![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Een pint in de voetbalkantine | |||
| verbieden |
|
0 | 0% |
| Gooi die verbiedende voorzitter buiten |
|
5 | 41,67% |
| 2 afdelingen , een kantine zonder & eentje met bier indezelfde ploeg |
|
2 | 16,67% |
| interesseert me gene fuck |
|
2 | 16,67% |
| De voorzitter beslist |
|
0 | 0% |
| Democratisch stemmen |
|
1 | 8,33% |
| Ik stop met voetbal , wanneer geen vertier met bier |
|
2 | 16,67% |
| Ik ga voortaan recht naar huis |
|
2 | 16,67% |
| De voorzitter aanklagen |
|
1 | 8,33% |
| Wij willen een nieuwe voorzitter |
|
3 | 25,00% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen pintje na de wedstrijd , Sporting Club Vilvoorde is eerste Belgische voetbalclub
http://www.clint.be/sport/allereerst...t-bier-kantine http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/...echt-online.be http://m.newsmonkey.be/article/53420 https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...club-vilvoorde Daar ik het hier niet over de sport zelf wil hebben , maar over het gebeuren errond , euh , meer bepaald erna .... Ik ben geen voetbalkijker of fan , maar een pint drinken in voetbalkantine , ik zie het probleem niet !! Ok , als ze de drinker wreedambetant wordt , buitenzetten !! Of is de beslissing geloofsgelovig geïnspireerd ?? Scheiding van Sport & geloof moet ook zo blijven !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
Het is Vilvoorde. Misschien willen ze daar vermijden dat de Vlaming zich moed gaat indrinken en politiek incorrect gedrag gaat vertonen.
DAT mag natuurlijk niet.
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vrijheid: die voorzitter doet natuurlijk wat hij wil in zijn kantine.
Wij, van onze kant, mogen ook ageren in alle vrijheid. Mocht ik een bezoekende speler of supporter zijn, ik zou toch "iets" doen. Keuze uit, delibereren over volgende losse ideeën ... : Zeker en vast niet iets anders consumeren. Op voorhand vragen of we dan zelf een paar bakken mee mogen nemen, en zelfs de spelers van de thuisploeg daarmee trakteren (maar niet meer dan één pintje natuurlijk) Ostentatief naar de dichtsbijzijnde café gaan om er in groep iets te verbruiken ... In ieder geval moet die voorzitter gewaar worden dat hij onze cultuur niet goed begrepen heeft. Dat hij nog lang niet geïntegreerd of geassimileerd is. En dat hij ons dus achterdochtig maakt tegenover zijn vrienden die zoals hij gematigde Moslims zijn of zouden zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien gaan ze nu eindelijk iets inzien... Na een incident over pinten!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alcoholvrije bieren mag dan ook niet ??
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alcoholvrij_bier Of echt nep-bier tappen en kees is klaar ?? Dus bier zonder werkelijk een werkelijk spatje alcohol , kwestie van die voorzitter goedgezind te houden
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.youtube.com/watch?v=kLC06_TM1Yk Een strand zonder water of land zonder grond Dat is al even erg als een staart zonder hond Maar je geld dat verdwijnt met je trouwe kassier Dat is nog niet zo erg als een café zonder bier Er vloog een mazoetvuur in brand in m'n straat Toen de brandweer verscheen was 't al veel te laat Heel 't huis lag in as en er riep een pompier Da's nog niet zo erg als een café zonder bier Een man werd veroordeeld en kreeg levenslang Met de rijkswacht van dienst moest hij mee naar 't gevang Toen hij droef in z'n cel stapte zei de cipier Dat is nog niet zo erg als een café zonder bier Piet Drinkers z'n vrouw stak het geld in haar zak En liet hem alleen onder 't echtelijk dak Maar ze schreef toch nog gauw op een stukje papier Dat is nog niet zo erg als een café zonder bier Toen Jansens ging zwemmen in Leopoville Botste hij met geweld tegen een krokodil En van schrik zwom Jan Jansens van Congo naar hier Maar da's nog niet zo erg als een café zonder bier Ja, dit is een lied dat m'n leven vergalt En ik weet ook nog niet of 't u wel bevalt Ik ben wel aan het zingen maar ik heb geen plezier Ik vind dat toch zo tristig, een café zonder bier... Geen bier, wel schapen kelen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 5 september 2015 om 21:33. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
Wat is het probleem?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben geboren en getogen in Vilvoorde. Toen ik op een avond in het centrum ging wandelen, was ik het enige Europese type dat daar rondwandelde én de enige Nederlandstalige. Mijn geboortestad is ondertussen een kweekvijver voor moslimstrijders geworden. Wat die voorzitter uitvreet, is m.i. niet meer of niet minder dan een nieuw stapje in de invoering van een shariazone.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan mogen ze uiteindelijk alleen nog plat water verkopen in de kantine.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt helemaal, maar als je niet ziet dat er een probleem is met integratie van Moslims in onze samenleving als ze er voor gaan zorgen dat er geen bier meer te verkrijgen valt in het provinciale Vlaamse voetbal, dan steek je gewoon je hoofd in het zand.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hoe zou Vilvoorde in het Marokkaans uitgesproken worden? Misschien alvast beginnen oefenen.
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In geen enkele Vlaamse voetbalclub bestaat anders zo'n bepaling. Dat moet ons toch wel aan het denken zetten. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
Leg u erbij neer Jan. U wilt geen secularisme he. Dus meer van dat zal volgen.
Laatst gewijzigd door Peche : 6 september 2015 om 14:31. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben geen voetballiefhebber, waardoor ik me niet betrokken voel. Wel kaart ik even de schijnheiligheid aan: er wordt geschermd met een reden, terwijl het toch vrij verbazend is dat beide betrokkenen een moslimachtergrond hebben. Laten ze dan eerlijk zijn naar de buitenwereld.
|
|
|
|