![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat moet gedaan zijn dames en heren Politici, doe uw werk uiteindelijk eens goed, want dit kan niet meer die invasie moet een HALT! toegeroepen worden. p.s. Zijn dat echt allemaal oorlogsvluchtelingen, laat mij daar eens goed om lachen, wreed zuur met lachen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detail tekst: Citaat:
Een gemeente aan de kust daar zijn er in 1 straat al 6 �* 7 van dat soort winkeltjes. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() makkelijk, vluchteling geraakt aan vals turkse ID en
zonder problemen in Europa. De deur staat wagenwijd open nu. Waarom doet politiek steeds t omgekeerde van wat de burgers denken. http://www.gatestoneinstitute.org/66...ant-crime-wave |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks 80 miljoen Turken op ons dak. Als men daarmee akkoord gaat dan vind ik persoonlijk dat politici op straat in brand steken niet langer strafbaar mag zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ën gesprekken over toetreding van Turkije tot de EU worden opgestart. De chantage van Turkije is gelukt. En de VS zullen ook wel tevreden zijn.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 oktober 2015 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EU schoothondpolitici zijn eerder Mister Idiot. Ik durf ook te wedden dat hier op de achtergrond de VS weer aan het lobbyen is.
Denken Turken echt beter af te zijn binnen de EU? Je ziet toch dat dat gedrocht door de VS gecontroleerd wordt ten dele. Is Turkije niet beter af met een brugfunctie tussen Azië en Europa? Ik begrijp Turkije niet op dit gebied. Ik dacht dat ze nogal trots en op onafhankelijkheid gesteld waren en niet zo'n kontkruipers van 'het westen'. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 oktober 2015 om 20:00. |
![]() |
![]() |