![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral de maatschappijkritische lyrics zullen in de ontwikkeld geachte lage landen geapprecieerd worden schat ik. Naast de natuurlijk originele dansbewegingen en dito ritme.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 juni 2015 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit er hier ene die niet meer continu bedruppeld hoeft te worden. Hij is zonder de Chinese martelmethode ook al niet goed bij zijn hoofd.
Gelukkig hebben we onze teer geliefde vvorst der Belgen om ons het kattekwaad uit het Chinese verleden te helpen vergeten. Daar kan de forum oppergod nog iets van leren, zie. Maar onze vvorst is dan ook niet van de domsten, hé? Dat heeft hij met verve bewezen toen hij de vorige keer naar China reisde. In een grooooot vliegtuig want de huidige vvorst eiste 50 meter afstand tussen de intussen overleden Marie-Rose Morel en haar invalide vader en Chinakenner. Hoe enthousiast de vvorst was over de Sinezen blijkt uit dit filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=bXlqbNFDYEQ
He Leen, Leen, waar is Leen heen Een momentje graag Ik wou je wat vragen, spel jij 'ns wat voor mijn, Leen Zou je dat kunnen Tuurlijk Bram Kan jij Amsterdam voor me spellen Bram, waarom vraag je me dat Ik wil dat je Amsterdam voor me spelt, Leen Nou goed, daar gaat 'ie dan A, m, s, t, e, r, d, a, m, dat is Amsterdam Bram Nee Leen, je maakt een fout Leen Ik zal je leren op de goede en juiste manier Amsterdam te spellen Nou, ga je gang Bram Een gracht, de stank, de nacht en de drank, zo is het juist Leen Nee geen dank Weet je, ik heb toch een fijne meid en die wil ik nog lang niet kwijt Dat is een feit, want het is toch een fijne meid Als ik zo door die stad loop, Leen, man man waar moet dat heen Dat is hartstikke rot Leen, waar moet dat toch in vredesnaam heen Ik ga weg Leen, en ik weet nog niet waarheen Ik ga weg Leen, nee ik weet nog niet waarheen Ik heb het hier wel bekeken, mister Ik sta nog bij tien man in 't krijt Maar ik ga toch weg met m'n fijne meid Ik ga weg Leen, ik weet nog niet waarheen Al die tijd was een goeie les, ik haal straks die kleine uit de creche Weg Leen, ik weet nog niet waarheen Weg Leen, nee ik weet nog niet waarheen Right on, wow, right on He Leen, Leen, waar is Leen heen Leen, ik wil je nog wat vertellen Spel jij 'ns Amsterdam voor mij Leen Kom op Leen, hoe spel je Amsterdam Een gracht, de stank, de nacht en de drank, ja zo is het goed Leen Nee geen dank, right on, right on, yeh Man, man, ik voel me hier zo rot Ik ga d'r langzaam aan kapot Maar ik ga weg Leen, nee ik weet nog niet waarheen Ik ga weg Leen, een hee.. een heel eind weg Leen Nee, ik weet nog niet waarheen Weg Leen, cocaine, fopspeen, winterteen, mank been Tussen twaalf en een, met een baksteen, dronken Deen, erg gemeen Neusbeen, ja Tante Leen, oh nog een Tekst en muziek: Dillinger/Loogman/Damen