Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2015, 16:37   #1
omega3
Vreemdeling

Standaard Miljardair wil eiland kopen voor vluchtelingen

Misschien zouden we beter eens nadenken over wat een menselijke oplossing zou kunnen zijn voor de huidige toestroom van asielzoekers ipv alleen wat te staan reclameren wat niks oplost. Ik ben het eens dat de toestroom moet stoppen en de grenzen absoluut dicht moeten, maar wat doen we dan met die mensen (en hou het nu eens deftig aub).

Ik las over een rijke Egyptenaar die een eiland zou willen kopen. Geen idee of dat kan maar het deed mij wel denken. Waarom denkt men er niet aan van bvb te zoeken naar ergens een eiland waar die mensen een nieuwe maatschappij kunnen oprichten. Er zijn toch voldoende eilanden (eilandjes?) in de Middelandse Zee of elders waar dat mogelijk moet zijn met de financiele steun van de EU en daarbuiten.

Nog iets anders.. heeft iemand hier de email adressen van bepaalde NVA kopstukken of de partij. Massaal naar hen mails sturen zou ook meer helpen.

Laatst gewijzigd door omega3 : 20 september 2015 om 16:38.
omega3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 16:49   #2
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omega3 Bekijk bericht
Misschien zouden we beter eens nadenken over wat een menselijke oplossing zou kunnen zijn voor de huidige toestroom van asielzoekers ipv alleen wat te staan reclameren wat niks oplost. Ik ben het eens dat de toestroom moet stoppen en de grenzen absoluut dicht moeten, maar wat doen we dan met die mensen (en hou het nu eens deftig aub).

Ik las over een rijke Egyptenaar die een eiland zou willen kopen. Geen idee of dat kan maar het deed mij wel denken. Waarom denkt men er niet aan van bvb te zoeken naar ergens een eiland waar die mensen een nieuwe maatschappij kunnen oprichten. Er zijn toch voldoende eilanden (eilandjes?) in de Middelandse Zee of elders waar dat mogelijk moet zijn met de financiele steun van de EU en daarbuiten.

Nog iets anders.. heeft iemand hier de email adressen van bepaalde NVA kopstukken of de partij. Massaal naar hen mails sturen zou ook meer helpen.

ik pleeg mijn correspondentie met de vlaemsch nazionale lijders te sturen aan

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]_antwerpen.be
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
en
[email protected] .. merk mijn woorden zij gaat het ver schoppen .. zij is de enige die antwoordt ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 september 2015 om 16:59.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 16:50   #3
SanderK
Burgemeester

Standaard

Ehm, waarom denk je dat zei dat zouden willen?

Het is overduidelijk dat ze enkel en alleen naar hier komen, omdat ze door de politieke klasse met open armen vol cadeau's (sociale zekerheid) ontvangen worden.

Anders zouden ze wel in Oost-Europa of Zuid-Europa blijven, waar er veel meer plaats over is als in het dichtbebouwde België.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 17:04   #4
omega3
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht

Het is overduidelijk dat ze enkel en alleen naar hier komen, omdat ze door de politieke klasse met open armen vol cadeau's (sociale zekerheid) ontvangen worden.
Anders zouden ze wel in Oost-Europa of Zuid-Europa blijven, waar er veel meer plaats over is als in het dichtbebouwde België.
Dan wordt het tijd dat de Belgische regering de grenzen sluit en tegelijkertijd een alternatieve oplossing voorstelt. Dat van dat eiland is echt geen flauwe grap. Zo is ook bvb het huidige Amerika ontstaan.

Hier over dat eiland idee wat echt zou kunnen lukken. Het is duidelijk dat de toestroom te groot wordt en zal blijven duren.

Maar naar wie kan je nu best mailen van de NVA?
Oud 20 september 2015, 17:17   #5
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan wordt het tijd dat de Belgische regering de grenzen sluit en tegelijkertijd een alternatieve oplossing voorstelt. Dat van dat eiland is echt geen flauwe grap. Zo is ook bvb het huidige Amerika ontstaan.

Hier over dat eiland idee wat echt zou kunnen lukken. Het is duidelijk dat de toestroom te groot wordt en zal blijven duren.

En waarom naar de NVA?
Zijn de sossen daar niet beter voor geschikt, ergens een sosseneiland inrichten met andersmans geld ?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 17:50   #6
omega3
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En waarom naar de NVA?
Zijn de sossen daar niet beter voor geschikt, ergens een sosseneiland inrichten met andersmans geld ?
De sossen zijn (gelukkig) niet aan de macht.. de NVA wel en hebben bovendien migratiebeleid.
Oud 20 september 2015, 18:30   #7
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De sossen zijn (gelukkig) niet aan de macht.. de NVA wel en hebben bovendien migratiebeleid.
.. beter zelfs .. de vlaemsch nazionalen hebben 2 migratiebeleiden .. op Europees niveau stemmen ze tegen het plan Junckers .. op Belgisch niveau voeren ze het uit .. wie doet hen dat na ?

.. le grand écart ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 18:35   #8
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Dat idee is al geopperd, namelijk dat Griekenland een eiland zou afstaan in ruil voor inlossing van een deel van zijn schulden. Het lijkt ook logisch want veel vluchtelingen komen aan op Griekse eilanden, dan kunnen ze daar direct ook blijven.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 21:26   #9
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Steek alle vluchtelingen op een eiland en ze beginnen elkaar te vermoorden om baas te zijn.
Oud 20 september 2015, 23:15   #10
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Dat die Egyptenaar mee geld in de opvangkampen steekt in de buurlanden Turkije, Jordanie enz zodat ze ginder blijven in plaats van een Europees eiland te kopen met als doel te worden gekoloniseerd door moslims. Waarom zou men een morzel grond aan de islam afstaan ? De islam heeft destijds al genoeg gepikt. Trouwens, ik heb nog nooit geweten dat moslims een eigen dorp of stad stichten. Veroveren van bestaande dorpen en steden en de onder de voet gelopen bevolking uitbuiten, dat wel.

Laatst gewijzigd door smiley : 20 september 2015 om 23:22.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 01:37   #11
Stormram
Banneling

Standaard

Een eiland als wat? Rustplaats om de Middellandse over te steken?

Trouwens: op Lesbos alleen al zijn er verleden week 22,500 nieuwe geregistreerd. Een eiland moet al niet meer worden gekocht: heel de Egeïsche Zee is nu een asielzuigerkolonie.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 01:52   #12
omega3
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat idee is al geopperd, namelijk dat Griekenland een eiland zou afstaan in ruil voor inlossing van een deel van zijn schulden. Het lijkt ook logisch want veel vluchtelingen komen aan op Griekse eilanden, dan kunnen ze daar direct ook blijven.
En wat gaat er verder met dat idee gebeuren.. het aanleggen van 1-2 nieuwe eilanden in combinatie met strenge controle en uitwijzing aan de grenzen van de EU lijkt mij de beste oplossing gezien de omstandigheden.. ik verwacht dat de toevloed nog tijdje zal duren vandaar ik eerder pragmatisch ben.

Of dat men eindelijk ook eens druk zet op de Saoudi's dat die ook eens iets doen. Zij weigeren gewoon vluchtelingen, idem voor Oost-Europese landen.
Oud 21 september 2015, 04:19   #13
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Smijt de Belgische regering buiten, migratie-gerelateerde problemen zullen mee verdwijnen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 09:20   #14
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik las over een rijke Egyptenaar die een eiland zou willen kopen. Geen idee of dat kan maar het deed mij wel denken. Waarom denkt men er niet aan van bvb te zoeken naar ergens een eiland
Citaat:
waar die mensen een nieuwe maatschappij kunnen oprichten. Er zijn toch voldoende eilanden (eilandjes
?) in de Middelandse Zee of elders waar dat mogelijk moet zijn met de financiele steun van de EU en daarbuiten.

Dit is een zeer treffelijk idee ,ik heb dit ook al eens gepost hier in die richting zoiets " het opbouwen van een nieuwe staat op een neutraal grondgebied voor mensen die landloos zijn." Kijk naar Las Vegas dit heeft ook zo in gang gezet geweest opgetrokken in de woestijn en al jaren groeit en uitbreid.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 09:27   #15
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Trouwens we leven in 2015 normaal zou de mensheid zeer ontwikkeld moeten zijn in vooruitgang en vernieuwing in deze tijden ,want intussen groeien we verder aan populatie binnen zoveel jaren zijn we met 9 miljard ? er zou orde moeten komen op onze planeet, orde en menselijke ontwikkeling ,geen ondergang of plundering waar het nu echt op lijken gaat...
Oud 21 september 2015, 09:31   #16
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht

Het is overduidelijk dat ze enkel en alleen naar hier komen, omdat ze door
Citaat:
Citaat:
de politieke klasse met open armen vol cadeau's (sociale zekerheid) ontvangen worden.
Allee nuchter bekeken is dit een utopie want de pot gaat ooit eens uit en op geraken hoor. En dan ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be