![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gebruik Uw inbeelding.
Ik denk bij deze vooral aan de vreemdelingencrisis. Een kleine denkoefening al het ware... Laatst gewijzigd door zonbron : 15 september 2015 om 01:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet , of het moet al afgesproken zijn , en dan nog !!!!
Zoals mijn huisarts of thuishulp of vrienden of buren , dat zijn ook allen vreemden , maar zij mogen bij mij binnen !! Ik woon alleen , en dat blijft zo !!!!!!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Omdat ze kei-knap is en ik er graag seks mee zou willen .
Dus de meisjes tussen de 80 percent mannelijke vluchtelingen moeten nogal afgereden worden hé . |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Trioke?
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens: denk je nu echt dat er één van die kopvodterroristes het ook maar in d'r gehersenspoelde pan haalt om met jou om te gaan, laat staan om het vies pikje van een derderangsburger af te zuigen? Laatst gewijzigd door Stormram : 15 september 2015 om 21:03. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nodig eens een vreemde uit
-om je lekker moreel superieur te voelen -om aan anderen te tonen wat voor een filantroop je bent -om aflaten te verdienen -om subsidies te trekken van fedasil -om een slaaf(m/v) in huis te halen -om voedselverspilling tegen te gaan, en producten over datum een nuttige bestemming te geven -om uw huisgenoten op de zenuwen te werken -om de Vlaamsblokburen te irriteren. -om de auto's te wassen -om recepten uit te wisselen
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaamse Realist , wat is je ervaring met jonge knappe eenzame vreemde vrouwelingen ?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Banneling
|
Als een Spaanse meetelt , best wel goed . Verder ben ik nog niet geraakt maar ik ben bereid om bij te leren . Eenzaam en vreemd staan niet in mijn eisenbundel , het is zelfs geen bundel . Drie woordjes maar , jong ,knap en vrouwelijk .
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het is wel iets anders als de overheid mij daartoe zou dwingen, of mij dwingt dat te bekostigen. Dan word ik kwaad, niet zozeer op de vreemdelingen, maar wel op de overheid.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
U bedoelt dat het realistisch is dat jonge vrouwen , op een maandenlange trektocht met 80 percent jonge "viriele Syriers" , maagdelijk blijven .
Haha , ik vrees dat realisme niet aan u besteed is . Zal u verbaasd zijn binnen een maand of 7 . |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
|
|
|