![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krantenartikel DS 25/8/2015:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet enkel ontslagen maar ook publiek gegeseld op de Vrijdagmarkt.
De man heeft lelijke racismes gedaan. Heel lelijke racismes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ontslag zou terecht zijn.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() prachtige juxtapositie
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Géén ontslag, die man verteld de waarheid en dat kunnen bepaalde personen hier niet hebben.
Wie weet wat deze persoon al heeft meegemaakt met allochtonen? Ik kan hem heel goed begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft natuurlijk pech dat dit in het lang en in het breed wordt uitgesmeerd in de media. Sossenpeetvader Termont kan zoiets natuurlijk niet over zijn kant laten gaan dus zal er sowieso een sanctie volgen voor deze agent. Verder is het natuurlijk gewoonweg dom van die agent om dit zomaar op Facebook te gooien terwijl iedereen kan zien wie hij is. Kwestie van wie zijn gat verbrand...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschil is dat de onderste apen naar voedsel zoeken en niet moedwillig bezig zijn met vernielen om te vernielen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ontslag. Niet omwille van z'n uitspraken, maar flikken die zo dom zijn dat op feestbroek te zetten heb ik liever niet op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen voor hem, maar ook voor zijn oversten die gegarandeerd dezelfde racistische houding hebben, maar wat slimmer zijn in het verbergen daarvan, die doen het enkel achter gesloten deuren.
De Gentse politie staat daar trouwens al lang voor bekend.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Ik vind dat geen duidelijk geval van racisme. Mensen lijken sowieso op apen.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die flik vergist zich trouwens erg.
Hij zegt dat die apen uit de (stads)jungle niets meer aangeleerd zou kunnen worden. Wel, mits enige pedagogische vrijheid, kan ik die snoodaards nog wel iets bijleren. Wie kan er linken naar die Texaanse sherrif-gevangenisdirecteur ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Samen met zijn grote baas. Is de Burgemeester niet de grote baas van de politie in zijn gemeente/stad?
![]()
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vergelijk een agent met een drol maar hier spreekt zo een drol eindelijk eens de waarheid. Geen ontslag maar een bonus omdat hij zijn mening durfde zeggen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is inderdaad iets van, uw mening uiten in Belgie waar deze wettelijk beperkt is, is moedig en dom tegelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel chance en je staat zelf in voor de gevolgen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk moet deze agent ontslagen worden. Als je niet kunt nagaan dat je dit soort controversiële meningen beter niet op social media kunt zetten, dan heb je een IQ van niets.
Zulke mensen heb ik liever niet op de straat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zei 'die'. Als hij daarmee die onnozelaars op de foto bedoelt, dan geef ik hem enkel maar gelijk. Moest hij gesproken hebben over alle zwarten (wat hij volgens wat ik lees niet gedaan heeft), dan was het wel racisme. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 augustus 2015 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |