![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Soms vraag ik mij echt af of ik hier met compleet stonede mensen zit te communiceren ? Zou het aan mij liggen of zijn die echt apestoned ?
Waar snoepen jullie zoal van ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Met moet gek zijn of heel dom om zo'n informatie op het forum te delen, men leest mee, weet u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat dan nog ?
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Is alcohol geen drugs griezel?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijg over drugs, ons koffiemadam is verdwenen...
![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK ROOK CANNABIS. Inderdaad, het volstaat mij niet om veel te drinken, roken doe ik ook graag. ![]() Als ze mij morgen komen arresteren, zal ik het u zeggen, OK ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Koffie in hoge doses is ook een drug, klopt.
Trouwens, s'morgens is het eerste dat ik doe een halve liter koffie drinken. Ik heb zo een italiaanse koffiepot, dat is een halve liter, en die gaat vlot binnen. Met twee klontjes in een grote tas. Daarna heb ik het wel gehad met koffie voor de rest van de dag. Dat volstaat. Ik ken echter mensen die véél meer koffie drinken. Die hebben altijd zo een thermos op tafel staan thuis, dat is heel den dag door. Zoals ik met bier in feite. Laatst gewijzigd door griezel : 23 juli 2015 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Wijn en blauwe Chimay.
Puur voor het genot van smaak & roes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik geen drugs.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drank (sloten)
Spacecake (af en toe) Lijntjes (heel af en toe) Hoestsiroop (1 x per 5 jaar als geheim anti-katermiddel) Omdat het me amuseert.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 juli 2015 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weet ik hoe het komt dat uw superstaaf licht geeft...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of werkt dat echt? ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 23 juli 2015 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 juli 2015 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een zeldzame keer, na mateloze drankinname, gecombineerd met veel teveel ongezond eten, en dan nog wat sigaren (wat ik helemaal niet gewend ben), dan duwt een goede kwak straffe hoestsiroop alle kwaaltjes naar de achtergrond, en faciliteert een verkwikkende slaap. Laat u een voorschrijven door uw arts met wat codeïne in (dat stopt meteen eventuele diarhee)
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik adviseer geen hele fles hoor. Een stevige slok of twee volstaan. En als medicijn hee, niet om er gaga van te gaan!
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ben al van zelfs verdoofd van in dit apen land te leven... en van de uitzichtloosheid dat het ook nergens beter is dus....
|
![]() |
![]() |