Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2015, 06:34   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Invasie of 'stille' 3de wereldoorlog

Het lijkt meer en meer op een ware invasie al die asielzoekers die rij aan rij staan aan te schuiven in tal van Europese landen. Verschillende landen doen er ook alles aan om ze braafjes toe te laten. (België bvb)

Stel ik mij de vraag: Als de 'problemen' in die asielzoekers hun eigen landen opgelost geraken, keren die dan terug huiswaarts. I doubt it!!!

Wanneer slaan die aan het stelen en verkrachten?

Wonen er in hun landen alleen maar kinderen, want op de nieuwsuitzendingen zie je niets anders. Of is dat even handig inspelen op het gevoel van de mensen

Eén handel zal er op vooruit gaan en dat zijn de zaken die beveiligingssloten leveren, camerabewaking en andere want veel mensen gaan hun huis/app veranderen in een ware burcht ...

Stof tot nalezen dan maar.

Gatz: "Kunst en cultuur kunnen balsem zijn voor vluchtelingen

Elke parochie moet migranten opvangen

Wat zouden die slikken?

Asielzoekers kostten in 2014 868 miljoen euro

Ach ja ...

“De Derde Wereldoorlog is bezig en ze wordt in stukjes gevoerd.” Dat zegt paus Franciscus tijdens zijn bezoek aan Sarajevo, de hoofdstad van Bosnië. De paus bezoekt het land één dag.

bron

Tijd om de grenzen dicht te gooien of blijven we er nog enkele miljoenen ontvangen?

Misschien was het de moeite niet om er een draadje over te starten, het is toch een verloren zaak. Europa zal zelf het onderspit delven met wat men nu bezig is en dat zal niet lang meer duren als dat zo verder gaat met die invasie.

Mijne zwartgalligheid is top vandaag.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2015 om 06:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 06:56   #2
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het lijkt meer en meer op een ware invasie al die asielzoekers die rij aan rij staan aan te schuiven in tal van Europese landen. Verschillende landen doen er ook alles aan om ze braafjes toe te laten. (België bvb)

Stel ik mij de vraag: Als de 'problemen' in die asielzoekers hun eigen landen opgelost geraken, keren die dan terug huiswaarts. I doubt it!!!

Wanneer slaan die aan het stelen en verkrachten?

Wonen er in hun landen alleen maar kinderen, want op de nieuwsuitzendingen zie je niets anders. Of is dat even handig inspelen op het gevoel van de mensen

Eén handel zal er op vooruit gaan en dat zijn de zaken die beveiligingssloten leveren, camerabewaking en andere want veel mensen gaan hun huis/app veranderen in een ware burcht ...

Stof tot nalezen dan maar.

Gatz: "Kunst en cultuur kunnen balsem zijn voor vluchtelingen

Elke parochie moet migranten opvangen

Wat zouden die slikken?

Asielzoekers kostten in 2014 868 miljoen euro

Ach ja ...

“De Derde Wereldoorlog is bezig en ze wordt in stukjes gevoerd.” Dat zegt paus Franciscus tijdens zijn bezoek aan Sarajevo, de hoofdstad van Bosnië. De paus bezoekt het land één dag.

bron

Tijd om de grenzen dicht te gooien of blijven we er nog enkele miljoenen ontvangen?

Misschien was het de moeite niet om er een draadje over te starten, het is toch een verloren zaak. Europa zal zelf het onderspit delven met wat men nu bezig is en dat zal niet lang meer duren als dat zo verder gaat met die invasie.

Mijne zwartgalligheid is top vandaag.
Gij kunt wij kunnen zij kunnen ik kan lullen tot den eeuwigheid amen maar t'is hopeloos de Paus de politiek de gewone burgers zij willen nu eenmaal hun hart volgen en niet hun verstand....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 08:03   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hun hart volgen
Laat ons het, het éénzame hartenbureau noemen (dat bestond al geloof ik?)

Citaat:
Dat schreef ik erbij omdat ik getuige ben van iemand uit de buurt hier (een dame) die, zoals in menig Amerikaans film soms te zien is, al 5 beveiligingssloten op haar deur heeft laten zetten.

(onderstaande afbeelding is niet de dame in kwestie haar deurtje )

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2015 om 08:04.
Oud 7 september 2015, 08:13   #4
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laat ons het, het éénzame hartenbureau noemen (dat bestond al geloof ik?)

Dat schreef ik erbij omdat ik getuige ben van iemand uit de buurt hier (een dame) die, zoals in menig Amerikaans film soms te zien is, al 5 beveiligingssloten op haar deur heeft laten zetten.

(onderstaande afbeelding is niet de dame in kwestie haar deurtje )

Z'n 10 jaar geleden was ik in Brussel op bezoek in een appartement ... die dame had een zware metalen binnen deur extra boven de ander deur ... beveiliging zei ze toen al... en om 17u s 'winters kwam ze nooit meer buiten als bejaarde... toen al ..... stelen van handtassen en stelen uit haar wagen als ze thuis kwam van de supermarkt...dit waren toen al dagelijkse kots...dus niets is veranderd hé.... geen paniek...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 09:10   #5
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Toch plezant he, dat schrik hebben. Lekker veilige kick.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 16:42   #6
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Vraag eens aan Kapellenaars hoe de inbraken gestegen zijn sinds er een opvangcenter is?? En geloof maar niet dat de meesten van die mensen respect tonen voor wat ze krijgen!!
De voortuinen tussen het dorpscentrum en het asielcentrum "krijgen" ook iets : hun afval!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 16:48   #7
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Jammer dat ze niet voldoende schrik hebben om te vluchten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 16:52   #8
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een wietje en alles komt goed.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 17:16   #9
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Nu worden de Europeanen wakker precies. Zolang de oorlog buiten hun grenzen gevoerd wordt interesseerde het ze niet. Nochtans zijn die oorlogen niet nieuws:

Citaat:
“We’re going to take out seven countries in 5 years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran” –

General Wesley Clark. Retired 4-star U.S. Army general, Supreme Allied
Commander of NATO during the 1999 War on Yugoslavia .
Bovenstaande plannen zijn in essentie niet veranderd sinds 9/11. En Europa wordt gewoon verondersteld aan de VS megalomanie mee te doen, ongeacht de gevolgen voor het oude continent. Enkel een nieuwe meer 'patriottische' generatie Europese leiders kan hier verandering in brengen. Dit is geen kwestie van 'links' of 'rechts'. Dit is een kwestie van Europese zelfbeschikking.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 september 2015 om 17:19.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 17:36   #10
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=m58jF8_KgzI

Achtergrond van de oorlogen in Irak, Syrië, Libië,... uitgelegd door generaal Wesley Clarke. De vluchtelingencrisis in Europa is een van de neveneffecten van deze politiek, die men niet anders dan als crimineel en megalomaan dient te omschrijven. Laten we het probleem bij de bron aanpakken. Anders is het dweilen met de kraan open.

Vanaf minuut 3:30 de essentie....koude oorlog, the new american century, destabilisatie van landen als een bewuste buitenlandse politiek. Dat is nog steeds gaande. Al de rest is zever in de marge zoals dat niet wordt opgelost. Daarmee trouwens dat China regelmatig zegt dat de VS 'geen factor van stabiliteit zijn in de wereld'. Wie wil horen kan het weten. Chaos in het midden oosten is een bewuste politiek van de VS. U hoeft mij niet te geloven. Luister naar het getuigenis van deze vier sterren generaal en stop te doen alsof de neus bloedt.

Obama brengt wat aanpassingen aan in de strategie, maar de essentie blijft.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 september 2015 om 17:51.
Oud 7 september 2015, 17:55   #11
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Recenter:

General Wesley Clark explains ISIS was created by U.S. Allies

Dat is een insider en geen 'linkiwinki' die zogezegd steeds de schuld op de VS steekt. Europese 'schapen', laat uw oogkleppen vallen, ondanks uw bedrieglijke media.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 september 2015 om 17:58.
Oud 7 september 2015, 18:05   #12
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Presidentskandidaat Paul Rand

RAND PAUL TELLS US THE TRUTH "CIA FUNDED ISIS UNDER OBAMA ADMIN TO PROMOTE MORE WAR IN MIDDLE EAST"

En meer oorlog in het Midden Oosten betekent meer vluchtelingen en terrorisme in Europa. Men kan moeilijk verwachten dat de oorlog enkel op het verre front gevochten blijft worden.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 september 2015 om 18:09.
Oud 7 september 2015, 18:07   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja, GIJ voelt U nu goe hé? allemaal broerkes en zuskes die komen. Alleen: denk goed na : wie de kip met de gouden eieren slacht heeft enkel nog kippenvlees over.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 18:10   #14
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dat Barack Houssein Obama door de Saudi's werd gekatapulteerd weten we al lang. Maar het was toch zoooo goed dat Amerika een "zwarte" president kreeg (Barack is niet zwart, hij is coloured halfomhalf, opgevoed door blanke grootouders terwijl zijn interculturele mama in Indonesie nog een indonesisch moslimkindje maakte, dat minder opviel ginder.....)

Enfin, al goed dat hij zijn Nobelprijs kreeg voordat hij begon.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 7 september 2015 om 18:11.
Oud 7 september 2015, 18:16   #15
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat Barack Houssein Obama door de Saudi's werd gekatapulteerd weten we al lang. Maar het was toch zoooo goed dat Amerika een "zwarte" president kreeg (Barack is niet zwart, hij is coloured halfomhalf, opgevoed door blanke grootouders terwijl zijn interculturele mama in Indonesie nog een indonesisch moslimkindje maakte, dat minder opviel ginder.....)

Enfin, al goed dat hij zijn Nobelprijs kreeg voordat hij begon.
Dit spel is al langer gaande dan Obama. Europa mag hem wel wat van die Vluchtelingen doorsturen. Dat ze dan in de havens aan de oost kust maar eens tonen hoe menslievend ze zijn.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 september 2015 om 18:20.
Oud 7 september 2015, 18:53   #16
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Bolleke, de islam trok al een bloederig spoor nog voor het ontstaan van de Verenigde Staten. Moslims hebben nooit iets anders gekend dan geweld, terreur en onderdrukking. Het is hun tweede natuur geworden. Natuurlijk is de valse profeet een stichtend voorbeeld voor hun gewelddaden. Ze zouden zin aan hun leven kunnen geven door hun levensomstandigheden te verbeteren, zodat zij ons hier niet meer komen lastigvallen. Zich minder focussen op de koran en voor zichzelf leren denken. Sommigen leven nog echt in de 7e eeuw en geloven zelfs nog dat de aarde plat is. Maar ja, de islam houdt elke ontwikkeling tegen, behalve natuurlijk het gebruik van automatische wapens.

Probeer eens voor één keer redelijk te zijn en wees ook eens kritisch voor de islam. Of u bent een moslim en dat zou natuurlijk uw gedachtenkronkels kunnen verklaren.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 september 2015 om 19:06.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2015, 19:05   #17
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Bolleke, de islam trok al een bloederig spoor nog voor het ontstaan van de Verenigde Staten. Moslims hebben nooit iets anders gekend dan geweld en onderdrukking. Men zou op den duur gaan geloven dat het hun tweede natuur is. Natuurlijk is de valse profeet een stichtend voorbeeld voor hun gewelddaden.

Probeer eens voor één keer redelijk te zijn en wees ook eens kritisch voor de islam. Of u bent een moslim en dat zou natuurlijk uw gedachtenkronkels kunnen verklaren.
U lijkt last te hebben van een 'wie niet voor ons is is tegen ons mentaliteit'. Waarbij die 'ons' dan slaat op verkopers van nogal kortzichtige populistische praat die een oplossing niet dichterbij brengt.

Daarbij ontken ik nergens dat religie geen deel van het probleem is. De reductie van het probleem tot religie echter is evenzeer deel van het probleem.

Website
Oud 7 september 2015, 19:09   #18
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U lijkt last te hebben van een 'wie niet voor ons is is tegen ons mentaliteit'. Waarbij die 'ons' dan slaat op verkopers van nogal kortzichtige populistische praat die een oplossing niet dichterbij brengt.

Daarbij ontken ik nergens dat religie geen deel van het probleem is. De reductie van het probleem tot religie echter is evenzeer deel van het probleem.
maar islam is helemaal geen religie! het is een zeer gevaarlijke totalitaire ideologie, overgoten met een religieus sausje eventueel opgezet door een roverhoofdman met een tumor zodat hij hallucinaties kreeg.

Oud 7 september 2015, 19:24   #19
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Neen, zo denk ik niet. Het is gewoon een feit dat de islam niet in onze maatschappij past. Onze culturen staan haaks op elkaar. Voor mijn part mogen zij doen wat zij willen in hun eigen land (behalve het vermoorden van andersgelovigen). Als morgen een miljoen Europese christenen een willekeurig land in het Midden-Oosten overspoelt, hoe gaan die daar reageren, denkt u? Die gaan daar alleszins niet zoveel rechten krijgen, laat staan dat zij niet direct terug over de grens worden gegooid.

De islam is wel degelijk het grote probleem. Een afvallige past zich met gemak aan in de Westerse maatschappij (hij moet dan wel voor zijn leven vrezen), een praktiserende moslim niet. U weet toch dat wij voor hen ongelovigen zijn, om niet het woord untermenschen te gebruiken. Gewoon omdat wij niet in HUN god geloven. En dan is er serieus iets mis.

Beroepshalve ben ik veel in contact geweest met vreemdelingen. Wanneer ik bijvoorbeeld een neger voor mij had, wist ik al na enkele minuten of hij Christen of moslim was. Gewoon omwille van zijn houding tijdens het gesprek. Een moslim werd meestal direct argwanend en bijna vijandig. Vooral, verschiet niet, de jongere generatie.

Wat mij vooral ook stoort is dat de linkerzijde in dit land jarenlang het Christendom heeft verketterd en bespuwd. Zij waren tegen de godsdienst. Nu halen zij met tromgeroffel de islam binnen, alsof zij bevrijders zijn. Heeft u daar eventueel een verklaring voor?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 september 2015 om 19:53.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2015, 07:22   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wie is de asielzoeker?

Citaat:
Ruim de helft van de vluchtelingen die momenteel in ons land opgevangen worden, zijn gezinnen. Een op de drie is bovendien minderjarig. Het werpt een heel ander licht op de asielzoekers, van wie tot nu toe gezegd werd dat het voornamelijk om alleenstaande mannen ging.
Bron

Citaat:
19.117 asielzoekers worden op dit moment in België opgevangen
Dat zullen er al wel een aardig pak meer zijn en echt stoppen doet het nog steeds niet, ze blijven komen, een ware invasie zoals ik al eerder wist te schrijven. Hallo EU??? Zijn we nog wakker???

Stof tot nalezen, zie volgende ...

Wat is een vluchteling?

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2015 om 07:25.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be