![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juni 2015 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over land is dat inderdaad goed mogelijk. Het probleem stelt zich eerder op zee. Wat doe je immers als er een bootje vol vluchtelingen op je afstevent? Het bootje kelderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen slechte oplossing.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU kan fake mensensmokkelaarsnetwerken organiseren. Je laadt 500 vluchtelingen op zo'n bootje in Lybië en brengt die dan terug naar Ethiopië.
En met 3000 € per man kan er nog een deel van de staatsschuld mee afgelost worden.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, ze oppikken, hun vaartuig vernietigen zodat het niet opnieuw meer kan gebruikt worden voor dezelfde doeleinden en misschien ze ergens op de Afrikaanse kust afzetten waar men eventjes niet bezig is met oorlog voeren. Hoe dan ook: men moet die stroom stoppen of we gaan er aan ten onder, wat de bedoeling is van sommigen! En onze voeten vegen aan wat "Europa" meent te moeten vertellen! Indien voldoende landen dat doen staat "Europa" nergens! En jawel, we moeten ze zoveel mogelijk helpen in hun eigen landen maar niet met veel geld rond te strooien dat in de zakken verdwijnt van... Laatst gewijzigd door andev : 17 juni 2015 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Vluchtelingen op gammele bootjes of eigentijdse Vikingen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2015 om 05:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het morele het belangrijkste aspect van de zaak? Of is het gewoon emotioneel doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet moreel aanvaardbaar om toe te kijken hoe die mensen verzuipen, het is niet moreel aanvaardbaar tov onze eigen burgers om een te groot deel van onze belastinggelden aan hen te verspillen. Het is niet moreel om onze autochtone inwoners op de koop toe te verplichten zich te voegen naar de wensen en grillen van alle soorten lieden uit andere werelddelen die er andere levenswijzen en ideeën op nahouden en ons die willen opdringen! Er moeten andere oplossingen zijn en die moeten gebruikt worden zonder geleuter over "racisme" en misplaatste en op hypocriete wijze gebruikte "mensenrechten". Laatst gewijzigd door andev : 18 juni 2015 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/buitenland/ho...uropa-a2294410
21-04-15 , 21.14u - door: Ann De Nil - Bron: Washington Post Met incluis een leuke gemanipuleerde foto ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 juni 2015 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best grappige foto (tnx cookie monster) ... ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=BhMmlCd41-4 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bootvluchtelingen gevolg van verkeerde besluiten
Bron Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Een omheining werkt niet. Alles overhoop schieten wel.