![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Dit is een containertje voor al mijn nanoäanraaksels.
Om ergens te beginnen, er is nu eindelijk een way out voor al je junk dna, je kan daar motortjes mee bouwen : http://www.popsci.com/scitech/articl...omotor-out-dna Verder borduren met daisy chaining en je zit zo bij netwerk topologieën. ( of ga ik weer te rap hier ? ![]() Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 22 augustus 2015 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Catenane derived molecules waarmee men three state switches kan maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Maar als je te lui bent om zelf een nanomotortje te bouwen, kan je een wandelend eiwitje inzetten om je werk te doen. Kidding you not. Men plakt hun schouders vast en ze blijven trappelen met hun beentjes, en zo lang er geen eiwitrechtenactivisten protesteren, kunnen ze in die positie worden ingezet voor allerlei nanonuttigheden.
More information: "Dynamic assembly of polymer nanotube networks via kinesin powered microtubule filaments." Nanoscale, 2015,7, 10998-11004 Hier eentje op weg met een flink vat serotonine : Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 26 augustus 2015 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 31 augustus 2015 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Zo'n ionenpomp roteert dus. Een celbioloog in de zaal toevallig ?
Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 14 september 2015 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Gohja, nanomachientjes maken is de moeilijkheid niet, hé. Ze debuggen, da's hét echte probleem.
![]() |
![]() |
![]() |