![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Kinderen aan de leerplicht onttrekken. Hoe is zoiets mogelijk? Op straffe van... ?
En uiteraard weer geen hypocriete haan die HIERNAAR kraait. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Snap je nu zelf niet dat de islam met alle aandacht gaat lopen omwille van de omvang en intensiteit van de veroorzaakte ellende. Mocht ik overigens de middelen hebben zou ik ook voor privéonderwijs kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is goed dat de Joodse gemeenschap zich wat meer integreert en de wetten van het land respecteert. Dat dit initiatief uit de Joodse gemeenschap zelf komt is toe te juichen. Niemand anders durft het op straffe van als antisemiet gebrandmerkt te worden, met alle gevolgen van dien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus; wanneer iemand uit de Joodse gemeenschap zelf wantoestanden aankaart en de media hier over bericht is dat voor u; geen haan die ernaar kraait...vreemde redenering hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben in Belgie LEERplicht, niet SCHOOLplicht. Als je je kinderen niet naar school stuurt ben je als ouder verplicht om je kinderen zelf te onderrichten of zelf te voorzien dat ze onderricht krijgen. Daarom dat die Mr. Friedman de OUDERS aanklaagt die hun kinderen dus niet onderwerpen aan de LEERplicht. Maar we weten natuurlijk allemaal dat de thuisblijvende hoofddoekmoslima's van hun mama wèl onderricht kregen natuurlijk! Ze zullen allemaal wel geslaagd geweest zijn voor de middenjury neem ik aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier geen last van hoor, het is eens wat anders als moslims die er weer op los gaan stelen of verkrachtingen plegen. Waarom zou iemand hiernaar kraaien?
|
![]() |
![]() |