![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150...mpaign=seeding Kracht van vernedering raast door... Ik weet wel dat NVA hier niets mee te maken heeft maar deze regering moet de ballen tonen om zijn middelvinger op te steken aan het EHRM. LAAT DIE LEEUW NU VERDOMME EENS KLAUWEN!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want ALLE regeringspartijen staan pal achter het EHRM, en de ENIGE partij voor wie die mensenrechten ondergeschikt zijn aan het principe "eigen volk eerst" is op sterven na dood, en zit NIET in deze regering. Bovendien besliste deze regering, MET NVA, om een nationaal instituut op te richten voor die mensenrechten. En om je geheugen enigszins op te frissen geef ik je nog een link mee uit 2012, waar je dit alles DUIDELIJK uit de mond kan horen van twee hoofdrolspelers in de hele discussie over "mensenrechten", nl Bart Dewever en Filip Dewinter. https://www.youtube.com/watch?v=KZfCjvSdWPg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens de draad is dubbel Drukazz ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=220897
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want er is in België maar één partij die TEGEN het EHRM gekant is, en dat is het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dus iedere zwerver en uitgewezene die hier nog rondloopt krijgt een vergoeding. Het gaat hem om het principe, laat even de partijen erbuiten, die boeien me niet meer.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse "leeuw" zal nooit van zich laten horen, Drukazz...
Een leeuw met een minderwaardigheidscomplex, een leeuw met het karakter van bambi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is er wel ver over dat wij Belgen dat zouden moeten ophoesten voor wat in ons landje niet thuishoort. Uitzetten zonder boe of ba. Hoorde ik daar geen gejuich van de Syriërs die men ondergebracht heeft in het Klein Kasteeltje? (nieuwsuitzending) Sorry, Francken, niet goed bezig op dat vlak. In extremis zou je de persoon die de aanslag pleegde op dat strand tijdje geleden nog gelijk gaan geven met zijn zin: Blijf eens allemaal in uw eigen land!!! ![]() p.s. Niet dat ik akkoord ga met de manier waarop hij zijn zin kracht wilde bijzetten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever is een volksverrader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bierke, net zoals in een goed huwelijk, worden er op voorhand afspraken gemaakt. Als één van de partijen zich NIET meer kan vinden in die afspraken, welke ook de reden is, dan moet die persoon eruit stappen en de beloften of contracten verbreken. Dat is met dit principe NIET anders, want er is zelfs een DUIDELIJKE meerderheid in Vlaanderen die deze principes wil verdedigen, op enkele uitzonderingen na natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Hier spreek ik je formeel tegen Drukazz, want Bart Dewever is in het verleden ALTIJD heel duidelijk geweest wat betreft de conventie van Geneve en de mensenrechten, maar....het is meer een kwestie van willen horen en willen zien, en daar vorm jij GEEN uitzondering op.
https://www.youtube.com/watch?v=KZfCjvSdWPg |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/buitenland/de...iers-a2389589/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan krijg je een bevel dit land te verlaten, daar geen gevolg aan geven is een keuze die mensen maken waarbij ze de wet overtreden,ze zijn dan bewust illegaal op dit grondgebied. Dat belonen met een enorme smak geld, is volslagen krankzinnig, en misbruik van de bepalingen die mensenrechten inhoudt, het was in dit geval namelijk niet de Belgische staat maar een Roma familie die in de fout ging na een niet gelukte poging om hier asiel te krijgen. Gek dat die mensen proberen om asiel te krijgen? Welnee, want met een gehandicapt kind zouden ze recht hebben op tegemoetkoming van het Vlaams fonds voor personen met een handicap,ze zouden voor vier kinderen kinderbijslag krijgen waaronder een toeslag voor het kind met handicap, eenmaal ingeschreven in het bevolkingsregister ook recht op OCMW, kortom voor deze mensen is een verblijfsvergunning het paradijs. Dat is ze gegund, wanneer daar recht op is, en dat bleek niet zo te zijn. Maar waarschijnlijk had het Brussels station beter voorzieningen dan thuis te vinden was en bracht bedelen met baby meer op dan teruggaan, en dat belonen we dan uit naam van mensenrechten met een smak centen? Hoop dat fedasil die rechters even realiteitszin bijbrengt, een dergelijk arrest is puur de bevolking hier als citroenen zien, want die smak geld zijn wel onze belastingcenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben zij geen argumenten, of willen zij niet akkoord gaan met het EHRM, dan is het de voltallige meerderheid die de banden met Europa en de internationale instellingen moet verbreken. Tot nader order is dit NIET zo, ook al hadden velen, waaronder jij, het graag anders gezien. Want zoals ik reeds veel eerder schreef: de kracht van "verandering" zal er ENKEL in bestaan, om bij bepaalde teksten wat puntjes en komma's bij te plaatsen, en dat blijkt ook ZEER duidelijk na een jaar regering Dewever. En wat jullie en mijn belastingcentjes betreft, vandaag raakt bekend dat Belgie 250 Christelijke Syriërs gaat binnenhalen. Ook deze zullen in Belgie leven van dat belastinggeld. Voor mij is dit een investering in MENSELIJKHEID waarin ik mij volledig kan vinden. Over de investering van 6,6 miljard voor defensie, daar kan ik dan weer NIET mee akkoord gaan, maar dat is dan voor jou weer het minste van je zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deed Belgie al niet genoeg voor die profiteurs ? Wie gaat dat allemaal betalen, de belastingbetalers die al uitgemolken zijn door de regeringen Dewever ? WELKE Vlaamse nationalist gaat deze christelijke Syriërs bij hem of haar thuis opvangen ? Dit zijn maar ENKELE vragen die mij nu te binnen schieten, maar daar zullen jullie HEEL zeker wel antwoorden op hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zalig, zo van die wilde adviezen. Laatst gewijzigd door dalibor : 9 juli 2015 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |