![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Eno2 terugkeren? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 47,83% |
Nee! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 39,13% |
Geen idee ... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Ik wil een kopjer koffie! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
Allo Allo -_- |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poll: moet Eno2 terugkeren naar dit forum of blijft ie beter op H.A.F/het andere forum? XD!
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal een doorzichtige poging om toch een heel klein beetje traffic te krijgen op dat mislukte forum waar hij tegen zichzelf zit te praten ?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() by the way : waardeloze enquete aangezien je niet kunt zien wie op wat stemt.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk nog eens een Bembem-draadje!
![]() ![]() Waarom zou Eno2 niet zowel hier als op zijn eigen forum actief kunnen zijn? Wat hier niet mag gepubliceerd worden, kan hij of iemand anders daar plaatsen - ter aanvulling, hé. Voor mij kan dat allemaal ![]()
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Van mij mag Eno2 terugkomen, als hij een alliantie vormt met mij.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou hijzelf er gelukkiger mee worden, mocht hij terugkomen ?
Ik denk dat hij een te gevoelige ziel is. Voor dit forum, en wie weet wel voor deze wereld. Als hij terug komt, is hij welkom. Als hij teveel zou beginnen zagen, zullen we het hem wel zeggen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moeten? neen
mogen? ja
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wapper : 6 oktober 2015 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als hij het PB schelden laat...
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn sterretje jeukt.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je op zoek bent naar goede raad voor het onderhoud van je sterretje, dan ben je aan het verkeerde adres.
.
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Wat is een sterretje?
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ja, gewoon om te illustreren en bewijzen dat hij ook hierin geen vrije keuze heeft.
|
![]() |