![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen toch wel 'iets' verwachten van onze ambtenaren.
Hoe is het in hemelsnaam (kuch) mogelijk dat iemand met zo'n ideeën geacht wordt om de gemeenschap van dienst te zijn op een intellectueel verantwoorde wijze ? Mochten er echte katholieken deze draad lezen, dan mogen zij eens laten weten of deze man nu niet opgelicht is, met al die verhaaltjes vanuit de hemel. Stukje uit De Standaard van 16/5/15 en vorige diverse krantenartikels: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Neen. Deze heeft nu al geleerd in het putteke te kijken volgende keer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten de gevolgen in overschouwing nemen en ten volle inschatten als we ons de vraag stellen of die kerel moet ontslagen worden.
Tenslotte, geen enkele werkgever gaat zo iemand nog aannemen, logisch ook, als je zelfs niet geschikt bent om politieagent te zijn. Je kan dan zeggen, jamaar, hij is incompetent. Dat klopt, anders was hij geen agent geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Er valt wat over te zeggen natuurlijk. Iemand, die in een rechtbank met dergelijke argumenten komt zwaaien, kan je bezwaarlijk stabiel noemen. Wie weet door welke stemmen die man zich de volgende keer laat leiden. 'Ik heb mijn vrouw de vernieling in getrapt, want het werd mij opgedragen door god'. Deze man is niet geschikt voor zijn job. Misschien kan hij aan de slag als putjevuller?
Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 16 mei 2015 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je zo'n flik al je dochter verhoren, als die slachtoffer zou geworden zijn van een ernstig misdrijf ?
Zo van : "het is de wil van god" .... Ik krijg er koude rillingen van. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op geen enkele manier zegt die mens hier dat de dood van die vrouw de wil van God was.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 17 mei 2015 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mogen enkel atheïsten ambtenaar worden?
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Debiel antwoord. Waar het hier over gaat, is dat iemand die wordt geacht stabiel te zijn, in een rechtbank verklaart de stem van god te horen. Daar gaat het om mijn beste. De vergelijking van Schoof houdt wel degelijk steek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht van alle ambtenaren behoorlijke service, en van de flikken in het bijzonder iets meer dan een onderzoek dat deels gebaseerd is op fantasie als "vanuit het hiernamaals". Dat een parlementair ( van het Belang) een duivelsuitdrijving doet in zijn bureeltje in het parlement (en hij gaf daar zelf nog ruchtbaarheid aan, op zijn eigen website ...), daar kan ik nog eens mee lachen, maar een ambtenaar ... Ik bevestig ook de visie van Edward De Verde, hier net boven. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zo iemand dat denkt, dat kan nog. Ook ambtenaren kunnen een steek los hebben. Maar zoiets zeggen om een blunder te vergoelijken is kras.
|
![]() |
![]() |