![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
http://data.worldbank.org/indicator/...T.IN/countries Als we dit mogen geloven. 1,8 kind baart een Belgische vrouw gemiddeld. Dit betekent dat onze bevolking zal krimpen! Rekening houdend dat migranten er gemiddeld meer hebben, is dit voor onze etnische Belgische wijven maar +- 1,5 schat ik. Conclusie: dit is te laag. Onder het vervangingscijfer (2,1) dat nodig is om een bevolking op peil te houden. Al moet ik zeggen dat ik deze cijfers wel vreemd vind want dit is toch wel een erg laag cijfer, niet? Als ik naar mijn directe omgeving kijk, de broers en zussen van mezelf en mijn vrouw, en dan spreken we al snel over meer dan 12 gezinnen ligt de mediaan op 3. Er zijn er met 2 (niemand minder), mediaan 3 alsook koppels met 4 en zelfs 2 met 5 kinderen. Uiteraard zijn dit wel katholieke families en dus geeft dit niet het maatschappijbeeld weer. Maar toch, wanneer ik dan kijk naar seculiere vrienden of kennissen, of in mijn straat gewoon, hebben de meeste gezinnen toch gewoon 2 of 3 kinderen. Gezinnen met 0 of 1 kinderen zijn veeleer uitzondering dan regel. Wij wonen natuurlijk wel in een gemeente, misschien hebben gemeentes hogere geboortecijfers dan steden? (exclusief migranten) Omdat ze in steden minder ruim wonen? We gaan er dus van uit dat het cijfer 1,8 kind per vrouw klopt, dan stellen die Belgische wijven mij diep teleur. Ze zijn niet alleen dik, lui, sletterig en stijlloos, ze kunnen ook nog niet eens kinderen grootbrengen. Wat hebben wij daar nu eigenlijk aan? Bijgevolg een oproep, doe uw best jongens. Voor ons vaderland!!!! I have a dream (1 groot Belgisch/Vlaams katholiek rijk). Kinderen moeten niet gezien worden als een last. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kweek er maar op los.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vraag ik mij af of onze linkse jongens die toch altijd zo stonden te popelen voor "nog meer migranten", het nog wel leuk zullen vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al moet ik wel zeggen, ik woon liever in een door moslims gedomineerde omgeving dan in een omgeving met allemaal linkse jongens en meisjes. Qua samenleven hebben christenen en moslims veel meer gemeen dan met de kofer. Maar geen van beide is natuurlijk echt wenselijk. Wij moeten vooral naar ons zelf kijken en dan heb ik het over de VB'ers en meer naar rechts neigende nva'ers en cd&v'er. Gezinnen met 3 of 4 kinderen moeten de norm worden zodat we terug een jonge en bruisende samenleving krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ga je nog wat meer van die luie vettige sletterige en stijloze wijven bijmaken ? Of maak jij 'andere' dochters ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 juni 2015 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of we nog kinderen in deze heilloze maatschappij wensen te zetten. Ik heb twee kinderen (ik ben dus niet dik, lui, stijlloos of sletterig _ oef!). Maar moest ik nu nog aan kinderen moeten beginnen met het toekomstbeeld dat er nu hangt: ik behoorde tot de kategorie: géén kinderen. En zo krijgen ze dus hun self-fullfilling prophecy: Belgen willen geen kinderen DUS we moeten mensen importeren die wel kweken als konijnen.
Als ik een kleinkind heb, dan slaap ik niet meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ga naar het kiekekot.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil liefst een kleindochter, maar nu hoop ik al op een kleinZOON. Ge moet dus niet vragen hoe snel het laagje beschaving zal verwijderd zijn. Ik wil nu een kleinzoon omdat die toekomstige maatschappij voor vrouwen terug richting middeleeuwen zal zijn.
Zoals ik hier al verschillende malen heb geschreven wens ik alle linkse politici en hun linkse volgers met alle plezier een besneden kleindochter toe. Binnen een paar jaar is dat hier toch schering en inslag.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn er allemaal mee bekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...oek-moet.dhtml Verder heb je wel gelijk over de vrouwenbesnijdenissen. Dat is inderdaad meer een cultuur dingetje. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 20 juni 2015 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat ze in Indonesie besnijden? Omdat het een afrikaans cultuurdingetje is? Of omdat Mo het gezegd heeft? Kwestie van islamering: voor degenen die nog niet wakker zijn: waarom wonen de meeste moslims in Indonesie denk je? Omdat dit land het eerste geïslamiseerd werd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2015 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de koran staat er tot tweemaal toe wel iets over de noodzaak dat vrouwen zich bedekken. In het ene vers wordt er zelfs uitdrukkelijk op gewezen dat die kledingwijze er dan voor zorgt dat een moslima als moslima herkend kan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee beweer ik overigens niet dat vrouwenbesnijdenissen helemaal niets met de islam te maken hebben.
Je kunt het namelijk wel degelijk terugvinden in bepaalde fatwa’s. |
![]() |
![]() |