![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://opdevlucht.deredactie.be/
Voor al wie met vragen zit over de vluchtelingencrisis nadat ie toch even opkeek van zijn facebookpagina naarstig opzoek naar advies of ie nu een nieuwe iphone of ipad moest kopen ![]() ![]() Persoonlijk vond ik dit stukje het beste, ik was direct gerustgesteld! http://opdevlucht.deredactie.be/arti...ooruit-hielpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik niet .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Sarcasme gaat aan U voorbij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan hele kuddes super genialen invoeren, die onze economie gaan laten boomen, zodat wij in onze zetel kunnen gaan zitten, genietende van een flinke portie mosselen-friet en een trappist of 3. ![]() Ik was geheel tegen , maar nu ben ik pro. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb meteen de reactie van Etienne Vermeersch getweet; "Wij hebben die mensen niet nodig" + link naar z'n artikel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Binnenkort nog Music for Refugees op StuBru... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat niet. Het ligt er zo vingerdik op dat zelfs iemand met een IQ van 85 onmiddellijk zou moeten kunnen inzien dat het gestuurde zever in pakskes is.
Laatst gewijzigd door Pericles : 10 september 2015 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien stemt ze de volgende keer niet meer voor groen . Misschien hé , tenzij de madammen van radio 2 haar iets anders influisteren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had die site ook al bekeken, ze verwijzen er zowat elke 5 seconden naar op de VRT. Dit is gewoonweg pure linkse propaganda, er zou hier tegenover een site moeten staan die de negatieve kanten van deze materie uitvoerig belicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bon. Zijn gespreksgenoot vond hem eerder een militair adviseur, die pummel kent geen geopolitiek of doet alsof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Psychological operations (PSYOP) are planned operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.Opmerkelijk dat mensen zoals Vermeersch nog uitgenodigd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is de echte agenda? De destructie van de Europese natiestaten. Elke vorm van nationale identiteit moet worden uitgewist onder het mom van solidariteit. Ordo ab chaos, de naieve Europeaan zal strak smeken om een oplossing en die zal zijn meer EU. En dan is het hek van de dam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de vlucht in Duitsland: zevenjarig meisje verkracht in het park
https://www.youtube.com/watch?v=X9cid-8eW3g Published on Sep 8, 2015 Laatst gewijzigd door zonbron : 10 september 2015 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 september 2015 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron: http://www.thelocal.dk/20150907/denm...foreign-papers UPDATED: The Danish government’s much-discussed advertising campaign publicising recent welfare cuts made their debut in Lebanese newspapers on Monday. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 september 2015 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Volgt iemand deze krankzinnigheid? Is dit nog duiding? Objectieve berichtgeving?
Dit is pure opinievorming... http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...land/1.2437358 ![]() Voor welke stal rijdt dit paard? Laatst gewijzigd door Reverberation : 10 september 2015 om 17:26. |
![]() |
![]() |