![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik denk dat er op huidig ogenblik meer en meer mensen zijn die zwaar beginnen te twijfelen aan op wie men zijn/haar stem uitgebracht heeft een tijd geleden maar kom het zal zijn gangetje wel weer gaan zeker ![]() We houden het op een paniekaanval van mijnentwege. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn stem, maak u geen zorgen.
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ach, het zal de stadsvlucht verder in de hand werken of zie ik dat te zwartgallig in? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem alleen ze geraken niet door de examens dus voor wat ga je dan pleiten?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fout zou het zijn, moest dat initiatief komen van onze linkse vrienden met hun mantra dat men niet mag vragen van de vreemdelingen dat ze zich aanpassen en dat die allochtonen politieagenten daar dan alleen zouden zijn om de geplogenheden van de vreemdelingen nog meer aan te moedigen en te bestendigen en ze zo aan de Vlaamse bevolking verder op te dringen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien moet hij het beroep gewoon wat meer promoten bij de allochtone Antwerpenaren. De 'helfie' van de agent die het verkeer regelt? ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we binnenkort dan ook streven naar dezelfde afspiegeling in de Belgische gevangenissen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat ga je doen als die agenten ramadam houden en wat ga je doen als die agenten dagelijks een paar keer moeten gaan bidden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de Ramadan mag ook geen probleem zijn. Een stevig ontbij voor de zon op is en je komt zo de dag door.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bij mohamedaanse allochtonen. En waarom 't steeds over hèn moet gaan - als 't over de afspiegeling vd. maatschappij gaat - is me niet duidelijk. Zijn er ook net zoveel Chinezen, Koreanen etc... ik zeg maar wat, hoeveel soorten zijn er in A'pen, vertegenwoordigd?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als allochtonen kunnen eisen dat ze meer allochtone agenten willen hebben, dan mag ik ook eisen enkel door blanke autochtone agenten te worden beboet. Waar iets een "afspiegeling" van de maatschappij moet zijn is me een raadsel. Als men nog duizenden dobbernegers binnenhaalt, moeten die dan ook een job bij de pliesie krijgen omdat "de maatschappij doorspekt is met zwarte Afrikanen"? Gaat men de scholen nu ook nog eens indelen een % wittekes, % zwartekes, % lichtbruinen, % donkerbruinen en dan vergeten we de % geeltjes nog.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jij bent hoogstwaarschijnlijk dan ook GEEN overloper ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even ter herinnering aan de zeer betreurde arabist, prof. Hans Jansen:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2015 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 juni 2015 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |