![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Positief
2 mannen, die mekaar een hele tijd niet meer gezien hebben, maken een praatje... Zegt de éné: "Awel, hoe is't? Lang nie gezien eh!?" -"Oh , slecht jong! Mijn vrouw is het vorige week afgebold, 2 dagen geleden is mijn hond gestorven en nu heb ik nog mijn ontslag gekregen ook!" -"Maar er moet toch nog iets positiefs in uw leven zijn?" zegt zijn kameraad ! -"Ja, mijne aids-test!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wijf weg, beest dood en op den dop? Da's toch positief!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er nog. Mijn geadopteerd straathondje leeft ook nog. Ik ben niet op de dop en heb geen aids, en toch ervaar ik dat als uiterst positief.
En mijn partner ook.