Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2015, 17:56   #1
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard Sijsele...

Citaat:
Bij mij moeten ze met geen collecte bus aandraven want ik ben toch maar een christenhond , een afvallige en te verwaarlozen individu.

Weet je dat het opvangcentrum te Sijsele recht tegen over de Lidl is.

Die lui komen daar tussen de rekken lopen openen er flessen drank en drinken die uit , scheuren verpakkingen open om van te eten. Aan de kassa worden ze aangesproken tot betaling antwoord NO MONNEY.

Politie bij getrommeld , het Rode Kruis komt er tussen met de woorden dat je die mensen moet begrijpen dat dit hun cultuur is. Hun cultuur is wel dat er handen afgehakt worden bij ‘diefstal’!!!!

Wat zien we nu wat beleven we nu dat de plaatselijke bevolking uit Sijsele niet meer naar de plaatselijke grootwarenhuizen meer gaan maar uitwijken naar Moerkerke.

Resultaat op termijn voor de handel in Sijsele ze verliezen hun betalende klanten en doen verder met de nieuwe culturen die voor niks shoppen.

Ondertussen komen er nog eens een honderdtal van die lui op vakantie.

Er werd een kok aangesteld om maaltijden te bereiden die ze prompt weigerden !!!!

Het is waarneembaar onder de bevolking dat er een groot ongenoegen is in die problematiek.

Ik kijk uit naar de komende verkiezingen......................

Salutos

"asielzoekers " zijn MEER LUXE gewoon wat moeten zij nog meer krijgen GELD!!!!!!!!!!!!
Moet je daar dan medelijden mee hebben

Die mensen hebben alleszins geen dorst noch honger !!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon een e-mailtje van "een racist" waarschijnlijk.
Was te verwachten...
Nu nog vragen dat de handelszaken en de omringende bewoners wennen aan dit gedoe en er ook van overtuigd raken dat dat hun cultuur is, en dat het racisme is hen daar op te wijzen!
Plunderen, stelen inbreken enz ...laat maar komen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2015, 18:32   #2
^_^
Parlementslid

Standaard

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-d...aars-a2468578/

Van de uitleg in Uw mailbox klopt niet veel blijkbaar'.
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2015, 19:08   #3
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

""Bagdad was de hel en hier ontmoeten we goede mensen", zegt Ghassan, die al enkele woorden Nederlands spreekt. "Het is fijn dat we hier iets kunnen drinken. In het kamp krijgen we Nederlandse les en leren we omgaan met de mensen die hier wonen. Het is de bedoeling dat we leren hoe Vlamingen leven. De Belgen zijn vredelievend. Ik ben nu in de eerste plaats op zoek naar rust en veiligheid. In mijn land schuilt de dood om iedere hoek en hier is er gelukkig vrede. Ik werkte in Irak voor de pers. Daar ben ik met de dood bedreigd geweest, uit angst dat ik misdaden aan het licht zou brengen", vertelt Ghassan."

Me dunkt dat Ghassan al zéér goed Nederlands kent... of zou dit artikel weer een beetje "opgefleurd" zijn ?
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-d...aars-a2468578/
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be