![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw gezin in een levensgevaarlijk gammel bootje duwen voor een paar nieuwe tanden voor uzelf, ik vind dat eerlijk gezegd niet kunnen.
Laatst gewijzigd door Thuleander : 5 september 2015 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het voor zijn tanden was,was hij er wel alleen opgestapt,die mannen kennende !!!
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien verwachtte hij dat met zijn heel gezin in de kielzog meer 'kansen' daarvoor te maken.
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien dit toch het geval was, dan is die man voldoende gestraft. In dit geval zijn de mensensmokkelaars verantwoordelijk, maar de eindverantwoordelijkheid ligt uiteraard bij de Turkse staat, die dit toelaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante vraag welk openbaar ministerie dat zou moeten doen. Turkije? Syrië? Griekenland? De Koerden die Kobane de facto besturen?
Maar goed. De stelling zal niet ernstig bedoeld zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een onzin crisis zou dit anders zijn zeg (IS en iedere moslim heeft schotel antenne ect.... ) Kan niet meer gelove in deze onzin na al deze jaren ...
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 september 2015 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Reddingsvesten in een bootje?
De papa had Turkije niet moeten verlaten, Turkije is een veilig land en de familie had opvang. Hij heeft nu spijt maar spijt komt altijd te laat. Begrijp mij niet verkeerd, het is heel erg wat er daar gebeurd is maar het had anders kunnen zijn. Europa is niet verantwoordelijk voor de dood van Aylan, dat zijn de mensen smokkelaars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 1ste X dat hij wou 'vluchten' (voor de oorlog ... uit Turkije) had hij mensensmokkelaars betaald, maar dit plan; de oversteek, werd verijdeld door de (Turkse) autoriteiten, de 2 volgende keren kwamen de mensensmokkelaars niet opdagen, dus besloot hij maar zelf 'n opblaasbaar rubberbootje te kopen en - ondanks de smeekbeden van zijn vrouw die bang was, niet kon zwemmen, net zomin als de kinderen - toch te vertrekken naar open woelige zee in 't midden van de nacht.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal plaatsen in Turkije waaruit kan vertrokken worden is dus vrij beperkt. Je kan me moeilijk wijsmaken dat de Turkse overheid niet in staat zou zijn een paar tientallen kilometer kust te controleren. ![]() Nee, de Turkse overheid speelt het spel mee. Laatst gewijzigd door Pericles : 5 september 2015 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mensensmokkelaars of niet, zoals ik reeds zei, ligt de eindverantwoordelijkheid bij de Turkse staat. Zij laten het toe dat er mensen illegaal het land verlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er liggen maar een paar Griekse eilanden voor de Turkse kust. Uitvaren om deze te bereiken kan maar op een beperkt aantal plaatsen, makkelijk door de Turkse overheid te controleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Men moet die bootjes en vluchtelingen terugsturen naar de Turkse kust. Om op die manier duidelijk te maken dat dit risicovol in een overvol bootje stappen voor 2000 euro NIET zal lonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man heeft toch zèlf beslist om z'n gezin, ondanks de tegenwerpingen van z'n vrouw, in 'n opblaasbootje te proppen om Europa te bereiken omdat 't leven in Turkije niet voldeed aan zijn wensen/verwachtingen. Dat zal de Turkse staat worst wezen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 september 2015 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik beslis om 't Kanaal over te roeien in 'n opblaasbootje midden in de nacht bij slecht weer, ik kan niet zwemmen, mijn bootje kapseist en ik verzuip. Is dan de Belgische overheid verantwoordelijk voor mijn onverantwoord gedrag?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Turkse autoriteiten staan te kijken op illegale praktijken op hun grondgebied. Als ik dat als Europeaan met mijn rugzak zou doen dan zou ik rap in een cel vliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik van de Turken zijn , dan zou ik het mee organiseren. Allemaal naar Duitsland. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al is 't per opblaasbaar rubberbootje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer, hoe liever. 👍
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Ik snap de journalisten en de media niet. De oorlog in Syrië is al jarenlang bezig. Moet ik nu geloven dat daarbij geen enkele kleuter is omgekomen?
|
![]() |
![]() |