![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat in het aanzien van jonge meisjes!!!
![]() Ga je schamen viespeuk. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snij zijn lul af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag dat niet meer in Holland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ... rukkers en treinen , een perfect Derk de Tweede topic ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden beter toiletten installeren op alle "Sprinters".
Laatst gewijzigd door Henri1 : 16 augustus 2015 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en chaan met die banaan ![]() https://www.youtube.com/watch?v=3Q66zNDM01k En dit 10 jaar lang , elk dag 10x ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een droplul , ze hadden die in z'n sjakos moet roefelen , dan had die er veel beter uitgezien !! Of was die destijds maar op de kachel gelost , dan had die nu niet in de problemen gezeten ![]() Arme man , wie trekt er zulke vieze plaatjes ?? Kan die arme man die gluurfotograaf aanklagen , schending privacy ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Vraag: Waarom zit er een gaatje in de penis van een man?
Antwoord: Om zijn hersen(s) te kunnen verluchten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Smerige, gedegenereerde kutaap uit Afrukistan, godverdomme! Dat is het soort ondermens dat men hier dan gaat accommoderen!
Zelfs al heb je z'n vuil smoelwerk en, ja, z'n zielig droog worstje op foto, dan nog wens ik je veel succes om deze drol ooit nog te pakken te krijgen tussen de hopen fecale multikultimaterie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eerst eens goed voor ge hier begint te tieren en te brullen.
Die foto is zo fake als jullie heilige verontwaardiging.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb als 12-jarige te maken gehad met zo'n "exemplaar" potloodventer. Malchance voor die vent: dat was op 50m ongeveer van mijn huis en mijn vader was thuis. (Vader had een hoge functie bij de politie). Geloof mij, het is die potloodkerel z'n beste dag niet geweest. Mijn vader was een vredelievend man, wel héél streng voor ons, de kinderen. Toch had niemand moeten proberen om ons aan te raken! Vader is dus naar die vent toegevlogen, heeft die in z'n nek vastgegrabbeld met 1 hand, en met andere hand die vent z'n broek.
Ik heb die man letterlijk door de lucht zien vliegen, hij wilde nog rechtkrabbelen maar toen pas heb ik mijn vader "in actie" gezien. Geloof mij: die vent zag er niet schoon uit! Toen heeft Pa z'n collega's opgeroepen en vent werd per direct naar 't politiebureau gebracht. 2 Dagen later heb ik hem nog moeten identificeren, was achter spiegelraam en ik moest uit 3 mannen de "dader" aanduiden. Achteraf heb ik wel een tijdje schrik gehad van mannen, ik durfde niet meer buitenkomen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echt shockerend om iemand zo een beestachtig pak rammel te zien krijgen. Heeft uw vader lang vastgezeten voor zijn buitensporig politiegeweld?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() "Cognitieve dissonantie, kassa 3 ... Cognitieve dissonantie, kassa 3! ... [kraak][piep] ... Marcella, breng de mannen van de slagerij ook maar mee om deze hansworst in de hondenpaté te draaien."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |