![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De belangrijkste vragen. En antwoorden.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dupont en de PS moeten het enkel nog vertalen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Vlaamse Blok heeft de trouwste kiezers en dan zeggen dat 50.000 kiezers die van het Vlaams Blok overstappen lijkt mij eerder hilarisch !
2. De sterkste groei zit inderdaad bij het vlaams Blok ! 3. Goede en drukbijgewoonde campagnes met klare en duidelijk taal ! 4. De bevolking is de leugens en valse beloftes beu en gratis bestaat niet ! 5. De Standaard heeft geen schuld ! Waarom trouwens ? De TV-debatten waren er voor iedereen voor elke partij zowel op VTM en VRT ! Het Vlaams Blok deed het meer dan schitteren !
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Amai, zo'n snelle analyse, hoelang zijn die verkiezingen nu al niet voorbij. Ze is zeker opgestuurd per schildpad of heeft DHL er iets mee te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Mja een goeie analyse kost tijd natuurlijk ![]() Het moet een politiek correcte samenvatting zijn, eentje zoveel mogelijk in het voordeel van de 'democratische' partijen, is lang over nagedacht geweest ![]()
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Gecopieerd van de standaard ... bronvermelding?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
En ja, die proteststem bij mannelijke werkende veertigers is ook duidelijk: die zouden liever niet meer werken en geen belastingen betalen. Misschien stem ik volgende keer ook op het Blok ![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Dus is het potentieel van 51% dat Farah De Aguire voor de verkiezingen aanhaalde helemaal nog zo mis niet. Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |