Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2015, 10:02   #1
Midas
Partijlid

Midas's schermafbeelding

Standaard Theo Francken en NVA starten de islamisering van vlaamse gemeenten op

Theo Francken en de NVA gedragen zich als schoothondjes van Angela Merkel, wat zij uiteraard mogen doen, maar ze maken zich daarbij wel schuldig aan het begin van de islamisering van de vlaamse gemeenten. Volgens Bartje zit Antwerpen al vol, en nu moet blijkbaar de rest van vlaanderen volgen. Maar voor elke moslim/asielzoeker die je binnenlaat, komen er nadien minstens 10 extra bij door gezins-hereniging, familie-hereniging, en dorps-hereniging, en daarna beginnen die allemaal volop kinderen te krijgen. Tel uit je winst/verlies. Is het soms de kracht van verandering ook om op termijn in elke vlaamse gemeenten een moskee te hebben ?

Merkel en Francken nodigen honderduizenden/miljoenen asielzoekers en ruziezoekers uit om naar Europa te komen, maar wentelen de overlast en de kostprijs daarbij af op anderen, namelijk de lagere overheden, de gemeenten, de belastingbetaler, de eigen mensen in nood, en nu gaan ze ook de rust en eigenheid van de gemeenten kapot maken.

Het is walgelijk om te zien hoe Francken en Merkel "solidariteit" willen afdwingen door morele en financiele chantage toe te passen op gemeenten en kleinere lidstaten, om de problemen op te lossen die ze ZELF veroorzaakt hebben. Men moet asiel beperken, de aanvoerroutes van de gelukszoekers afsluiten, in plaats van asielzoekers welkom te heten en dan iedereen met de problemen op te zadelen omdat men zelf de toevoer niet aankan.

Al wie deze asielzoekers en ruziezoekers wil helpen, staat het vrij om naar afrika en het midden-oosten af te reizen, en daar de problemen te helpen oplossen. Door ze te importeren naar hier, blaas je onze sociale zekerheid op, en importeer je ook haat en ruzie in europa en in onze rustige vlaamse gemeenten.

Dewever en Francken dragen hierin een verpletterende historische verantwoordelijkheid, en zullen vlaanderen tot een onleefbare en asociale maatschappij helpen veranderen. Een historicus als Dewever zou moeten weten dat de islam een geweldadige en agressieve geloof/stroming is, die sinds het begin der tijden via geweld, racisme en onverdraagzaamheid zich steeds grotere delen van de wereld toeeigent.Waarom wil je in godsnaam zulk een geloof importeren ? Tenzij om tweedracht te zaaien onder de bevolking of om nog goedkopere arbeidsslaven voor het patronaat binnen te halen ? Of is politieke correctheid in West-europa momenteel het hoogste goed geworden, ongeacht de kostprijs voor de eigen bevolking ?
Midas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 10:06   #2
Spitting Image
Banneling

Standaard

Nog een NIMBY'er.
ze komen als paddestoelen uit de grond.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 10:30   #3
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Midas Bekijk bericht
Tenzij om tweedracht te zaaien onder de bevolking of om nog goedkopere arbeidsslaven voor het patronaat binnen te halen ? Of is politieke correctheid in West-europa momenteel het hoogste goed geworden, ongeacht de kostprijs voor de eigen bevolking ?[/b]
Vroeger zou ik volmondig "politieke correctheid" hebben gezegd, met de huidige neoliberale pipo's in de Wetstraat lijkt het mij eerder een mix van "politieke correctheid" en "goedkopere arbeidskrachten" (cfr. de ronselpraktijken van Unizo).
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 19 september 2015 om 10:31.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 10:34   #4
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vroeger zou ik volmondig "politieke correctheid" hebben gezegd, met de huidige neoliberale pipo's in de Wetstraat lijkt het mij eerder een mix van "politieke correctheid" en "goedkopere arbeidskrachten" (cfr. de ronselpraktijken van Unizo).
Jij zegt wat ik denk.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 10:51   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Theo Francken en NVA starten de islamisering van vlaamse gemeenten op ?

Welke goede raad heb je voor hem en voor de nva ?
Liefst iets realistisch.
Niet van de aard zoals de pennevruchten van de schooldirecteur uit Ronse, maar iets gefundeerd.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 11:54   #6
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Theo Francken en NVA starten de islamisering van vlaamse gemeenten op ?

Welke goede raad heb je voor hem en voor de nva ?
Liefst iets realistisch.
Niet van de aard zoals de pennevruchten van de schooldirecteur uit Ronse, maar iets gefundeerd.

.
Hij kan al beginnen met de grenzen dicht te smijten zoals de Hongaren.
Er is geen enkel verdrag of conventie die ons kan verplichten ook maar 1 Syrische vluchteling op te nemen.
We hebben al meer dan last genoeg met de moslims die hier al zijn.
Maar nee, Francken wil zelfs per se bij de beste leerlingen van Merkel behoren.
Vlaanderen is nu al godverdomme totaal overbevolkt.
Er is geen enkel land in Europa (op Malta na dan) dat dichter bevolkt is dan Vlaanderen, zelfs Nederland niet.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 11:59   #7
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Er is geen enkel verdrag of conventie die ons kan verplichten ook maar 1 Syrische vluchteling op te nemen.
Er is geen enkel land in Europa (op Malta na dan) dat dichter bevolkt is dan Vlaanderen, zelfs Nederland niet.
Ik heb geen probleem met het tijdelijk opnemen van Syrische vluchtelingen, zelfs niet met het registreren van asielzoekers tout court, zolang men maar binnen redelijke termijn het kaf van het koren scheidt.
Oud 19 september 2015, 12:06   #8
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Ik heb geen probleem met het tijdelijk opnemen van Syrische vluchtelingen, zelfs niet met het registreren van asielzoekers tout court, zolang men maar binnen redelijke termijn het kaf van het koren scheidt.
Ja, ze zeggen nu al dat waarschijnlijk 80 procent het statuut van Vluchteling gaat krijgen waarvan er 7O procent in Vlaanderen zullen wonen (woorden van Homans) en dat er waarschijnlijk zo goed als niemand ooit zal teruggaan.
Als je dat al weet : registreer dan niet hé , niemand kan ons daar toe verplichten.
Vol is vol.
De pot op met Francken.
Marokkanen (als groep) zijn nu ook al ineens een meerwaarde voor die man , terwijl dat uit niets blijkt en De Wever zelfs zegt dat dat voor de totaliteit van de migranten zelfs niet het geval is.
Vorige keer had ik even overwogen om toch voor Francken te stemmen, gelukkig heb ik dat uiteindelijk niet gedaan want ik zou er dik spijt van gehad hebben.

Laatst gewijzigd door Pericles : 19 september 2015 om 12:11.
Oud 19 september 2015, 12:13   #9
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, ze zeggen nu al dat waarschijnlijk 80 procent het statuut van Vluchteling gaat krijgen waarvan er 7O procent in Vlaanderen zullen wonen (woorden van Homans) en dat er waarschijnlijk zo goed als niemand ooit zal teruggaan.
Als je dat al weet : registreer dan niet hé , niemand kan ons daar toe verplichten.
Vol is vol.
De pot op met Francken.
Marokkanen (als groep) zijn nu ook al ineens een meerwaarde voor die man , terwijl dat uit niets blijkt en De Wever zelfs zegt dat dat voor de totaliteit van de migranten zelfs niet het geval is.
Vorige keer had ik even overwogen om toch voor Francken te stemmen, gelukkig heb ik dat uiteindelijk niet gedaan want ik zou er dik spijt van gehad hebben.
En dan nu het bewijs zwart op wit of het blijft VB-gel*l.
Oud 19 september 2015, 12:16   #10
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

België is nog één van de weinige landen (van diegene waar erkende vluchtelingen toegang krijgen tot de sociale zekerheid) die een limiet heeft van 250 registraties per dag. Zowel in Nederland als Duitsland is er geen limiet per dag. Europa heeft België al op de vingers getikt omwille van die beperking per dag.

In de andere landen zijn er ook verschillende kantoren waar vluchtelingen zich kunnen registreren, in België is er maar één. Wees er maar zeker van dat dit een rem op de toestroom zet.

Ik vind anders ook wel dat de toestroom nog veel te groot is en dat men onmiddellijk de erkende vluchtelingen geen toegang meer zou mogen geven tot de sociale zekerheid.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 12:22   #11
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
België is nog één van de weinige landen (van diegene waar erkende vluchtelingen toegang krijgen tot de sociale zekerheid) die een limiet heeft van 250 registraties per dag. Zowel in Nederland als Duitsland is er geen limiet per dag. Europa heeft België al op de vingers getikt omwille van die beperking per dag.

In de andere landen zijn er ook verschillende kantoren waar vluchtelingen zich kunnen registreren, in België is er maar één. Wees er maar zeker van dat dit een rem op de toestroom zet.

Ik vind anders ook wel dat de toestroom nog veel te groot is en dat men onmiddellijk de erkende vluchtelingen geen toegang meer zou mogen geven tot de sociale zekerheid.
Eigenlijk is die kritiek om te lachen.
Er zijn in Europa in feite maar 5 landen die vluchtelingen opnemen en dat zijn Duitsland, Zweden, Frankrijk , Nederland en België , de rest weigert of zorgt er voor dat de voorwaarden zo slecht zijn dat niemand er naar toe wil.

Laatst gewijzigd door Pericles : 19 september 2015 om 12:23.
Oud 19 september 2015, 12:30   #12
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk is die kritiek om te lachen.
Er zijn in Europa in feite maar 5 landen die vluchtelingen opnemen en dat zijn Duitsland, Zweden, Frankrijk , Nederland en België , de rest weigert of zorgt er voor dat de voorwaarden zo slecht zijn dat niemand er naar toe wil.
Klopt maar voor het overgrote deel van de verantwoordelijk hiervoor wijs ik nog altijd naar links. Zij willen dit, zij kunnen het niet hebben dat het stopt. Als het over pakweg 4-5 jaar nog zo is zoals nu dan kunnen we andere verantwoordelijken gaan zoeken.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 12:38   #13
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De bevolkingsdichtheid vind ik persoonlijk ook een groot probleem(en heb,voor zover mij bekend,niet bijgedragen aan de continuering ervan,maar dit terzijde).

N-VA heeft echter nooit "beloofd" mee te zullen doen aan enigerlei blockage of negatie van de VN-afspraken ,mede door Belgie ondertekend,omtrent vluchtelingen.

De N-VA heeft ook nooit beloofd om Belgie,per onmiddelijk,op te heffen,zelfs niet mocht ze onverhoopt in Vlaanderen een absolute meerderheid halen.
Men kan de partij dus niet verwijten niet te doen wat ze nooit beloofd heeft.

Ik zou dus het Vlaams Belang,om maar een kat een kat te noemen,zwart op wit willen zien beloven dat ze de VN-afspraken zal negeren ,de grenzen dichtgooien ,of zich eventueel zou beperken tot het toelaten van zelfgekozen klasses van mensen.(hetgeen,in de praktijk,de VS,Canada,Australie en Nieuw-Zeeland toepassen,waarvoor ik hen feliciteer,laat dat duidelijk zijn)
DAT zou tenminste duidelijk zijn..

Kortom,bash niet de N-Va,wees concreet,wat zou je ZELF doen mocht je een groot mandaat hebben.

Waarom schrijf ik dit?
Omdat,momenteel,de GANSE politieke regerende klasse in de Schengen-zone,links of rechts gelijk,met de broek op de knieen staan.Ze vertegenwoordigen meer dan 100 miljoen van de kwart miljard Euro-burgers en ze hebben zich laten "sidelinen" door een half miljoen migrerende Arabieren.
Begrotings-,migratie-,tewerkstellings-,sociale wetgevings- en zelfs verkeersafspraken zijn overhoop gereden.Het zijn nota bene de niet-Schengen naties die steeds harder moeten optreden en er nog kritiek voor krijgen ook!
Zelfs het veel belangrijker Griekse probleem staat momenteel op een klein vuurtje achteraan(zo maak je bommen!)
schande!

Laatst gewijzigd door kelt : 19 september 2015 om 12:49.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 12:50   #14
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De bevolkingsdichtheid vind ik persoonlijk ook een groot probleem(en heb,voor zover mij bekend,niet bijgedragen aan de continuering ervan,maar dit terzijde).

N-VA heeft echter nooit "beloofd" mee te zullen doen aan enigerlei blockage of negatie van de VN-afspraken ,mede door Belgie ondertekend,omtrent vluchtelingen.

De N-VA heeft ook nooit beloofd om Belgie,per onmiddelijk,op te heffen,zelfs niet mocht ze onverhoopt in Vlaanderen een absolute meerderheid halen.

Ik zou dus het Vlaams Belang,om maar een kat een kat te noemen,zwart op wit willen zien beloven dat ze de VN-afspraken zal negeren ,de grenzen dichtgooien ,of zich eventueel zou beperken tot het toelaten van zelfgekozen klasses van mensen.(hetgeen,in de praktijk,de VS,Canada,Australie en Nieuw-Zeeland toepassen,waarvoor ik hen feliciteer,laat dat duidelijk zijn)

Kortom,bash niet de N-Va,wees concreet,wat zou je ZELF doen mocht je een groot mandaat hebben.

Waarom schrijf ik dit?
Omdat,momenteel,de GANSE politieke regerende klasse in de Schengen-zone,links of rechts gelijk,met de broek op de knieen staan.Ze vertegenwoordigen meer dan 100 miljoen van de kwart miljard Euro-burgers en ze hebben zich laten "sidelinen" door een half miljoen migrerende Arabieren.
Begrotings-,migratie-,tewerkstellings-,sociale wetgevings- en zelfs verkeersafspraken zijn overhoop gereden.Het zijn nota bene de niet-Schengen naties die steeds harder moeten optreden en er nog kritiek voor krijgen ook!
Zelfs het veel belangrijker Griekse probleem staat momenteel op een klein vuurtje achteraan(zo maak je bommen!)
schande!
2
Oud 19 september 2015, 12:55   #15
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Midas Bekijk bericht
Theo Francken en de NVA gedragen zich als schoothondjes van Angela Merkel, wat zij uiteraard mogen doen, maar ze maken zich daarbij wel schuldig aan het begin van de islamisering van de vlaamse gemeenten. Volgens Bartje zit Antwerpen al vol, en nu moet blijkbaar de rest van vlaanderen volgen. Maar voor elke moslim/asielzoeker die je binnenlaat, komen er nadien minstens 10 extra bij door gezins-hereniging, familie-hereniging, en dorps-hereniging, en daarna beginnen die allemaal volop kinderen te krijgen. Tel uit je winst/verlies. Is het soms de kracht van verandering ook om op termijn in elke vlaamse gemeenten een moskee te hebben ?

Merkel en Francken nodigen honderduizenden/miljoenen asielzoekers en ruziezoekers uit om naar Europa te komen, maar wentelen de overlast en de kostprijs daarbij af op anderen, namelijk de lagere overheden, de gemeenten, de belastingbetaler, de eigen mensen in nood, en nu gaan ze ook de rust en eigenheid van de gemeenten kapot maken.

Het is walgelijk om te zien hoe Francken en Merkel "solidariteit" willen afdwingen door morele en financiele chantage toe te passen op gemeenten en kleinere lidstaten, om de problemen op te lossen die ze ZELF veroorzaakt hebben. Men moet asiel beperken, de aanvoerroutes van de gelukszoekers afsluiten, in plaats van asielzoekers welkom te heten en dan iedereen met de problemen op te zadelen omdat men zelf de toevoer niet aankan.

Al wie deze asielzoekers en ruziezoekers wil helpen, staat het vrij om naar afrika en het midden-oosten af te reizen, en daar de problemen te helpen oplossen. Door ze te importeren naar hier, blaas je onze sociale zekerheid op, en importeer je ook haat en ruzie in europa en in onze rustige vlaamse gemeenten.

Dewever en Francken dragen hierin een verpletterende historische verantwoordelijkheid, en zullen vlaanderen tot een onleefbare en asociale maatschappij helpen veranderen. Een historicus als Dewever zou moeten weten dat de islam een geweldadige en agressieve geloof/stroming is, die sinds het begin der tijden via geweld, racisme en onverdraagzaamheid zich steeds grotere delen van de wereld toeeigent.Waarom wil je in godsnaam zulk een geloof importeren ? Tenzij om tweedracht te zaaien onder de bevolking of om nog goedkopere arbeidsslaven voor het patronaat binnen te halen ? Of is politieke correctheid in West-europa momenteel het hoogste goed geworden, ongeacht de kostprijs voor de eigen bevolking ?
"BEGIN van de islamisering van Vlaamse gemeenten"???
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 13:08   #16
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

Waarom schrijf ik dit?
schande!
Welke VN afspraken ?
Er is geen enkel verdrag of conventie die ons kan verplichten ook maar 1 Syriër op te vangen.
Oud 19 september 2015, 13:10   #17
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke VN afspraken ?
Er is geen enkel verdrag of conventie die ons kan verplichten ook maar 1 Syriër op te vangen.
Brullen langs de zijlijn. Gebeurt ook in het voetbal.
Oud 19 september 2015, 13:25   #18
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
U denkt dat zij allemaal een bordje rond hun nek hebben hangen met: 'ik ben een jihadist' of 'ik ben geen jihadist'. Moslims kan men gewoonweg niet inschatten.

Moslimvluchtelingen die de islam afzweren kan men eventueel binnenlaten, maar die moslim willen blijven moeten dan maar aankloppen bij de oliestaten. Die hebben veel meer geld en zijn daarbovenop van dezelfde strekking.

Moslims hebben door de eeuwen heen, tot op de dag van vandaag, 'ongelovigen' zwaar gediscrimineerd, uitgemoord of gedwongen bekeerd. En nu zouden wij die barbaarse bende gaan opvangen en vertroetelen. Na verloop van tijd, als zij met genoeg zijn, gaan die hier hun barbaarse weg verderzetten. Alleen een onnozele hals gelooft in de 'weldaden' van de islam.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 september 2015 om 13:30.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 13:27   #19
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U denkt dat zij allemaal een bordje rond hun nek hebben hangen met: 'ik ben een jihadist' of 'ik ben geen jihadist'. Moslims kan men gewoonweg niet inschatten. Moslimvluchtelingen die de islam afzweren kan men eventueel binnenlaten, maar die moslim willen blijven moeten dan maar aankloppen bij de oliestaten. Die hebben veel meer geld en zijn daarbovenop van dezelfde strekking.
Heb jij een idee hoe men bij Fedasil te werk gaat en waarom een asielprocedure en een registratie zo veel tijd in beslag neemt? Probeer daar eens achter te komen.
Oud 19 september 2015, 13:28   #20
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U denkt dat zij allemaal een bordje rond hun nek hebben hangen met: 'ik ben een jihadist' of 'ik ben geen jihadist'. Moslims kan men gewoonweg niet inschatten. Moslimvluchtelingen die de islam afzweren kan men eventueel binnenlaten, maar die moslim willen blijven moeten dan maar aankloppen bij de oliestaten. Die hebben veel meer geld en zijn daarbovenop van dezelfde strekking.
SA heeft trouwens een immense woestijn die ze zouden kunnen ontwikkelen en vruchtbaar maken. Tegengaan van woestijnvorming. Creeren van oases. Ik weet niet precies hoe, maar geld hebben ze, en technologie zal ook wel bestaan. En nu werkvolk met 100 duizenden Syriërs.
Een ten rade gaan bij Israel.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be