![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ambras tussen Italië en Frankrijk, maar ook tussen West-Europese landen en landen van het voormalige oostblok.
Intussen blijven de invaders binnenstromen en worden ze hoe langer hoe driester en agressiever. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ersteken.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() op dat you tube filmpje.....WAAR IS DE POLITIE???????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Nog een filmpje van de huidige situatie in Calais.
https://www.youtube.com/watch?v=pKH2mfSa26s Maar dat hadden jullie vast al wel gezien op het journaal zeker [/sarcasm] |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste vluchtelingen op dit moment komen van Libië en Syrië. Dat Europa die opvangt vind ik niet meer dan logisch gezien de grote Europese verantwoordelijkheid in het tot chaos brengen van deze landen. Wie chaos zaait oogst vluchtelingen.
Straks nog wat meer vluchtelingen door de VS-SA agressie tegen Yemen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 juni 2015 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Maar hoe had Bollen daar nu op moeten komen vanuit zijn islamvrij Venezuela. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() World War Z is coming!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We leven in het tijdperk waarin we Europa definitief naar de knoppen aan het maken zijn. Onze voorouders die zo gestreden hebben om hun kinderen het alsmaar beter te krijgen, zouden ons strot toeknijpen moesten ze het weten. En terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel Drukazz , hier ben ik het wel mee eens !!
Dat men mensen helpt , prima , maar .... er zijn grenzen , worden die overschreden , dan .... Wat als de Europeanen in opstand tegen de politiekers komen die dit beslissen , da' gaat voenken !! Ik vind dat men eerst de problemen in eigen land moet oplossen , en daar bedoel ik Europa mee , de mensen hier hebben het nu al moeilijk !! Op welke basis beslissen polistinkers hun verdeling ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 juni 2015 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand kwam op straat om te protesteren tegen de beslissingen van onze gekken in de EC, Washington & het Pentagon, het was trouwens een ver van mijn bed show... Onze bondgenoot Rusland deed zijn best om de waanzin een halt toe te roepen, ze mochten daarvoor betalen in Oekraïne. Laat ons Guy & Co in hartje IS, Raqqa, dumpen. Daar weten ze er wel raad mee. En hier mag de drek tot aan de nek van de burger staan, maar reageren? Nee hoor, liever verzuipen. Deze vluchtelingenstromen komen pas op gang en werden nauwkeurig gepland. En dit is lang niet het enige probleem in ons westen. Maar men slaapt verder, het ontwaken zal zwaar vallen. Dan maar uit het leven stappen wanneer het zover is, hysterie alom. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, het wordt tijd dat men Brussel en andere hoofdsteden eens een paar dagen goed op zijn kop zet. Eisen dat de waanzin stop! Ook in Oekraïne. Nasty MF's guy-style must pay. Dit pas het begin, men weze gewaarschuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 17 juni 2015 om 03:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Raar dat ze worden gedeeld door een bende posters (ikzelf inbegrepen) die op andere vlakken kompleet verschillende tot tegengestelde opinies zijn toegedaan. Het beste bewijs van de huidige incompetentie van politiekers die alleen de bestaande wanverhoudingen exponentieel blijven vergroten. Europa staat op exploderen en ze wensen het niet te zien in de hoop van... in de hoop van wat? Dat het zal verdwijnen? Eerlijk is eerlijk: voor een schouderophalende cynische sarcast zoals ik mezelf normalerwijs wens te zien ben ik me op dit ogenblik wel zorgen aan het maken voor mijn kinderen en kleinkind ginder.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 juni 2015 om 03:53. Reden: nuancering muss sein! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ISIS maakte hun plannen reeds in februari 2015 bekend.
ISIS in Libya: Overrun Europe with Immigrants and ‘Turn it into Hell’ http://www.breitbart.com/national-se...-it-into-hell/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seffens is het nog mijn schuld dat in IS die beulen de hoofden van gijzelaars afsnijden met een bot mes, of piloten levend verbranden terwijl ze in een metalen kooi opgesloten zitten ....
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |