![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://m.hln.be/hln/m/nl/34662/Vluch...onItemId=34662
15000 mensen komen op in Brussel voor immigratie van oorlogsvluchtelingen. Als elkeen van hen nu 3 a 4 van die mensen mee neemt naar huis voor onderdak is het op gelost. Voor die mensen is dat toch geen probleem? En zij kunnen mss ook nog werken tot 75j om dan alle uitkeringen en kinderbijslag verder te kunnen betalen. Als hun dochters en vrouwen verkracht worden gaan ze wel anders piepen. In Duitsland, Nederland, zijn er in verschillende kampen al rellen geweest. In Sijsele is het eten niet goed. Hoe naïef kan een mens zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor die 15000 mensen is de asielopvang een ver van mijn bed show maar er een paar in huis nemen zal geen enkele doen.
Inderdaad veel blabla en geen boemboem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 september 2015 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de asielzoekers onze vrouwen mogen verkrachten, werkt dat ook andersom?
Ik dacht dat verkrachting in België strafbaar was? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Werden er gratis frieten uitgedeeld?
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gratis fritten, waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De geit is altijd de favoriet!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ja maar dat vrouwmens met hoofddoek en wagen met italiaanse nummerplaat is ermee weg.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb beelden gezien van die zogenaamde betoging: meer dan 90% was andersgekleurd. En geen enkele politici te bespeuren, die weten goed genoeg dat de bevolking het kotsbeu is om eindeloze hordes te zien toestromen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() elke erkende vluchteling het recht geven om in te trekken bij bejaarden die een slaapkamer op overschot hebben.
probleem ook opgelost. die bejaarden mogen iets terugdoen voor de gemeenschap die elke maand hun pensioen ophoest! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 90% is misschien wat overdreven , maar toch veel , inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verbazingwekkend lage opkomst . En dan nog hebben de linkiwinkies moeten helpen om spandoeken te maken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu serieus: http://forum.politics.be/showthread.php?t=201586 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=273 ok , Ik ben NIET bereid iemand in huis te nemen , tenzij mijn papa & mama , zonder pardon !!!! Helaas is mijn papa al enige jaren overleden ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het leven zoals het is neem eens een Syrische moslim vluchteling met kroost in huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De éne geit is dan ook de andere niet nog te zwijgen over een 2 cheveaux.
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |