![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het stinkt als de pest, maar vrouwen zijn er dol op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke echte vrouw lacht zich een kriek als er zo een geparfumeerde metrosexuele strandjannet in haar buurt komt stinken.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geur opent met de frisse sensatie van grapefruit in de topnoot met sensualiteit in de basisnoot van guaiac hout.
Ne vent die naar rooi pompelmoezen en hout ruikt? ![]() + ![]() BTW; er zijn honderden parfums met guaiac hout als basisnoot.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou flauwvallen van extase moest je het ruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik val zo rap nog nie flauw zuh.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en daarbij, dat ruikt bij iedereen verschillend.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan het ongeïnspireerder en ongeïnteresseerder? Een drets weeïg, verwijfd reukwater, dat geef je als je je vent zo beu bent als kouwe pap, en nog geen tien seconden van je tijd wil spenderen om een passend keddootje te verzinnen. Zo een wuft flesje dat koop je voor je man, als je ten allen prijze een 'gezellig' etentje wil vermijden omdat je dan langer dan een kwartier zijn nabijheid moet dulden.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 augustus 2015 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wasda?
Ooh geur. Ik gebruik al jaren Tabac, niet iedereen vind die goed. Zelf vind ik het prima. ![]() Mijn ex had blijkbaar ook geur gekocht, maar heeft dit nooit durven afgeven. Kinda made my point.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 29 augustus 2015 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik zweer nog altijd bij Aqua di Gio ... Heb een tijdje geleden "L'homme idéal" gekocht van Guérlain. Dat rook fantastisch in het staaltje, maar de fles zelf vond ik niet helemaal hetzelfde.
![]() ![]() Ik gebruik trouwens geen deo, alleen parfum. 2x links en rechts onder de oksels en je zit de hele dag goed. Van deodorant ga je pas echt stinken, omdat het de okselbacteriën verandert. Dat is natuurlijk allemaal met opzet gedaan. Vlaamse wijven appreciëren zulks niet, maar ik heb er wel al heel wat andere Germaanse nationaliteiten mee weten te bekoren. Spuit ook wat in je navel als je weet dat er rampetampen op het programma staat. Gegarandeerd fijne opmerkingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze deodorant is anders perfect.
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lekker ik citrusvruchten ook vind: als ze gepeld worden is de stank niet te harden.
Hout ruikt meestal heel delicaat, maar dat is voorbehouden aan piraten met een houten been. En of vrouwen daar allemaal zo dol op zijn, durf ik zwaar betwijfelen.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je ooit toch eens proberen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou het momenteel bij Lamborghini:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
De geur van dat interieur, dat is pas een afrodisiacum. Voor man én vrouw! ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zelfs met mijne neus in close-up ruik ik hier niks...
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2x onder de oksels met parfum en je hele werkdag zit je safe. De rest begint al te stinken tegen dat ze honger krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erg goed voor uw huid is dat niet. |
|
![]() |
![]() |