![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Wiskunde op leeftijd
Een professor in de wiskunde stuurde een fax naar zijn vrouw met het volgende: "geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zult voelen , maar je bent nu 54 jaar oud en ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos wanneer je weet dat als je deze brief ontvangt ik in het Grand hotel ben met mijn 18-jarige assistente. Ik zal voor middernacht thuis zijn. Je man " Wanneer hij in het hotel aankomt is er reeds een antwoord terug met het volgende: "geliefde man, ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Breakwater hotel zijn met de 18 jaar oude zwembadjongen. En aangezien je een goede wiskundeleeraar bent weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan; dan 54 in 18. Je hoeft niet op te blijven!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze mop zal Marie beter vinden se
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Fax, Breakwater Hotel, poolboy, lagere school wiskunde ---> Amerikaanse mop uit de jaren 80 ?
Komt al voor in een verzameling van 2001 : Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 9 augustus 2015 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Wiskunde op leeftijd.
Bij zijn geboorte trok deze draad 300 views en na zijn plechtige communie geen 100 meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() wat een uiterlijk vertoon van bandeloosheden ! de wereld is om zeep !
en voor een leerkracht is dat uiteraard een verzwarende omstandigheid ... tsss |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U moet hem begrijpen. Zijn vrouw is al 54, die kan niet meer vermenigvuldigen, enkel aftrekken.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() nog meer ongepaste vulgariteiten :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|