![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
In ons artikel “Ausländer raus!” Van idee naar praktijk twee weken geleden signaleerden wij het toenemend aantal geweldplegingen tegen vluchtelingen in Duitsland, en focusten wij op de situatie in Dortmund waar neonazi’s onderdak zochten en vonden bij de extreemrechtse partij Die Rechte en als Die Rechte-leden onder andere patrouilleren rond asielcentra. Maar daar blijft het niet bij. http://aff.skynetblogs.be/archive/20...s-8487177.html 9 Turken belagen homokoppel in Gent: niets van gelezen op het antifascistisch front Duitsers doorkammen bos: artikel Waarom bij witte, christelijke/atheïstische Duitsers wel, maar bij bruine, islamitische Turken niet? Waarom die zelfhaat? Waarom onszelf hogere ethische maatstaven proberen op te leggen dan anderen? Waarom discrimineren op een site die bedoeld is om fascisme, racisme en discriminatie uit te roeien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Openingspost gelezen !!
Dat AFF dit niet vermeldt , is vreemd ja !! Homo's zijn ook mensen net als iedereen !! Wat doen zij fout volgens de pesters ?? Drukazz , wat is uw mening hierover , ook algemeen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 augustus 2015 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vind ik ook. Pure discriminatie. Citaat:
Mijn mening is al langer duidelijk denk ik. Als je toch homoseksualiteit wil beleven, doe het dan gewoon op uw kamer en niet in het openbaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Passeer daar maar met de kinderen, plezant.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De homo's? Nee, dat zal niet, die kicken er op.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer voorstander van "licht uit en dekens tot aan de kin" ???? Ik heb anders nog nooit homo's of lesbo's in het openbaar weten sex hebben.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 augustus 2015 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hetero's ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn inderdaad , helaas !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De parking van de snelweg , knipperen met je lichten , en .... bingo ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen hoeveel neukende homo koppels ben jij zoal gebotst?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Drukass sorry Drukazz
Als je goed zoekt...
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is pas solidariteit.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie moet de parkings langs de autostrades sluiten omdat ze daar in het openbaar in groep liggen te barebacken, en dan komt Fox wat minimaliseren.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag blijft. Tegen hoeveel neukende homo koppels ben jij al gebotst? Neukende heterokoppeltjes heb ik al een paar keer gezien, 2 venten nog niet. Het mag eigenlijk niet, daarom is het ook zo spannend en dat is dus niet louter een ding dat bij homos gebeurd. De eerlijkheid gebied mij zelfs te zeggen dat ik ook reeds in open lucht gevogeld heb.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 augustus 2015 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij diegenen die het echt aan het uithangen waren, daar zijn er een paar van tegen mijn shitkickers gebotst.
![]() |
![]() |