![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Een republiek Europa? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 26,09% |
Neen! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 73,91% |
Blanco |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wenst U een republiek Europa?
Waarin onze unie vertrekt vanuit 1 staat met de landen als lidstaten? Het buitenlands beleid kan niet naast elkaar lopen nu. Er is nood aan een unaniem strak akkoord en beleid. Waarin uiteraard de wil van de Europeanen wordt omgezet. De Griekse schuld lossen we op in het NIEUWE (betere) Europa, en de grenzen sluiten we af. Er zijn mensen in EU die zo praten, maar hoe kunnen we ze verkiezen als ze zich buiten Vlaanderen begeven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waarom stemden er 2 neen?
Beter alternatief? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Waarom niet???
Een secularisme zien we in meerderheid zitten. Een republiek niet? Ergo geen monarchieën meer en een groot front tegen massa migratie. Men misbruikt de meerderheden van links en rechts om een constructie te verwerven die ons allen naar een val/clash Leiden. Ik begrijp het gewoonwweg niet !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa heeft ons tot vandaag enkel windeieren gelegd, waarom zou het beter gaan in een republiek Europa? Het smerig Europees boeltje opdoeken is een veel beter alternatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ja een kalifaat of communisme is veel beter dan een republiek.
Huidig Europa bracht ons hier. Verander het??? Verdienen onze kinderen dit echt? Waarom wel verder dit maar geen republiek? Antwoord bestaat niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben een groot front tegen massa recuperatie zoals de uwe nodig. Daar valt meer geld te halen dan bij die sukkelaars van asielzoekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Weet men wel waarom men neen stemde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Indeed. Waarschijnlijk politici of domme sympathisanten ervan die neen stemde.
Ik kan de uitslag pas aanvaarden als men ook kan zeggen WAAROM? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Zolang er geen Europees leider over een republiek begint, hebben ze het allemaal slecht met ons voor en wil men de macht behouden.
Macht waarin wij hun schild zijn. Wat is nodig dat dit doordringt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1 Europa en Maggie De Block for president.
En belastingen betalen van het gemiddelde nu in Europa, dan gaan wij erop vooruit. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 24 augustus 2015 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het ging pas fout toen de EEG de EU werd en ons de euro door de strot werd gedrukt.
Komt bij dat de unionisten in Nederland, Frankrijk, Ierland en Griekenland schijt hebben gehad aan referendum uitslagen die hen ongunstig gezind waren. Daarom stem ik neen.
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 24 augustus 2015 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer een degelijke enquete ineen te flansen. Wanneer je op een forum met relatief weinig actieve deelnemers zit en je vinkt de optie niet aan dat men kan zien wie stemde voor welke keuze is elke fun er op voorhand af. Ik doe zelfs de moeite niet om te stemmen op dergelijke miskleunen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Die laat ik er altijd af omdat ik dan zeker weet dat men zal stemmen.
Het loopt idd niet goed. Ik zou het kunnen aanvaarden als Men er niet naast praat maar meldt waarom een republiek niet beter voor Europa is? Hoeveel meer opties dan 3 zou een ja nee vraag het beste dienen ? Mss laat ik die blanco er beter af. Maar ik zie de miskleun niet? Straight to the point .. Laatst gewijzigd door Peche : 24 augustus 2015 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verleden en heden werkte niet ... Waarom dan eens geen republiek proberen? Stel het is dat of een communisme. Zou u nog neen stemmen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet er toch niet toe wie? Wat wij in referenda zeggen = wet . Niet wat zij ons door de stroot rammen = wet. Maar laat Belgische politici maar varen, ik zou het Europees aanbod wel eens goed willen bekijken. En toen ik voor Europa moest stemmen, kon ik enkel Vlaamse partijen aanvinken, niet eens Belgische! Een democratie noemen ze dit? Geef toe, we hebben een update nodig. HERVORMEN ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 24 augustus 2015 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Gaat ge overal in die republiek met Euro's kunnen betalen ?
Gaat GB deel zijn van die republiek ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1 munt, de europese pond.
|
![]() |
![]() |
![]() |