![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medeforummers. Kent iemand wat van EU-asielbeleid?
Ik herinner me nog de tijd dat Russische, Cubaanse... atleten etc, soms in groep asiel aanvroegen in het land waar ze ontsnapten, dat werd dan meestal toegestaan. Deze 'vluchtelingenstroom' naar Duitsland kan ik niet begrijpen. Hoe is dit legaal te verantwoorden? Juncker praat alvast over wetten aanpassen. Indien U het niet wil uitleggen, volstaan verwijzingen naar betreffende wetgeving. Ook anderen welke iets terzake kunnen inbrengen, het woord aan U. Hartelijk dank, zb Laatst gewijzigd door zonbron : 12 september 2015 om 04:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bereid een voorzetje te geven.
Right to propertyhttps://en.wikipedia.org/wiki/Right_to_property Dat is waarom ik steeds zeg "no taxation without representation". Voelt U zich niet langer vertegenwoordigd? Laatst gewijzigd door zonbron : 12 september 2015 om 04:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Soevereine_staat
... Laatst gewijzigd door zonbron : 12 september 2015 om 04:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wilt Ge in beeld komen op youtube?
Dan kan je het gaan vragen en posten he. Weten we het allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De IS is in ieder geval een door niemand erkende staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze duizenden maal in de krant staan en onze eigen WWW media er voor zorgt dat hun filmpjes zichtbaar zijn vanuit de zetel... Nog steeds niet erkend? Of was dat net zoals die verdronken kleine, 911, de incubator babies en overal onvindbare chemische wapens, NSA....... een zoveelste illusie? Ik weet alleen dat de vluchtelingen niet gaan lopen van Assad. Als ze zoiets toegeven, schrijf hun naam dan maar op. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 12 september 2015 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |