen die "schoft". ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
met boze teksten of zo. Ik ken: Vuile huichelaar, pak jij je biezen maar. Bestaan er misschien ook musicals met zulke teksten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hele musical?
Het zit wel diep eh. Precies.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo bij de neus weg, wat denk je van Koreanen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() In een tunnel
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je dat van jezelf kan zeggen heb ik daar nu al mijn bedenkingen bij.
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() In een theocratie de doodstraf.