![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...neerstak.dhtml
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() !!!! Zijn zeer terecht verdiende loon !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 september 2015 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dan moet morgen het vrijdagavondgebed nog plaatsvinden bij de Moslims...
Het zal gaan beginnen nijpen bij de veiligheidsdiensten in Europa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Binnenkort ,straks dus zitten onze kazernes vol met vluchtelingen zo spreekt Francken in nieuws, ok , na een tijdje breken er rellen uit bij de minste kleinheid of verveling in die kazernes .... dan is een klop of knal genoeg om de boel in gang te krijgen en gaat het dak eraf overal in Europa gaan ze wraak nemen op de Europese bevolking ,als alles in rep en roer gaat staan dan komt de IS binnen om te helpen en laat ons bidden t'zijn de laatste dagen en weken van ons bestaan. Ik weet dat mijn leven hier gaat eindigen binnenkort. Hopelijk ziet mijn glazen bol het mis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn legerkostuum is spijtig genoeg een paar maatjes te klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De situatie is nu zodanig dat ze niet meer onder te controleren krijgen is. Zoveel potentiële moslim terroristen zijn er. De mogelijkheden van onze ordediensten zijn beperkt.